Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 856
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mam to koło w M3 E92 i uważam je za najlepsze rozwiązanie fabryczne. W F80 równie dobrze się prezentują.

 

Nie wiem tylko czy ET w E92 M3 i F80 jest takie samo !?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... jak na razie nie oferuja tego wzoru do f80 pozostaje mi HRE
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam to koło w M3 E92 i uważam je za najlepsze rozwiązanie fabryczne. W F80 równie dobrze się prezentują.

 

Nie wiem tylko czy ET w E92 M3 i F80 jest takie samo !?

 

 

janos czy to twoj jest na sprzedaz....

 

http://otomoto.pl/bmw-m3-limitowana-edycja-dtm-40-54-C31521358.html

Opublikowano
Mam to koło w M3 E92 i uważam je za najlepsze rozwiązanie fabryczne. W F80 równie dobrze się prezentują.

 

Nie wiem tylko czy ET w E92 M3 i F80 jest takie samo !?

 

 

janos czy to twoj jest na sprzedaz....

 

http://otomoto.pl/bmw-m3-limitowana-edycja-dtm-40-54-C31521358.html

 

Nie to nie moja. Moja przez przypadek wygląda jak DTM version, poprzedni właściciel okleił auto i włożył dodatki performance. Można powiedzieć że BMW zgapiło pomysł ;-) Bo moja była przed nimi.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, nie zawracajcie sobie głowy stratami z hamowni MAHA-a, nie mają one nic wspólnego z realiami, i nie mają one żadnego wpływu na końcową moc. Wystarczy te samo auto mocniej docisnąć pasami do rolek i już będą inne straty podane. Tak samo inne będę przy dużych kołach a inne przy małych, i inne dla danego biegu. Przykład te same tutaj auto opisywane czyli auto p. Maja (pozdrawiam;) było mierzone tak jak było wspomniane na czwartym biegu i straty już były tylko 80km. Także jeszcze raz powtarzam, bo bardzo często na rożnych forach czytam jak prawie całe topicy powstają przez te "straty", nie zawracajcie sobie głowy nimi, no chyba że linia straty ma widoczne załamania które mogą powodować przekłamania, jak widać na tym wykresie z hamowni MAHA http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=997077 które w ogóle zostało mało profesjonalnie zrobione bo nawet obciążenie było ust. zbyt małe co skutkowało brakiem dołu i wykres nm zaczyna się dopiero od 3200obr. a w rzeczywistości auto wstaje dużo szybciej co widać na wykresie p. Maja

 

Co do maksymalnie prędkości w tym aucie to kaganiec jest, co widać na wcześniejszym wykresie. Pomiar skończył się na 7200obr. pomimo że auto kręciło by się dalej, ale pomiar się skończył przy 258,9km/h dlatego że włączył się limiter Vmax,

(na hamowni jest rzeczywista prędkości, nie licznikowa) co nie zmienia fakty że więcej mocy i tak już by się nie pojawiło gdyż wykres i tak już się wy płaszczył od 6800obr.

 

Co do auta F80/m3 to warto nadmienić iż musi mieć całkiem wydajny cooler gdyż zostały zrobione trzy pomiary pod rząd i może nie widać tego na wcześniejszym skanie ale zostały one na siebie nałożone na tej samej kartce a że wynik był na tyle powtarzalny te się linie pokryły.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

... nie znam sie na pomiarach na hamowni Maha ale moje auto bylo mocno sciagniete pasami tylnia os( caly tyl byl w dole ) .... byc moze to byl powod strat.Najwazniesze iz wyniki byly bardzo powtarzalne :) .

..... dostalem Vbox teraz czekam na lepsza pogode bo ciagle pada a no i moze dzis przekrocze 5000km ( limit km na sciaganie kaganca z silnika tzw. etap docierania silnika przez elektronike ... )

 

tu zamieszczam pomiary ( dokladne pomiary z USA )

 

http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1038740

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moje pomiary Vbox-em: ( sa to moje pierwsze kroki w pomiarach performance box 01 )

 

Droga : sucha, prosta

Temperatura: 15 st.C

Masa: 1 pasażer plus 2 foteliki dzieciece plus mały bagaz,

Paliwo: zbiornik okolo 45% w tym 12- litrow V power + shell 100oct.

Uwagi: zalaczone radio oraz wentylacja ( auto ) klimatyzacja na OFF

Ustawienia: SPORT +, DSC ON Sport, skrzynia - auto D3, ( nie sa to ustawienia hard )

 

Wyniki:

0-100km- 4.6sek przyczepnosc zrywana DSC ON Sport

100-200km : wyniki pomiedzy 8.6-9.0sek ( 8.6sek udalo sie jak zapalila sie rezerwa:) )

 

 

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/20140924_103603_zps6519b520.jpg

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/20140924_101744_zps457145ae.jpg

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/20140924_101734_zpsa06cff8a.jpg

 

co mozna poprawic ....uwazam iz 0-100 mozna osiagnac lepsze wyniki ( ja mialem tylko 2 proby szkoda mi opon DSC ON Sport 4.6-4,7 przy DSC OFF palenie gumy i wyniki w kosmos ) 0-200km/h mozna wtedy zejsc spokojnie z 13.5 na ponizej 13.00

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

.. nie skupialem sie na 0-100 tylko na 100-200.

mialem zalaczone DSC ON i nie mam jeszcze dostepnej tzw. funkcji LAUNCH CONTROL ( flaga przy ruszaniu ) musze przekroczyc 5000km ( tak pisze w instrukcji dotarcia silnika. Przy calkowitym wylaczeniu trakcji to tylko siwy dym i pomiary w kosmos ida - szkoda opon

co do wyniku 100-200km/h to osiagniete jak w innych modelach f82 na www. bimmerpost.com.

 

dalem wam przyklad pomiarow z mojego pierwszego doswiadczenia - ja ciagle sie ucze jak wykorzystac potencjal auta.

.....Nie sztuka jest miec 500KM pod maska ale sztuka jest umiejetne wykorzystanie tych konikow przez kierowce ...... :8)

 

za jakis czas sprobuje powtorzyc pomiary ....

 

 

... teraz mam kilka projektow do mojej M3 ale to wkrotce sie dowiecie .....

Edytowane przez maja22
Opublikowano
super? Jest 4,6 s a powinno być katalogowo 4,1 s, silnik "niedotarty" czy BMW coś zawaliło?

 

realnie rzecz ujmujac nawet z LC 4.1 na przecietnym w polsce asfalcie bedzie nie do osiagniecia. Takie czasy bedzie mozna osiagnac tylko na nowoczesnych autostradach gdzie jest duza przyczepnosc.

 

i tak, czasy sa SUPER, czasy "do setki" sa fajne dla samochodow typu lanos lub 320d ;) tu liczy sie 100+ ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no ladnie .

 

 

... dla mnie wazne jak wypadnie M3 F80 vs. nowe C 63 AMG ( brawo jest V8 )- mocno zastanawialem sie nad nowa C 63 :wink:

 

http://www.autocentrum.pl/newsy/z-kraju-i-ze-swiata/klasa-c-mercedes-benz-c-63-amg-oficjalnie-zaprezentowany/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
poszukuje dobrych opon zimowych w rozmiarze 255/35R19 Run ON FLAT. na Oponeo.pl nic nie ma tylko pirelli ....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

M3 431KM vs AMG 470KM ciekawie wyjdzie z nowym C AMG ... 510KM w AMG bedzie na filmiku przeganiac nowe M3 ... no ale mam w planach na luty 2015rok zaatakowac 550KM 670NM :) wtedy bedzie ciekawie.

 

.."wydech" zamowiony u Akrapovic- mija 2miesiace od zamowienia i cisza nie ma ani kasy ani towaru - dzis rezygnuje i zamawiam Eisenmanna

 

 

podobno ma byc w ciagu 3-4 tygodni

 

cena porownujac Akra do Eissy 16000PLN vs 11000PLN ( Akra drozszy ale klasa sama w sobie dzwiek i wykonanie piersza klasa na minus to tylko dyfuzor troszeczke dziwny , Eissy jest tanszy ale wykonanie jest slabsze od Akry wyglad ma bardzo fajny nie widac wybluszenia tlumnika tzw. beczki pod autem a no i dzwiek na filmiku tez ciekawy )

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/10362814_857305897621284_4732673706648547223_o_zps6539c5df.jpg

 

 

a koncowki beda takie

 

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/e-3_zpsc0b34a5e.jpg

 

 

do tego dyfuzor i inne elementy karbonu - sa zamowione ........

 

 

 

 

.... :search: :search: ciagle poszukuje dobrych opon na zime - biore tylko typ Run on Flat tylko na rynku nic nie ma ...moze cos pomozecie?! :roll: :search:

Edytowane przez maja22
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.