Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

M6 jest super :) szczerze polecam, jednak dylemat M6 czy TTS..... uczciwie mowie TTS :)

 

NSX odpuść, droga w choooj, i do tego to "Hunda" - automat będzie Ci zmieniał biegi na drugie "łututu" - nie polecam - chociaż auto może być ciekawe - to wciąż honda ;)

  • Odpowiedzi 856
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
X6m - to idelane auto jesli masz 1 auto w rodzinie ale osiągi vs 911 TS/M6 to totalna przepaść a po drugie to nie auto sportowe tylko pseudo sportowiec pali jak smok i jest głośny powyżej 160km/h ( a to wyznacznik mój na przeloty na autostradach ). Wszystkie drogi prowadzą do 911 TS podobno ma byc limitowana wersja w 2017 roku z mocą 600KM
Opublikowano

911 TTS. :) Nawet jeśli kupisz M6, zapewne będziesz z niego zadowolony ale i tak będziesz błogo spoglądał na broszury z 911 TTS. :lol:

 

Co do mocy... Te 580PS seryjne to naprawdę "enough" według mnie, napewno będzie przepaść między M3 Manhart. Będzie trzeba zrobić wydech, bo seryjny nie urywa, ale poza tym to broń doskonała i zawsze "celna". A gdyby było mało to zawsze są boxy Techarta, kolektory IPD i zapewne jak pojawi się GT2 to osprzęt z niego będzie można przeszczepiać tak jak w 997 Turbo ( sprężarki oraz IC ).

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Dla mnie motoryzacja kończy sie na Porsche. 911 TurboS to auto marzeń...

A tu mamy kolegę, który nie marzy tylko kupuje :lol:

Miałem raz Porsche, Boxster 987. Był świetny (i najsłabszy z całej gamy aut Porsche) wiec jak musi jeździć TS? :shock: :shock: :shock:

 

W sumie felgi od F80 juz mam :8) Teraz by wypadało auto dokupic :mrgreen:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano
kupuj kupuj, bo krowa ktora duzo ryczy, malo mleka daje ;)
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kupuj kupuj, bo krowa ktora duzo ryczy, malo mleka daje ;)

 

Nie rozumiem :roll:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.... jego nikt nie zrozumie bo jeździ xxx i ściska żal że kogoś stać więcej ....... Pan "A" pojawia się czasami na forum i robi śmieci w każdym temacie założonym na naszym forum.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.... jego nikt nie zrozumie bo jeździ xxx i ściska żal że kogoś stać więcej ....... Pan "A" pojawia się czasami na forum i robi śmieci w każdym temacie założonym na naszym forum.

 

Teraz rozumiem :mrgreen:

 

Wracając do planów, to coś w tym Porsche jest, nawet "stosunkowo " słaby Cayman gt4 robi tak niesamowite czasy na Ringu, że trudno uwierzyć.

No bo jak taka wręcz zabaweczka niepozorna jedzie na poziomie Gallardo SL, czy Murcielago 670 to już nie są żarty.

 

Porsche po Bmw to podobno częsty kierunek nowych doznań, trzymamy kciuki

A co po Porsche? :D

 

Podobno jak kupisz Porsche to już nigdy nie zmienisz marki :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po Porsche to już super wozy: Lambo, Ferrari, później znowu Pagani, Konigsseg (czy jak to się pisze).

BMW ja pozycjonuje wyżej od innych marek, ale oczko niżej od Porsche, które ociera się już o super auta.

Benzyna zamiast krwi...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Konigsseg (czy jak to się pisze).

 

Jakoś tak to szło

 

iptD6Nf.png

 

:lol: :cool2:

Opublikowano

Naturalną kolejnością po Porsche, było by Ferrari, teraz kiedy można sobie przedłużać gwarancje przez 12 lat i mamy 7 lat pakietu serwisowego w cenie to nic tylko brać nowe Ferrari (jak portfel pozwala).

F12 jako alternatywa dla M6 - komfortowego GT

488 GTB - jako bestie do wyścigów

 

Bardzo żałuję że McLaren nie ma przedstawicielstwa w Polsce i najbliższy serwis jest w monachium chyba, przez to marka bardzo traci na polskim rynku który mógłby być jeden z największych w europie...

570GT.... mhmhm....

 

No ale na razie Porsche ;)

hihi...

  • Członkowie klubu
Opublikowano
W sumie nigdy nie jeździłem, nawet nie siedziałem w środku ale od kilku osób słyszałem że Ferrari słabo wykończone, plastikowe, trzeszczące, pukające od nowości. Że dają jedynie fun z jazdy, ale na dłuższą metę męczące. Natomiast odnosiło się to do F430 i Italii, ciekawe jak te bardziej "ucywilizowane" typu California czy Berlinetta.
Opublikowano
Naturalną kolejnością po Porsche, było by Ferrari, teraz kiedy można sobie przedłużać gwarancje przez 12 lat i mamy 7 lat pakietu serwisowego w cenie to nic tylko brać nowe Ferrari (jak portfel pozwala).

F12 jako alternatywa dla M6 - komfortowego GT

488 GTB - jako bestie do wyścigów

 

Bardzo żałuję że McLaren nie ma przedstawicielstwa w Polsce i najbliższy serwis jest w monachium chyba, przez to marka bardzo traci na polskim rynku który mógłby być jeden z największych w europie...

570GT.... mhmhm....

 

No ale na razie Porsche ;)

hihi...

Ja osobiście jestem wielkim fanem McLarena byłem kiedyś w salonie w UK Magia poprostu

BMW niech się uczy trakcji rwd w McLarenie to prawdziwy ideał

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co tu pisać.... szkoda auta radość z kasy. temat zamknięty auto sprzedane - południe polski będzie delektował sie dźwiękiem M3 Manhart - następny projekt m235i a na koniec roku tts. kurcze 1 miesiąc bez BMW jak to do tego doszło :shock:
Opublikowano

Maja szalejesz :P

 

co do Ferrari to chyba tak było ze starszymi modelami. sam jeżdziłem f12 i muszę powiedzieć, że jakośc w środku na pewno nie była słaba i nic nie trzeszczało. do tego naprawdę wygodne. akurat mnie dopadła kiepska pogoda, ale jak się nie przegina z gazem to można normalnie jeździć.

 

mam znajomych, kórzy pracują w Ferrari i raczej nic złego nie mówią na te auta :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co do ferrari to interesuje mnie GTC4Lusso - tylko ten tył taki sobie i można kupić w dobrej cenie :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co tu pisać.... szkoda auta radość z kasy. temat zamknięty auto sprzedane - południe polski będzie delektował sie dźwiękiem M3 Manhart - następny projekt m235i a na koniec roku tts. kurcze 1 miesiąc bez BMW jak to do tego doszło :shock:

 

Jak to jak do tego doszło ? Za niską cenę dałeś :mrgreen:

Jeszcze kilka postów wcześniej mi pojechałeś, że takiego auta się nie sprzedaje w tydzień :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

sam nie wierze iz nie umieszczając nigdzie ogloszenia auto sprzedam,

m235i ma juz zamówiony moduł GPowera na 380KM i to pokrywa kwotę różnicy do oferty nowego silnika m240i - o tym silniku wiedziałem 2 tyg temu. i tak powiem jak na cabrio to te 326KM starczy:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sam nie wierze iz nie umieszczając nigdzie ogloszenia auto sprzedam,

m235i ma juz zamówiony moduł GPowera na 380KM i to pokrywa kwotę różnicy do oferty nowego silnika m240i - o tym silniku wiedziałem 2 tyg temu. i tak powiem jak na cabrio to te 326KM starczy:)

 

Przywykłeś, wszyscy pozostali patrząc na zdjęcia i opis wątpliwości nie mają dlaczego Ci tak szybko poszło.

To że nigdzie nie wystawileś auta oszczedziło Ci tylko zylion idiotycznych telefonów w stylu, dlaczego tak drogo, skoro na allegro są takie za 2/3 ceny

:wink:

 

Już kiedyś pytałem, chyba nie było odpowiedzi, czuć mniejszą sztywność karoserii w cabrio?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.