Skocz do zawartości

E90 2.0i - akumulator/alternator pada czy nie pada?


brigade

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

dziś sprawdziłem miernikiem i obd2 napięcie na aku w mojej e90 143km 2.0 benzyna z automatem, przebieg ok. 60.000 km. Okazało się na zgaszonym silniku 12.4. Po odpaleniu silnika i depnięciu na pedał gazu wzrosło do ok. 12.7 i tyle (wyłączone światła, radio, klima itp.).

 

Panowie, coś mi się zdaje, że to napięcie jest za niskie :/ Czyżby alternator? Doradźcie plis co zrobić z tematem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz mieć 14v na zapalonym silniku !!! ja to już przerabiałem, na odpalonym silniku miałem 13,40 i wydawało się ,że wszystko jest dobrze ale oczywiście okazało się ,że samochód był po wypadku i klema pirotechniczna była wystrzelona heee zrobili na jakimś oporniku i do akumulatora tylko dochodziło napięcie 13,40V. Teraz już mam zrobione tak jak ma być i po odpaleniu jest 14v jak dodam gazu to jest tak ok 14,20. Alternator okazał się dobry :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiecie w e90 powinno byc miedzy 14-14,8 volta w zaleznosci od temperatury.

Im nizsza temperatura tym wyzsze napiece az do 14,8v i analogicznie im cieplej tym nizsze napiecie az do 14,0v.

Wedlug mnie masz o wiele za niskie napiecie ladowania jesli faktycznie nie przekracza 12,7.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.