Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie mam bmw e46 benzyna/gaz mam problem z odpalaniem. Samochód odpala ale ledwo co ma 500 obrotów i gasnie a pedal gazu jest miękki. Dopiero po 4 próbie czasami więcej trzeba spróbować to odpali. Na pewno nie chodzi tu o gaz bo jak jest silnik zagrzany to nie ma problemu. Problem jest jak odpala na benzynę. Czy ktoś może wie co może być przyczyną.
Opublikowano
Szczerze powiem że nie znam się na mechanice i nie jestem stanie powiedzieć czy ta pompę słychać i czy paliwo do wtyskow dochodzi szukam poprostu jakiej kolwiek podpowiedzi bo każdy mechanik mówi mi co innego. Był jeden który mi powiedział że pompa jest do wymiany bo wskazowka pokazuje ze jest 1/4 paliwa a jak spojrzał w bak to okazało się że jest tylko w rezerwie miał mi wymienić ale tyle czasu ja zamawiał więc stwierdziłam ze pojade do mechanika który tylko naprawia bmw on znowu stwierdził że pompa jest dobra i zeby jej nie wymieniać ale wymienił mi filtr paliwa stwierdził jeszcze ze trzeba wymienić odme bo mogę wcale go nie odpalić ale chciał za nią 1500zl. Trochę dużo inny mechanik powiedział że zrobi to taniej ale jak sprawdził auto to powiedział że odma jest w porządku. Problem na jakiś czas zniknął ale musialam wymienić cefke ta przy świecy. I za 2tygodnie po wymianie problem powrócił auto nie chciało ruszyć po kilku próbach w końcu silnik sie nagrzal i przełączyl się na gaz i ruszył. Dzisiaj rano odpalił na benzynie normalnie ale popołudniu dopiero za 4 razem przy zaatakowany do połowy baku. Więc proszę o jakąś podpowiedź bo znowu czeka mnie wizyta u mechanika i nie chce żeby mi wymieniał coś co i tak potem problem zostanie.
Opublikowano

Ja Ci w dwóch postach zadałem pytanie ty nie odpowiadasz.

Chcesz pomocy, ale nie robisz nic w tym kierunku co pisałem.

Jak przekręcisz zapłon to z tyłu w okolicy kanapy a dokładnie pod nią powinieneś słyszeć pompkę paliwa. Różnie słychać. Może być to np ciche buczenie które ustaje po kilku sek. Na paliwie jak jeździsz to pzerywa? Spróbuj jak auto się zachowuje na całym zakresie obrotów.

Podłącz pod kompa.

Opublikowano

Tak jak Ci pisze kolega że w instalacjach gazowych często przy jeżdżeniu na rezerwie pompa paliwowa skazana jest na pracę na sucho co ją wykańcza.

Jak przekręcisz kluczyk w pozycje zapłonu ale jeszcze zanim rozrusznik zastartuje to pompa dostaje zasilanie i przez kilka sekund powinno być ją słychać ale jak silnik nie zakręci to po kilku sekundach pompa się wyłączy.

Często przy słabo wydajnej pompie kierowcy zanim zakręcą rozrusznikiem to ze 3-4 razy uruchamiają tylko pompę aby podbić ciśnienie paliwa.

Nie znamy dokładnie twojego auta ale są dwie pompy paliwa.

Niestety tu tylko możemy prowadzić filozoficzne rozprawy bo nikt z nas fizycznie nie zdiagnozował twojej bryki.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.