Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E93 zakupiłem ją w ubiegłą niedzielę. Aktualnie zastanawiam się nad felgami do niej. Wiem, że chce 19" ponieważ miałem takie w mojej poprzedniej E92 i dobrze mi się na nich jezdziło.

Potrzebował bym pomocy w doborze rozmiaru który powinienem wybrać. Myślę o oponach 235 z przodu oraz 255 z tyłu.

Chciałbym te felgi:

http://z-performance.com/index.php?route=product/product&product_id=64

Proszę o podpowiedź w rozmiarze bo jestem zielony :)

Opublikowano
Ok spoko ale podpowiedz mi plz jakie wymiary felg brać bo ja tego nie rozkminiam. Aktualnie mam 225 z przodu i 255 z tyłu tylko, że 18.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Mam ten sam model co autor watku i tez chce wymienic na 19 felgi ale mam inne pytanie. Czemu tylne opony maja profil 30 a nie 35 tak jak przednie ?? Drugie pytanie czy ktos probowal zalozyc profil 40 zamiast 35 na 19 felgi ?? Wiekszosc moich aut jakie posiadalem mialem przewaznie 20 felgi i profil 35 czesto zle sie dla mnie konczy i z tad moje pytanie o wyzszy profil. Obecnie mam jeszcze renault trafica i tez mam 20 felgi zalozone i recomendowane opony powinny miec profil 35 a ja zamontowalem 45 . Jak wiadomo sa duzo wyzsze ale nigdzie nie obcieraja a jedynie co to sa przeklamania na liczniku bo teraz jest szybszy. NAwet po zalozeniu obnizonego zawieszenia nic nie przyciera. Moze i e93 mozna by zalozyc wyzszy profil 40 na 19 felgi bo z tego co dzis patrzylem na moich 17 jest jeszcze jakies 2 cm do amortyzatora wiec powinno sie zmiescic, a na pewno mniejsza szansa na jakies pekniecia na dziurach .
Opublikowano