Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a już planujesz rozstawać się z M3?...

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Odpowiedzi 856
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nowa m5 wejdzie 2017 roku - wiec 2 lata, 911 turbo tez m chodzi po głowie - ale to plan 2017/18
Opublikowano

nowe M5 jesli juz wejdzie w 2017 to bardziej na koniec roku, ale obstawiam ze moze to byc dopiero rok 2018.

Cywilne 5er G30 wejdzie dopiero na przelomie 2016/2017 do sprzedazy.

Bmw modele emkowe zawsze wprowadza tak przynajmniej rok od wprowadzenia cywilnego modelu.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Monachium zorientowani mówią, że kolejne M ma wyjść szybciej. Decyzja i tak jeszcze nie zapadła, więc pewnie dowiemy się w prawdy jakoś za rok.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Myślicie, że łatwo będzie sprzedać Manharta? Przecież po tych upgradach Maja będzie musiał zawołać cenę zbliżoną do nowego z salonu.
Opublikowano

daty konca produkcji poszczegolnych modeli:

 

7er F01/02 - koniec 06/2015 ( produkcja nowej 7er G11/G12 wystartowala od 08/2015 )

5er Gran Turismo F07 - koniec 06/2017

5er F10 - koniec 10/2016 ( produkcja nowej 5er G30 wystartuje 12/2016? )

6er F12/13 - koniec 10/2018

6er Gran Coupe F06 - koniec 02/2019

X5 F15 - LCI 07/2018

X6 F16 - LCI 07/2019

X3 F25 - koniec 07/2017

X4 F26 - LCI 07/2018

3er F30 - koniec 10/2018

3er F31 - koniec 06/2019

4er F32 - koniec 06/2020

4er F33 - koniec 10/2020

4er F34 Gran Turismo - koniec 03/2020

4er F36 Gran Coupe - koniec 02/2021

 

Ciekawostka to przedluzenie "zycia" 5er Gran Turismo. Zostalo wczesniej zaprezentowane (maj 2009r) od 5er F10, a pociagna produkcje az do polowy 2017r.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

dylematy dylematy...

mnie też chodziło po głowie 991 TS ale to są takie kosmiczne pieniądze ... dobra używka to 800k, nówka ponad banie z rabatem.

Nowe M5 myśle dobrze skonfigurowane kupisz za okolice 600k, złego auta nie masz więc może warto poczekać na M5... Tym bardziej że masz świeże auto, ładnie zrobione z zewnątrz i na środku, całkiem mocne...

 

Jak masz możliwości to naturalnie bierz 991 TS... polifty mają po 600koni (katalogowo), jak nie to nie widze alternatywy dla Twojego M3 w tym co obecnie jest na rynku... ;)

Opublikowano
Alternatywy są, ale nie ten budżet :) Powyżej bańki można przebierać w różnych supercarach ciekawych.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czekam na nowe M5 - mojego M3 się nie wstydzę :) - w 2018 r. będzie zmiana ale na co to zobaczymy. Wujek masz racje że 911 kosztuje ale uważam że warty tych pieniędzy . Nowe M6 tez ciekawy kąsek tylko 60tys różnicy pomiędzy M5 vs M6 czy warto :?: ......... Gdyby nie rodzina i czasami trzeba mieć miejsce 2+2 był by biały 911 Turbo bez S :). Przed M3 zaoferowano mi z salonu Porsche roczne 911 Turbo za 700tys. PLN tylko kolor czerwony mnie beeeee nie przekonał
Opublikowano
Toż 6GC nadaje się na rodzinę, sprawdzone :) Tylko mały bagażnik, albo wózek albo walizki :)
Opublikowano

na ogloszeniach niemieckich widzialem 991 turba/s do wziecia po 550-650K+ PLN brutto ( roczniki 2015/2014/2013 z bardzo malym przebiegiem).

Jednak polskie ceny sa troche chore. Wowczas jak ktos ma mozliwosc to bierze takie auto na czechy/slowacje i ma w dupie akcyze i vat, a polski sprzedawca moze skamlec i obejsc sie smakiem.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
A porsche w polsce rozmawia o rabatach w ogóle, czy od razu każą wyjść z salonu? :)

znam ludzi co mają po 18% rabatu na dowolony konfig w chyba wszystkich modelach oprocz macana w polsce....

 

550-600k bez akcyzy to dobra cena a jak jeszcze wezniemy to w netto to w ogole wychodzi ekstremalnie super.

Niestety w Polsce mamy jak mamy, akcyza 18,6% i vatowski haracz... dobrze ze chociaz legalnie polowe mozna odliczyc ale ile kombinacji aby caly odliczyc...

 

Jeszcze pare lat i wszystkie firmy beda mialy spolki na slowacji...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co do tematu auto z Słowacji to chyba 40% aut typu porsche jest tak kombinowane:) :) mi przy nowej konfiguracji dali śmieszne 3% albo wyjdź panie bo czasu nie mamy :).....

 

... co do świateł ledowych to szału nie robi -myślałem że będzie bardziej finezyjnie .....

Opublikowano

Concept byl przeCH*j zaje*isty....

2014-Honda-Civic-Type-R-Concept-1024x678.jpg?9ce05c

http://img.autobytel.com/car-reviews/autobytel/122859-honda-civic-type-r-concept-preview-2014-geneva-motor-show/2015-Honda-Civic-Type-R-Concept-Geneva-5.JPG

http://images.thecarconnection.com/lrg/honda-civic-type-r-concept--2014-geneva-motor-show-live-photos_100459198_l.jpg

 

niestety z wersja produkcyjna coś poszło nie tak....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

masz racje widziałem Concept na żywo(Essen) i powiem byłem pod wrażeniem

 

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/20140531_120759_zpsie0yeian.jpg

 

 

 

teraz to wiejski tuning

 

 

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/11822582_889389164447584_8512005502629302275_n_zpsm556qkmr.jpg

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/11880442_889389324447568_1019878240169745645_n_zpsb90jdq31.jpg

Opublikowano
Co do mocy, to nie do końca wiadomo ile ale z woda może być ciekawie. Co do tylnych lamp, to Oled a nie laser. Laser będzie tylko przód i tylko jako światła długie.
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

..... Launch Control - panowie już wiem jak zrobić aby za każdym razem ( prawie 9z 10 prób) zadziałał

 

Wujek - nie wciskaj hamulca nożnego przy wybieraniu ESP off - manual select gear box.....po prostu jedziesz, zatrzymujesz się i puszczasz hamulec ( my mamy odruch i lekko mamy wciśnięty )

a wię dla poprawnego zadziałania LC:

 

1. auto po dotarciu czyli na liczniku około 3500km, auto musi być rozgrzane min. 10km przejazdu po załączeniu silnika. ( błaha wiadomość ale często ludzie zapominają )

2. po zatrzymaniu auta puszczasz hamulec nożny

3. wciskamy ESP off około 2sek. powinno zapalić się DSC deaktywowane

4. wybieramy manual na skrzyni automatycznej

5 HAMULEC wciskamy

6. wciskamy gaz do końca

i jest flaga.......

 

W tym tygodniu ostatnie mody - nowe hamulce, maska i wiele elementów z karbonu, troszeczkę nowej alcantary w środku .

Opublikowano

mnie to już szkoda skrzyni marnować na te LC...

Bez LC da radę zrobić niską 4kę, wysoką 3kę 0-100 i mi to wystarczy ;)

 

Z tym wciskaniem hamulca to jest tak że jak wcisniesz go mocno to LC sie nie włączy, a jak lekko to się włączy - no, przynajmniej w F13...

 

Ostatnio na germancarforum było porównanie LC w C63 AMG, M4, Carrera 4S. jeśli chodzi o LC - porsche wymiata.

BMW powinno usunąć ten system - szkodzi tylko wizerunkom emek... ;)

O AMG już nie wspomne, dobrze że nie trzeba jakiegoś kabla do obd wpiąć aby odpalić LC... ;)

Opublikowano
Dziwne rzeczy mówicie. U mnie w 650ix LC działa tak prosto, że aż się prosi, aby to stosować :D Sport+ i skrzynia sport, hamulec do oporu i gaz - gotowe.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.