Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem posiadaczem e60 od około pół roku. Niestety bardzo się rozczarowałem, a mianowicie nie mogę dłużej słuchać muzyki w aucie na postoju ponieważ rozładowuje się akumulator. Nadmienię że byłem z tym problemem już u kilku mechaników. Nikt nie potrafi mi pomóc. Najpierw wymienili regulator napięcia, potem akumulator i nic,dalej to samo. Po moich reklamacja usłyszałem, że te bmw tak ma. Przed wymianą akumulatora było o tyle lepiej że po kilku minutach pojawiała się sygnalizacja rozladowanego akumulatora, a teraz po prostu nie odpala. Piszę tutaj na forum ponieważ mam nadzieję, że ktoś z was mi pomoże. Z góry serdecznie dzięki.

Nie zamykanie tematu. Adaptacja akumulatora wykonana.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak dlugo sluchasz tego radia? Na zaplonie czy masz tylko radio wlaczone? Moj trzyma tak z 5h i pojawia sie komunikat ale odpala mimo wszystko bez problemu. Na zaplonie samoczynnie odlacza wszystko po 15min. Sprawdzales alternator czy dobrze laduje? Regulator pradu przy alternatorze wymieniony to powinien dzialac ale tez sprawdz czy nie masz skokow napiecia na wlaczonym silniku. Diagnostyka komputerowa byla tez robiona? jesli nie to zainwestuj 200 zl.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
To normalka, inteligentna klema robi takie numery. Niestety nie ma co sluchac radia za dlugo bo ono pobiera duzo pradu ze wzgledu na aktywne wtedy moduly, idrive to zlodziej pradu a radia nie da sie sluchac za dludo chyba ze wylaczycz wyswietlacz!! Dlatego jest taka funkcja w menu :D
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. A więc tak- akumulator nowy, adaptacja zrobiona, regulator napięcia nowy, inteligentna klema sprawdzana tj. podmieniona z innego bmw, i dalej to samo. Czy macie jakieś pomysły?
Opublikowano
Mam to samo, chwile posłucham radia albo postoję na światłach i zaraz gong, pojawia się żółte ostrzeżenie akumulator z wykrzyknikiem. Akumulator był sprawdzany wiec jest ok, prawdopodobnie jest to IBS - klema minusowa. Jutro jadę do PIM w Krakowie i zobaczymy co zdiagnozują.
Opublikowano
Panowie, chodzi o to ze do rozruchu potrzeba duzego pradu idlatego pojawia sie ten komunikat. W e60 dzialajace radio pobudza wiele modulow a kazdy z nich pobiera prad. Tu nie da sie sluchac za dlugo radia bez dzialajacego silnika.
Opublikowano
xenony to jeszcze rozumiem ale światełko w podsufitce ? z tym radiem to nie chce mi się wierzyć że aż tak żre prąd, przecież w aucie jest kawał akumulatora!
Opublikowano
xenony to jeszcze rozumiem ale światełko w podsufitce ? z tym radiem to nie chce mi się wierzyć że aż tak żre prąd, przecież w aucie jest kawał akumulatora!

A wiesz, ile prądu bierze ci auto na włączonym zapłonie i wyłączonym radiu? Raczej nie wiesz. To jest jakieś 20A albo 30A. Żre pięknie.

Opublikowano
W e60/61 nie mozna sluchac dluzej radia bez wlaczonego silnika i juz! To jest caly system a nie tylko radio :D To niestety taki urok autka :mrgreen:
Opublikowano
Po wstępnej diagnozie uszkodzony IBS oraz podejrzanie trzech modułów które żrą prąd na lewo. Jeden z nich to moduł świec żarowych, jutro będą podmieniać aby wykluczyć uszkodzenie.
Opublikowano
Pdepne się pod temat. Mam podobny problem tyle że u mnie radio pogra 20 minut i auto nie odpala za pierwszym razem pokazał mi się akumulator i sygnał (gong) i komputer rozłonczył całą elektronike a teraz nic się nie pokazuje poprostu auto nie pali co może być przyczyną że już nie krzyczy o rozładowanym akumulatorze?
Opublikowano
A co do poprzedniego postu, wlaczone radio pobudza kilka modulow. Niestety w e60 nie mozna dlugo sluchac radia bez wlaczonego silnika i juz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja bunia stała u mechanika między 3 a 4h a może nawet 5h radio i ekran ciągle włączone. Wsiadłem i włączyłem zapłon, pokazało niski stan baterii ale odpalił bez problemu. Trzyletni akumulator i chyba wszystko sprawne wiedz wypowiedź że nie można dlugo radia słuchać nie jest zbyt bardzo trafna.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Słuchałem radia około 45 minut w międzyczasie oglądałem kilka teledysków z DVD - samochód odpalił bez problemów, nie wyświetlił się żaden komunikat. Akumulator (AGM) tak jak i samochód z 2008 roku produkcji.
Opublikowano
Po wstępnej diagnozie uszkodzony IBS oraz podejrzanie trzech modułów które żrą prąd na lewo. Jeden z nich to moduł świec żarowych, jutro będą podmieniać aby wykluczyć uszkodzenie.

 

Potwierdzam - miałem podobny przypadek z modułem świec żarowych - zżerał prąd , nawet po kilkunasto minutowym otworzeniu bagażnika zaświecała się żółta kontrolka akumulatora. Po regeneracji w tamtym roku spokój aż do dziś.

Opublikowano
U mnie się raz krzyczał o rozładowanym akumulatorze nie wiem czy szukać gdzieś przyczyny czy zakupić nowy akumulator. Auto posiadam od 2 miesięcy tak że poznaje je dopiero.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najpierw sprawdz stan akumulatora i sile ladowania w ukrytym menu. Jak to zrobic znajdziesz na forum albu googlach. Jesli akumulator slaby to na zime lepiej by bylo wymienic.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żeby sprawdzić multimetrem musiał byś poczekać aż samochód się uśpić, trwa to mniej więcej 15min. Wartość nie powinna spaść poniżej 11V a jak pokazuje napięcie powyżej 11V włączysz np. światło w samochodzie albo radio, jeśli napięcie szybko spada bateria nie jest w dobrym stanie.

 

Proste i zazwyczaj skuteczne rozwiązanie :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

wg mocih doswiadczen z innym duzym dieslem (2.5v6tdi od szmelcgrupy) na slabym aku napiecie nawet na przygazowkach nie przekraczalo 13.6v ... po wymianie aku skoczylo... pewnie jest podobnie. Obstawiam, ze aku nowencja naladowany, auto zapalone i silnik na obrotach to napiecie moze przekroczyc 14v (pewnie "regulator" przytnie to na poziomie 14.2-14.4)... a jak padaka to pewnie bedzie 13 cos....

To moje obserwacje... moze zjawisko z czegos innego wynikalo niz stan aku? Jezeli alternator dogorywa to pewnie i na aku nowka z aso napiecie bedzie slabsze...

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

Pomiary robiłem multimetrem w ukrytym menu nie mogłem włączyć testu akumulatora być może czegoś nie wie wiem.

pierwszy pomiar po otwarci auta 12.50v

drógi po 23 minutach 12.62v

trzeci po włączeniu zapłonu 12.20v

czwarty po odpaleniu 14.60v

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.