Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

proszę o pomoc w następującej kwestii: w lipcu ubiegłym roku profilaktycznie wymieniłem wszystkie paski i rolkę itd. Paski kupiłem Conti. Na początku bieżącego roku w trakcie jazdy żona nie mogła skręcić kierownicą i okazało się, że został zerwany/porwany pasek wspomagania. Założyłem stary i zakupiłem oryginalny (zresztą też był Conti). Nowy założyłem i wczoraj wyjeżdżając z garażu znowu nie mogłem ruszyć kierownicą. Okazało się, że pasek spadł, ale był cały. Wiem, że do założenia tego paska w ASO używają specjalnego narzędzia, gdyż nie ma napinacza.

Moje pytanie brzmi czy winą jest któreś z dwóch kół pasowych?? Na innym forum wyczytałem, że jak na osłonie dolnej widać było opiłki, to jest walnięte koło pasowe. Faktycznie takie opiłki widziałem kiedy pasek był całkowicie rozerwany. Od tamtego czasu oglądałem osłonę, ale niczego niepokojącego nie widziałem.

Proszę o jakieś sugestie i ewentualnie nr części. :mad2:

Opublikowano
No to jestem bardzo pocieszony :mad2: Trochę to kosztuje :) Pewnie przebieg swoje już zrobił. Pojeżdżę jeszcze i zobaczę co się będzie działo. Dzięki
Opublikowano
A jeszcze jedno pytanko :) to co tam się mogło wydarzyć, tak hipotetycznie :) i czy jest jakiś zamiennik, czy tylko oryginał. O tym tłumiku też się naczytałem, aż mnie głowa rozbolała :) :mad2:
Opublikowano

Jedno jest pewne - nie warto inwestowac w podrobki. Odpusc sobie chinczyka, bo kupisz za chwile nowy pasek i kolo :cool2: .

Kolo pasowe - tlumik drgan po prostu sie zlurzylo i juz nie tlumi. Pewnie rozwarstwilo sie na 2 czesci i w zaleznosci ja sie ustawi nie wykonuje juz ruchu po okregu tylko po elipsie, dlatego zrzuca i niszczy pasek.

Wymien i po sprawie.

U mnie padlo po ok 160kkm. Co prawda nie bylo problemow z paskami , ale trzeslo motorem i piszczalo niemilosiernie. A pasek tez wymienilem profilaktycznie :cool2: :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Dzięki za info. Motorem nie trzęsie, ale "zgrzyta" przy odpalaniu. Oczywiście kupię i wymienię. Pozdrawiam :))
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

zgodnie z sugestią viman-a poddałem badaniu koło pasowe i miał rację. Koło było "wywalone". Jeszcze nie jeżdżę autem, gdyż postanowiłem zregenerować jeden wtrysk, który miał wysoką korekcję.

Dzięki viman za podpowiedź. Teraz przy odpalaniu nic nie trzaska - podobno. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.