Skocz do zawartości

M3 F80 MANHART 550HP - koniec projektu str.45


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
...drugi raz potwierdzam fotele m3 sa SWIETNE. Zabieg malowania jest planowany na 29 lipiec. Oczywiscie dam nowe zdjecia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 856
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wracając do tematu...

 

Musze przyznać, że siedzenia w M3/M4 miażdżą, nigdy bym nie pomyślał, że bedą wygodniejsze niż w F10. Jak wsiadam do 2.0d teraz, to mam wrażenie, jakbym siedział na taborecie :mrgreen:

 

 

Tylko dlaczego zrezygnowali z wysuwanego podparcia ud...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego typu rzeczy jest więcej. Czytając fora zachodnie wychodzi że drzwi są słabo albo wcale nie wygłuszone.

 

W M4 nie ma podajnika pasów itd. Ziarnko do ziarnka i mamy chude i mega szybkie M3/4. Coś za coś.

 

Jak ktoś chce ciszy i spokoju kupuje F10 ;-) w zestawie z kapeluszem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kto tu ma kompleksy... ;)

 

Ja mam z tego tylko radosc :mrgreen:

 

Ja rownież :mrgreen: :duh:

 

Ciesze sie waszym szczęściem gratuluje zadowolenia z aut ale nudno sie czyta w każdym wątku te wasze... w zasadzie tylko wasze picie i podbijanie zartowanie 2.0d. Już chyba cały bezkresny internet wie ze jesteście zadowoleni wiec przy tym pozostańmy i dajmy Maji opisywać wrażenia...

 

P.S.

 

POZDRAWIAM SZCZĘŚLIWYCH POSIADACZY F10 ZADOWOLONYCH ZE SWOICH 520d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

silnik 20d uwazam za bardzo udany osiagi/spalanie - sam uzytkuje go w budzie X1. Jest wiele osob na forum, ktorzy twierdza ze nie pasuje do BMW szczegolnie w F10/11- tylko trzeba sobie zadac pytanie czy kazdego stac na to aby miec R6?

 

Wracajac do M3 - jazda z kazdym dniem robi sie ciekawsza i o dziwo komfortowa - zakladajac ze jesli przesiadka z F10 na M3 bedzie tragedia - a tu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Powiem tylko tyle ze oprocz halasu z nadkoli i silnika, roznicy nie widze duzej ( ktos zaraz to wysmieje - bo to dwa auta rozne swiaty, a ja takie bzdury pisze )

owszem jest roznica pomiedzy F10 a F80 ale siedzenia oraz uklad jezdny zabija mega duza cisze i tzw. kanapowy komfort w F10.

 

Jakie wady w nowym M3:

wyciszenie nadkoli - wszystko slysze co droga mowi oponie, nie jest to tragedia ale powinno byc lepiej jak w Mercedesie C AMG lub Audi 4 RS.

system Start/Stop - to jakis zart w tym aucie - dodatkowo na ustawieniu obrotow efficient lub sport auto pracuje w automacie start/stop ( wiem iz mozna programowo to zrobic i wylaczyc, ale sam fakt ),

kluczyk - identyczny jak w F10 - zadnego zaciecia sportowego

 

Zalety :) czy warto pisac, jest ich naprawde duzo.

JAk spominalem wyzej to Siedzenia przod sa super,

 

Silnik tu przed wplata zaliczki na nowe M3 mialem bardzo duzo watpliwosci, teraz wiem ze wygralem,

Ten silnik to jak zlaczyc 535xd z 550i - fakt iz dane papierkowe, iz auto ma moment obrotowy dostepny od 1850obr. to bzdura ale tak od 2600obr do ok. 6000obr. to istny diabel.

 

Skrzynia Drivelogic DKG 7G tak do konca jeszcze nie rozgryzlem jej- na pewno na ustawieniu skrzyni D1 nie pasuje do charakteru auta tj. to jak ustawienie w F10 550i funkcji ECO :).

 

Dzwiek - silnik zimny ustawienie skrzyni D1 oraz obroty efficient to :| to lepiej tego nie sluchac, ale po rozgrzaniu silnika ustawienie D2 skrzyni i obrotow na SPORT powiem tylko tyle iz jest :mrgreen: :mrgreen: az takiej roznicy pomiedzy V8 a nowym R6 w M3 nie widze a sie obawialem.

 

Hamulce - standart jest naprawde dobry, nie widze sensu kupowania ceramimi po to aby miec EGO - oczywiscie jak jedzilem na torze to po duzym rozgrzaniu standartowych hamulcow jest po prostu slabo.

 

Wnetrze - krotko F30 tylko troszeczke lepiej spasowane elementy i lepszej jakosci materialy, a tak roznicy nie widze.

 

Duzym plusem jest uklad napedowy MPM ( lunch control ) wykorzystuje moc silnika znakomicie czy to jest sucho czy mokro

 

Uklad jezdny krotko auto 120 km/h zakret 60-70st. auto jedzie jak po prostej:)

 

Wielki PLUS za : siedzenia, silnik i uklad jezdny.

 

 

 

Podsumowanie:

 

Nowe M3 jest naprawde fajne - a do tego auto do wszystkiego od rodzinnych wypadow do jazdy po torze wyscigowym i to w jakim stylu :8)

Edytowane przez maja22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam sie zeby sledzic. Fura kosmos :cool2: .Mogliby dawac w takich modelach deske w standardzie w skorze... Ciekaw jestem na zywo jak te podswietlane znaczki wygladaja , w nowej A-klasie podswietlanie wneki zaglowka wyglada super
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu...

 

Musze przyznać, że siedzenia w M3/M4 miażdżą, nigdy bym nie pomyślał, że bedą wygodniejsze niż w F10. Jak wsiadam do 2.0d teraz, to mam wrażenie, jakbym siedział na taborecie :mrgreen:

 

maja --> wrzuć fotki po malowaniu, chętnie zobaczę efekt :cool2:

 

Z ciekawości- jakie masz w F10?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maja jeśli jechałeś dziś około 16.00 Przyczółkową w kierunku Konstancina to .....ZAJEFAJNE to Twoje M3 :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie to nie ja... w tym tygodniu mam male zmiany tzw. malowanie na czarno kilka elementow a i wymiana oleju...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli kolejna M3 w AlpinWhite :mrgreen:

 

A myślałem że to Ty bo jechał jak na dotarciu przed przebiegiem 2000km ;)

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nie ma go na forum więc M-ka dotarka i śmiga :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

no M3 stracilo dziewictwo - jest po wymanie oleju silnika i przekladni ....

 

zrobilem kilka modyfikacji :

 

Kolor czarny fortepianowy : przedni gril, boczne owiewki(lezki)M3, tylni spojler, znaczek tyl ///M3

Niebieski mat ciemny: koncowki wydechu

Boczne naklejki: Motor Sport power by ///M

 

Czekam na karbonowe czarne nowe znaczki logo BMW tyl i przod

 

Do porawy sa owiewki boczne M3 - tak sobie podoba mi sie znaczek na tylnej klapie M3 ...ale sami sie przekonacie -galeria niebawem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy artykuł o zaniżaniu katalogowej mocy przez BMW :

 

http://www.torquenews.com/106/2013-bmw-m5-packs-more-horsepower-advertised

 

 

Jest wysoce prawdopodobne, że nowe M3 również ma spory "bonus" mocy.

 

Zresztą ostatnie testy wskazują, że samochód ten jest w stanie zrobić 0-200 w 13s co przy tej masie i trakcji byłoby odpowiednie dla około 470-490 koni w silniku.

 

 

Maja22 jest szansa , że zrobisz kiedyś test w dobrej hamowni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

co do mocy to sie przekonam za 2 m-ce na hamowni. Bede zadowolony z 400-420KM:).

 

male modyfikacje:

 

logo i nerki

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/P8040012_zps1624bfda.jpg

logo, spojler, znaczek ///M3 ( znaczek prawdopodobnie usune )

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/1_zps72407fb9.jpg

boczne owiewki ///M3 i napis Motor Sport power by ///M ( tu tak sobie wyglada )

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/6_zps88c0f45d.jpg

wydech ( kolor z daleka jest ciemniejszy i wyglada o wiele lepiej niz srebny ), dyfuzor zderzaka ( to wyglada najlepiej )

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/2_zpse2f0e0d5.jpg

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/4_zps556f95b2.jpg

 

zarysy calego auta ze zmianami nie udalo mi sie zrobic - dodam pozniej fotki

Edytowane przez maja22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta naklejka na progu to straszna wiocha... wieś tuning ogolnie. Czarna nerka jest tylko ok
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.