Skocz do zawartości

M3 F80 MANHART 550HP - koniec projektu str.45


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

odwieczna walka i mamy ostateczne starcie BMW M3 vs C63 S AMG

 

 

mimo tego duże brawo dla mercedsa za silnik V8 i komfort w sportowym aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 856
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

tak dla ciekawości - sprzedałem X1 i tak z ciekawości zrobiłem pomiar RL 0-100km/h

 

tem.otoczenia 20st. skrzynia automatyczna ustawiona na Normal , 1 pasażer, otwarte okna 15l w baku wynik 7.0sek :) a to tylko 200KM

 

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/20150613_101055_zpss0olu0qz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
X1 25d 218hp ma chyba 6.8 katalogowo. W zeszłym roku na złocie objeżdżał na 1/4 wszystkich bez problemu. Oczywiście w klasie do 2 litrów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Randall ma w swoim chyba koło 200 hp, watpię zeby miał straty przy bucie 245 a z tamtym X1 nie miał szans mimo, ze lżejszy ponad 150 kg. Pewnie automat robi robotę. Moze mi sie uda przyjechać z boxem na 200 hp w tym roku to wtedy zobaczymy;)

Btw. Chyba trochę offtop robimy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Mam PPK, nie bylem na hamowni.

Straty na starcie jednak miałem bo kolega wystrzeliwał jak z procy i leciał dalej a ja jednak trochę mieliłem na starcie a potem wahlowałem biegami i przy każdej zmianie X1 odskakiwało :x oczywiście ja też mogłem lepiej wystartować i zmieniać przełożenia - mało praktyki. Bardzo ładnie jedzie takie 25d w X1.

 

Sorki Maja za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja znowu popsuję ten klimat ... przepraszam... ale znowu mi pod biurem się M3 kręciło i ... jak k... można wypuścić taki wydech na rynek :mad2:

Sorry, tak, wiem, już się żaliłem w tym temacie, ale po prostu nie mogę tego znieść. No co za matoł to klepnął. U mnie w firmie wywalili by go na zbity pysk za coś takiego... (inna brańża itd. ale to jest to totalny klops).

 

 

Ufffff. Się wyżaliłem znowu. Sorrry.

 

Patrząc na swoje biedne 150 km i 1500 wagi to ruszenie 200 końmi RWD nie powinno robić problemu.

320-400 km w AWD (S3/RS4 B5) - ruszanie to żaden wysiłek. Pic polega na zmianie biegów.

 

W przyszłym tygodniu 305 km FWD wpadnie pod stopę, więc zobaczymy jak rusza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Start RWD + manual to ciężki temat :) Wymaga wprawy, stąd Randal mogłes mieć problemy, ja u siebie to sporo musiałem poćwiczyć żeby mi to jakoś wychodziło, ale efekt odsadzenia 650ix bez lanchcontrol na starcie był całkiem zadowalający, do momentu kiedy koleś w M3 E46 nie pokazał mi jak startuje :D

 

Co do dzwięku nowego M3/M4, to turbo R6 nigdy nie będzie tak fajne jak poprzednie wolnossące V8 i była to pierwsza rzecz, na którą zwróciłem uwagę po wyjściu nowego modelu. Jakby M4 miało V8, to pewnie bym je miał zamiast M135i :P Po dzwiękach nowej Formuly 1 trzeba się jednak przyzwyczajać do takiej "przyszłości" motoryzacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Najgorsze było to że tam było nierówno na starcie i auto staczało się do tyłu.. Więc do tego wszystkiego doszło jeszcze trzymanie ręcznego i puszczenie w odpowiednim momencie :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
zent to prawda - nowy merc c63 bardzo fajnie brzmi - pamiętam jak facet z BMW M AG chwalił wydech przed publicznością w M3/4 ale jak to usłyszałem to pierwsze mi się nasunęło chyba dużo ćpa.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
audycja na wysokim poziomie wiedzy a nie jakiś amatorski bełkot :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zobaczyłem, że to ma tylny napęd... miodzio. BMW ostatnio jakoś śpi. M135i 320 kucy z 3 litrów, Mercedes 360 kucy z 2 litrów, teraz z V6 alfa 510, gdzie dla BMW to dopiero pułap V8..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konie końmi, ciekawe jak to się będzie prowadziło. Ale skoro palce maczało tam Ferrari, to może być faktycznie nieźle. Zresztą Alfy generalnie dobrze się prowadzą, ale ostatnio były FWD, więc ... who knows.

 

Przede wszystkim coś nowego, a nie tylko M, AMG i RS.

 

Fajnie wygląda wnętrze (mam nadzieję, że w realu będzie podobnie jak na fotach - bo chyba takiej realnej brak jeszcze).

I przede wszystkim brak ekranu TomToma na środku, tylko ładnie zabudowane w desce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alfa mnie też zaintrygowała.

Moc C63 AMG S, waga F80 M3, RWD, Szpera, dwusprzęgłowa skrzynia, ceramiczne haulce, rozkład mas 50/50, v6 turbo (pewnie szybko będą programy na 600 i więcej). Środek widze ładnie wykonany z na oko dobrych materiałów, design dość nowoczesny... no no, ja nie dowalą ceny z kosmosu to wydaje mi się że BMW (jak kolega słuszenie zauważył - troszkę by zaspał w tej klasie.....) - może mieć ciekawego konkurenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jak BMW nie podniesie seryjnej mocy z 431 na jakieś 460KM i nie zmieni dźwięku wydechu to może mieć duży problem z konkurencja -nowe RS4 mamieć jakies 470-500KM i juz nie wolnosący silnik :) .... plotki mówią ze nowe M5 ma mieć silnik hybrydowy i naped 4x4 ( spalinowy tył a elektryczny przód )........ :!:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.