Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanie mechanik miał to zrobić ale jak nie robota inna to robota w polu itp itp i mówi nie mam czasu teraz bedę dzwonił.Ta z 3 tygodnie albo lepiej czekać a już czekam 2 a mi potrzebne by auto odpalić,wjechać do cienia itp

 

-przepalić

 

-rozruszać itp

 

dla tego ciagle się waham ale chciałbym spróbować metodą 6 bieg+hamulec trzyma druga osoba i nasadka 22+długa rura 1.5m ale coś się boje,że z wałem może się stać itp

Mr.StonePL
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Uzyj blokady na kolo zamachowe jak czlowiek. A ten Twoj mechanik to rolnik czy mechanik?

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Opublikowano
z użyciem blokady na koło może być problem ponieważ auto stoi na płytach takich chodnikowych i zbytnio nie da się pod nie wsunąć a tym bardziej tam na tył gdie skrzynia
Mr.StonePL
Opublikowano

ja nie raz odkręcałem

nawet u siebie ostatnio to robiłem

zdejmij osłonę dolną...

załóż klucz z na tyle długą rączką żeby oparła się o ziemie, chodnik, płytki czy co kolwiek

zakręć rozrusznikiem i po bólu

po co się szarpać i cudować jak w 10 sekund można odkręcić ?

gg5553463
Opublikowano
Że staszek rozumiem nie grzeszy, to wszyscy wiedzą. Ale pomysły odkręcania koła pasowego za pomocą rozrusznika? Grubo, grubiutko....

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
poszło koło :D 6 bieg,hamulec+ręczny parę zaparć i rura około 2m i puściła :norty: aż wszystko zgrzytało tam
Mr.StonePL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:clap:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

teraz pytanie jutro demontuje pompę wody i miskę olejową poluzuje tak by delikatnie opadała by moc odkręcić pokrywę rozrządu

 

i teraz pytanie FINALNE

 

Z TEGO CO SIĘ DOWIEDZIAŁEM DO WYMIANY USZCZELKI KONIECZNE JEST ROZPIĘCIE ŁAŃCUCHA na dole tutaj gdzie osłona ta dolna rozrządu

 

czy tutaj też samemu się brać czy z tym już czekać na mechanika?

 

TUTAJ JAK WYGLĄDA PO ZDJĘCIU OSŁONY ROZRZĄDU

 

http://i61.tinypic.com/205sjug.jpg

 

tu gdzie na czerwono to zaznaczyłem jak ta uszczelka biegnie ta czarna

Mr.StonePL
Opublikowano

Dziwne, że mechanik na kilka tyg w pole idzie. Ale powoli zaczynam rozumieć. Gość zajmuje się ciągnikami i prawdopodobnie jest w tym dobry- normalka zna się na rzeczy. A ty u niego auto robisz :mrgreen:

Ciekawe czy ci wał pęknie za jakiś czas :mrgreen: Ale jaja by były :norty:

Opublikowano

ciekawe czemu ma pęknąc...

 

Roger Nysa tak odkręcał sporo kół pisał i co Ty na to ? :norty:

Mr.StonePL
Opublikowano

Wiesz co to zmęczenie materiału w różnym okresie eksploatacji? Myślisz, że jak macie taki sam silnik to jeden i drugi wał jest jednakowo zużyty?

Nie bez powodu stosuje się blokadę.

 

I co ty na to? :norty:

Opublikowano

ale on Pisał,że nie jedno koło odkręcał takim sposobem drudzy znów odkręcali na blokowanie koła zamachowego następni na rozrusznik

 

a po 2

 

mechanik na 100% nie będzie posiadał takiego klucza bo jak to oglądał co mówił,ze się tego nie podejmuje z początku to mówi czym ja Ci wał zablokuje

 

i takich kluczy w większosci zakładów nie mają.Mają je renomowane zakłady.Do jakiego by nie pojechał zakładu to albo na blokade zamachu będą odkręcać albo na 6+hamulec

 

tutaj filmik kolesia jak odkręcal m47n

 

Mr.StonePL
Opublikowano

Słuchaj to już nie chodzi nawet o to.Gdybym miał sprawne auto i mógł nim jechać to bym pojechał do fachmana by to zrobił jak należy a dodam

 

przód auta cały rozebrany,na lawete nie ma mowy poniewaz mam takie podwórko(wjazd)że na styk trzeba skręcać taki z ukosa więc jak by chciał wypchać to by pół drzwi obdarł i za bardzo nie ma wyboru.Bo nie dość,że wszystko rozebrane i jest okazja teraz to zrobić bo została sama pokrywa i pompa wody

Mr.StonePL
Opublikowano

Jak nie laweta to autolaweta. Samochód wjechał to u to wjedzie. Kół nie odkręciłeś i pchnąć auto też się da. Ale rób jak chcesz. Rozkładaj silnik na podwórku i zadawaj dalej idiotyczne pytania na forum.

 

Czemu masz taki link na bmw sport? Stachu się znudził? Tam jeszcze nie zbanowali konta ani razu?

Opublikowano
to powiedz mi jedno jak z łańcuchem dolnej skrzyni rozrządu? jak z rozpięciem? trzeba potem ustawiać coś? w stylu GMP itp?
Mr.StonePL
Opublikowano

NIe wiem. Ja jak nie wiem czegoś i ingerował bym aż tak w silnik to bym się tego nie tykał.

Ty masz z podstawami problem. Nie mogłeś sobie poradzić podłączyć akumulatora do ładowania (jedne z pierwszych problemów) a ty się poniekąd zabierasz do rozbiórki silnika. Będzie się działo.... :mrgreen:

Opublikowano

Człowiek się uczy :mrgreen: na dzień dzisiejszy w m47n potrafię zdemontować bardzo dużo rzeczy

 

sam zdemontowałem i umie bez problemu od nowa to zamontować

 

Chłodnicę wody,klimy,ic,zderzak przedni,zderzak tylny,czujniki pdc,przepływkę,pokrywę zaworów,wtryskiwacze,alternator,pompę vacum,pompę wspomagania,odpowietrzyć układ,odpowietrzyć wspomaganie,rolki,paski,napinacze,sprężarkę klimatyzacji,pompę wody i wiele innych jedynie czego bym się sam nie tyknął to

 

odkręcić głowicę

miskę olejową(rozpinać zawieszenie cale)

turbo wyciągać i ustawiać

Mr.StonePL
Opublikowano

Akurat te rzeczy co powiedziałeś to na prawdę banał.

 

Rozbawiło mnie to jak się pytałeś w jaki sposób zdjąć pasek. Dostałeś wyjaśnienie jak to zrobić krok po kroku a ty wyjechałeś z pytaniem jak go założyć :mrgreen:

 

Jesteś czasami nie do podrobienia. Dlatego zmiana nazw konta niewiele pomoże :norty:

Opublikowano

:mrgreen:

 

coś czuje,że jak byśmy razem danielxc717 pracowali i składali silniki czy co tam to by byłą firma najlepsza w PL :norty:

Mr.StonePL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja myślę Stachu, że powinieneś napisać do jakiegoś ASO BMW, z takim doświadczeniem.... wręcz powinieneś. Opisz im swoją historię, robotę masz murowaną, może jakiś kierownik mechaników, czy coś, a jak czegoś nie będziesz wiedział, to Ci podpowiemy tu na forum.

Mam koleżankę w jednym z ASO BMW w stolicy, jak chcesz, to mogę Cię polecić

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/imagejpg1_zps3a79f3d0.jpg

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.