Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Proszę o ocenę ogłoszenia: http://www.gumtree.pl/cp-samochody-osobowe/krakow/bmw-330-xi-m-pakiet-538706370

Cena wydaje się wysoka - jeśli nie to proszę mnie poprawić.

 

 

S534A Klimatyzacja automatyczna

S205A Automatyczna skrzynia biegów

S403A Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A Pakiet dla palących

S481A Fotel sportowy

S609A System nawigacji Professional

S520A Lampa przeciwmgłowa

S521A Czujnik deszczu

S522A Światło ksenonowe

S411A Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S210A Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S502A Spryskiwacze reflektorów

S508A Park Distance Control (PDC)

S672A Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S302A Instalacja alarmowa

S710A M Kier. sport. wielofunk.

S760A Wysoki połysk Shadow-Line

S785A Lampy kierunkowskazów białe

S249A Wielofunkcyjność dla kierownicy

S423A Dywaniki podłogowe Velours

S261A Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S320A Brak napisu modelu

S863A Spis dealerów, Europa

S548A Licznik kilometrów

S674A System HiFi Harman Kardon

S550A Komputer pokładowy

S832A akumulator w bagażniku

S386A Reling dachowy

S775A Podsufitka antracyt

S788A Obr. BMW, st. le. indywid.

S235A Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S203A Napęd na cztery koła

S854A Wersja językowa, francuski

S877A Brak obsługi krzyżowej

S881A Instrukcja obsługi, jęz. francuski

S167A Norma spalinowa EU 4

S716A Pakiet aerodynamiczny

S772A Wyposażenie luksusowe

S930A Dummy-SALAPA

S338A M Pakiet sportowy II

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3.0i 231KM x-drive, automat..., fiu fiu...

260 tysięcy km, jeśli jest prawdziwy i do potwierdzenia - to mały przebieg.

Stąd pewnie cena.

Fajna opcja i francuzik.

Mi się podoba.

 

Tu masz pełne dane o aucie:

 

Numer podwozia WBAEP51040PF16754

Kod typu EP51

Typ 330XI (EUR)

Typoszereg E E46 (3FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor TOPASBLAU METALLIC (364)

Tapicerka HIGHLEDER/SCHWARZ (V5SW)

Data prod. 2002-04-24

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S386A DACHRELING Reling dachowy

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S772A INTERIEURLEISTE ALU BLACK CUBE Listwy wewnętrzne Alu Black Cube

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S930A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK. Dummy-SALAPA

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że kojarzę to auto - Kraków, charakterystyczne ogłoszenie - sprzedaje się już ponad rok. Podpytaj właściciela o wypadkową przeszłość samochodu, zwłaszcza o przód od strony kierowcy, może się dowiesz coś ciekawego.

 

Poza tym w VINie info o braku oznaczenia modelu na tylnej klapie, a na zdjęciach widać, że coś na klapie jest.

Opublikowano

Cena jak na polskie warunki dość wysoka, jak na zachodnie przeciętna. Obserwując ogłoszenia oraz ulice z przykrością stwierdzam, że większość egzemplarzy e46, nawet poliftowych jest w stanie co najwyżej średnim, a często agonalnym. Jeżeli ten egzemplarz okaże się na żywo taki jak przedstawia to właściciel to jak najbardziej można się nim zainteresować. Jest to sztuka dla entuzjasty modelu e46. Niestety model jest już stary, na ulicach pełno "młodzieżowych" egzemplarzy przez co prestiż modelu spada :roll:

 

Stan kierownicy, foteli wskazuje że auto było w większości użytkowane na trasach co jest dużym plusem. Kolorek ciekawy, wyposażenie również. Jedynym minusem dla mnie byłby brak podgrzewanych foteli bo w polskim klimacie te kilka miesięcy jesienno-zimowych może być niezbyt przyjemne. Czepianie się stłuczki w 12 letnim aucie również uważam za przesadę. Koszty utrzymania wysokie - ale z tego chyba zainteresowany zdaje sobie sprawę. Zawieszenie przód wydaje mi się że stoi zbyt wysoko względem tyłu (lub odwrotnie). Długim okresem wystawiania na sprzedaż też bym się nie przejmował ponieważ 99% poszukujących e46 z 2002 dysponuje budżetem 12-18tys. zł. Sprzedanie takiego egzemplarza graniczy z cudem

Opublikowano
Czepianie się stłuczki w 12 letnim aucie również uważam za przesadę.

Kolego, ja się nie czepiam, tylko wskazuję przyszłemu (być może) właścicielowi, na co zwrócić uwagę i tyle. Nigdzie nie napisałem, że ewentualna przeszłość pokolizyjna definitywnie skreśla ten samochód. Być może założyciel tematu w ogóle tę informację pominie, bo nie będzie dla niego istotna, ja natomiast lubię wiedzieć, co się działo z autem i podejmować decyzje świadomie, ale każdy niech robi tak, jak chce.

Opublikowano

Spoko nie miałem nic strasznego na myśli ;) każdy ma swoje wymagania. Przy takiej cenie można powybrzydzać.

Według mnie przy zakupie ponad 10cio letniego auta można trafić na egzemplarz: zajechany, zaniedbany, wielokrotnie stłuczkowy itp. Najgorsza byłaby kumulacja :roll: Omawiany egzemplarz na moje oko wygląda na zadbany i poszanowany. Sprawdziłbym natomiast zawieszenie bo przód wygląda zdecydowanie za wysoko. Będąc czepialskim mogę jeszcze dodać że według mojej wiedzy chromowane nerki trafiły do edycji sport dopiero w 2003 roku.

 

Niestety e46 często już fabrycznie było kiepsko spasowane o czym może świadczyć poniższy skan z broszury:

 

BMW%2B3%2BSport%2B2003%2B04.JPG

Opublikowano
Będąc czepialskim mogę jeszcze dodać że według mojej wiedzy chromowane nerki trafiły do edycji sport dopiero w 2003 roku.

 

Niestety e46 często już fabrycznie było kiepsko spasowane o czym może świadczyć poniższy skan z broszury:

 

BMW%2B3%2BSport%2B2003%2B04.JPG

 

 

Moja też ma chromowane nerki w oryginale, a jest z 2002 roku. Co do fabrycznego spasowania e46, to niestety fabryka z Monachium powinna przejść przeszkolenie w Ingolstadt :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do fabrycznego spasowania e46, to niestety fabryka z Monachium powinna przejść przeszkolenie w Ingolstadt

To fakt, szkolenie prowadzone przez OOOO w centrali BMW przydałoby się także z zakresu ochrony antykorozyjnej.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

To ile on ma kilometrów 126 czy 260 ?

Po drugie trzeba specjalnego klienta na xi w kombi ,mało jest chętnych na te auta bardzo drogie koszty przedniego napędu.

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Właściciel przesłał mi na maila taką oto odpowiedź:

cyt

"W Polsce od 18.11.2009. (sprowadzona z Belgii jedyna właścicielka)

Pierwszy właściciel w Polsce niespełna pół roku, jestem drugim.

Pozdrawiam

Jarek Majewski"

 

Proszę o informację na temat awaryjności i kosztów jeśli chodzi o napęd x w tym modelu ( może ktoś ma jakieś doświadczenia ).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po drugie trzeba specjalnego klienta na xi w kombi ,mało jest chętnych na te auta bardzo drogie koszty przedniego napędu.

Jezu - jakimi beznadziejnymi stereotypami tu rzucasz.

Z tym się zgodzę, że trzeba "specjalnego" klienta, ale stosunek podaż vs popyt w RWD jest znacząco gorszy niż w 4x4.

A Ci co pojeździli porządnym quattro / 4-matic / x-drive - jeśli utrzymają stan finansów - w życiu nie wrócą do RWD lub FWD.

Ostatnio sprzedawałem A6 2.8i Avant quatto - telefonów dużo, sprzedałem w DWA dni.

Proszę o informację na temat awaryjności i kosztów jeśli chodzi o napęd x w tym modelu ( może ktoś ma jakieś doświadczenia ).

To jest BMW a nie Bentley, nie przesadzałbym z tą awaryjnością i kosztami.

Najpierw miałem dużo różnych aut.

Potem przez przypadek wsiadłem do quattro, potem już tylko quattro...

Potem było BMW bo ten silnik 3.0d.... mnie zauroczył.

Niestety najpierw wymyśliłem sobie normalne (RWD) BMW E91 330d manual kombi na pół roku, auto fajne, ale ten napęd..., to ruszanie w deszczu, to podrywanie przednich kół w koleinach z wodą, no i zima...

Nie było opcji, teraz mam E91 330d x-drive automat kombi - jakość jazdy w zimie - wiadomo, nie ma co tracić czasu - x-drive deklasuje RWD.

Ale w deszczu jest też nieporównanie lepiej. JEDZIE JAK PO SZYNACH.

Jeśli chodzi o zużycie paliwa w TAKICH SAMYCH 330d różniących się tylko napędem - to jest ono w x-drive wyższe o około 0.5 - 1 l/100km.

Awaryjność w moich dotychczasowych osobowych autach 4x4 (A4 Avant, A6 Avant, 330d Touring) - łącznie tak z 300 tys.km - ŻADNA.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

e46 nie ma x-drivea, ma prostą przekladnię planetarną jako dyfer centralny i system ABD-x, który udaje elektroniczną szperę. Caly system jest prosty jak budowa cepa. W przednim napędzie są całkowicie rozbieralne pólosie z wymiennymi przegubami choć ASO twierdzi że nie.

 

Czy napęd jest awaryjny/ Nie wiem...bo mam 143 tys przebiegu z czego sam w 6 lat zrobilem tylko 45 tys. xd

Opublikowano
Ja od 2008 zrobiłem już 130 tys. km i co do napędu to tylko ze 3 razy wymieniałem manszety na przegubach. A jak kupowałem to było juz najechane 110 tys.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja od 2008 zrobiłem już 130 tys. km i co do napędu to tylko ze 3 razy wymieniałem manszety na przegubach. A jak kupowałem to było juz najechane 110 tys.

A pewnie jakbyś zastosował oryginał i / lub ich mechanicznie nie uszkodził to pewnie nawet to by się nie zepsuło.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Ja od 2008 zrobiłem już 130 tys. km i co do napędu to tylko ze 3 razy wymieniałem manszety na przegubach. A jak kupowałem to było juz najechane 110 tys.

A pewnie jakbyś zastosował oryginał i / lub ich mechanicznie nie uszkodził to pewnie nawet to by się nie zepsuło.

 

Czyżby? Zastosowałem oryginał przy przebiegu 98 tys. Guma w 2009r kosztowala w serwisie BMW ponad 200 pln! Pod koniec 2013 przy przebiegu 140 tys guma ....rozerwała się.

  • 2 lata później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

jutro ide oglądac, pewnie zaciągnę ją też na warsztat. jak coś to napiszę wrażenia, chyba że kupię ;)

o ile ktoś z Was nie był wcześniej i stwierdził że to padło.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.