Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 289
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zrob proszę dokładne zdjęcia gdzie się będziesz wpinał z weżykami :D też mnie to czeka ;)

 

 

Co do opon... ABS nie zwariuje ?

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Niebieskie złączki, 10,5mm jak oryginalne śruby przelotowe które są w turbinie oraz w bloku silnika. Dokupię jeszcze nowe miedziane podkładki. Następnie kolanka 45' AN6, węże, kolanka 90', redukcje do an10 i chłodnica, mniej więcej w ten sposób będzie. W przegrodach itp dławiki by nie przetarło przewodów. A przewód zimny oleju w osłonie termicznej (ta czarna silikonowa) :D .

 

Co do opon, czemu ma abs wariowac?

Opublikowano

znaczy sie chlodnica przychodzi pomiędzy blok a turbo ? byloby to tak proste ze az idealne :D Sory za tak glupie pytania ale z chlodnica oleju nigdy nie mialem styczności i wole sie dopytac ;)

 

a opony.... przy wybranych przez Ciebie szerokościach czyli 255 i 285 powinny byc zachowane te same wysokosci profili. Czyli 255/35 i do tego 285/30 R18 lub 255/40 laczone z 285/35 R18.

 

Przy 255/35 oraz 285/35 beda moim zdaniem zbyt duze roznice w obwodach ale kto wie... moze bedzie ok. Szczerze mowiac nie wiem ile roznicy pomiedzy osiamy toleruja systemy ABS w BMW :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mała aktualizacja.

 

Ściągnięta miska, wymieniona uszczelka, wszystko umyte

IMG_2805.JPG

IMG_2807.JPG

 

Olej nowy wpadnie w następnym tygodniu. Wymieniona maglownica z servotronikiem. Masakra jakaś, trzeba podnieść silniki, opuścić sanki, i jakoś dało radę. Końcówki drążków oczywiście zapieczone :mad2: , więc na siłę wyjazd autem z garażu :D, i dopiero na zewnątrz z dłuższą przedłużką puściły śruby hehe..

Z rana zmienię poduszkę lewą pod silnikiem, jest pęknięta, i do wymiany prawy wahacz przedni. Szybka robota :roll: . Czas składać przód na gotowo i wyjeżdzać :8)

 

Przy okazji ściągania kół założyłem nowe wyremontowane osłony tarcz, oraz nowe tarcze :

IMG_2808.JPG

 

Oponki doszły.

Tył 285/35 R18

Przód 245/40 R18

 

Felgi odnowione, wymalowane w szary grafit :) pięknie się prezentują, zostało kupić nowe dekielki :norty:

IMG_2814.JPG

IMG_2815.JPG

IMG_2816.JPG

IMG_2817.JPG

IMG_2818.JPG

 

I tylny zacisk przemalować na niebiesko :), jak pogoda pozwoli :D .

 

Tylko nie narzekajcie że czarne felgi lepiej wyglądały, jakaś zmiana musi być :D a nie ciągle to samo.

Opublikowano

Ostatnie kilka dni leniuchowałem, pogoda też nie jest idealna.

Ale czas podkładać przód by autko było gotowe na wakacje. Geometria całego autka zrobiona, wyszło idealnie :norty: . Jutro zajmę się tym wydechem, wyższe podwieszenie, całość będzie wyglądać lepiej. Pozakładać osłony pod podwoziem, wymienić przy okazji paski osprzętu (w sumie nie wiem kiedy poprzedni właściciel to robił, a warto zmienić by nie było niespodzianek). Pomalować tylny zacisk, pozakładać nowe dekielki i emblematy (na które jeszcze czekam).

 

A po wakacjach montaż chłodnicy oleju, dopasowanie na gotowo zderzaczka i sprzętu pod nim, oraz kilka innych zmian.

 

Na próbę pomalowałem nerki , w przyszłości będą ozdobione hydrografiką, zastanawiam się tylko czy podkład dawać niebieski, czy czarny. Niebieskie mam różne wstawki w aucie więc by się komponowało :D

 

Fociszy jeszcze przed dopasowaniem przodu.

 

IMG_2822.JPG

IMG_2823.JPG

IMG_2824.JPG

Opublikowano

Mam pytanie o modul TV itd, mozesz to jeszcze raz opisac lub podac linka gdzie to jest opisane ?

 

Mam u siebie fabrycznie modul TV ale oczywiscie procz "kaszki" nic nie ma bo nie nadaja juz analogowo.

 

Co kupic i jak podlaczyc, pomozesz ?

 

 

ps. zderzak przod masz ori m5 czy jakis zamiennik ? Jak ori to pasuje do standardowych blotnikow ?

Opublikowano

Cześć

Dźwięk podpinamy w stary moduł tv, link tu http://s886.photobucket.com/user/stuartjohn24/media/BMW%20E65%20DVB-T%20Upgrade/IMG_0299.jpg.html

Obraz pod CCC/CIC, w kable ze starego modułu.

Co do zderzaka jest to zamiennik, pasuje do zwykłych błotników, oryginalny zderzak musi mieć błotniki m5 szersze

Opublikowano
Cześć

Dźwięk podpinamy w stary moduł tv, link tu http://s886.photobucket.com/user/stuartjohn24/media/BMW%20E65%20DVB-T%20Upgrade/IMG_0299.jpg.html

Obraz pod CCC/CIC, w kable ze starego modułu.

Co do zderzaka jest to zamiennik, pasuje do zwykłych błotników, oryginalny zderzak musi mieć błotniki m5 szersze

 

 

Dzwiek rozumie co i jak ale nie rozumie jak podpiac sie pod CCC... Normalnie w wejscie RGB sygnalem, czy przez dodatkowe moduly ?

 

edit -

przestudiowalem schematy i sygnal Video - zolty chinch czyli sygnal CVBS wysylamy z tunera do CCC na pin 4 we wtyczce x13814. Mozesz to potwierdzic ? Czy jakos inaczej to trzeba rozwiazac ?

Opublikowano

Fajnie widzieć, że ktoś z Polkowic (moje rodzinne miasto) tak modzi. Mody konkretne i pewnie auto dobrze zwija asfalt.

Parę razy chyba nawet mijałem gdzieś auto na mieście jak bywałem w Polkowicach u rodziców weekendowo. Od czasu do czasu zajrzę co w aucie się jeszcze pozmieniało.

Pzdr.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatnio padł mi wzmacniacz jbl, więc w tym tyg wymieniony został na mocniejszy Sony, mostkowany pod dwa subwoofery uDimension 100W rms znamionowego, max 200W. Dają rade :twisted:

 

IMG_2959.JPG

IMG_2960.JPG

 

Poza tą modyfikacją, kończę instalację haka, oraz tworzy się instalacja video, monitor z tyłu + podłączenie do przedniego CCC, kamery itp.

Opublikowano

Po prześledzeniu całego wątku pozostaje mi tylko pogratulować i życzyć powodzenia w dalszych pracach nad upiększaniem Twojego cacka :cool2:

Ech, szkoda że moje ręce to obie z lewicy :D

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Siemka

Ostatnio kilka problemów z elektryką miałem. Padła taśma w kierownicy, naprawiłem, ale po kilku tygodniach dostała zwarcia i poszły moduły szl oraz ten mały od multifunkcji :( .

Zakupiłem więc nowe, kodowanie i programowanie, aktualizacja całości, czasy systemowe itp, i działa jak należy :norty: .

 

Przy okazji mała modyfikacja sprzętu audio. Na przód poleciały uDimension, wysokotonowe wraz z gwizdkami, zwrotnicami itp.

IMG_3010.JPG

IMG_3012.JPG

IMG_3031.JPG

 

Nie obyło się bez przeróbek elektryki, pociągnięte przewody z CCC do tyłu na wzmacniacz 4kanałowy sony, konwerter high-low, wzmak aktualnie zasila przednie sprzęty + osobno 2 subwoofery.

Następnym etapem będzie montaż logic7 i połączenie całości w hybryde :).

Po pierwszym strojeniu, dźwięk jest masakryczny :twisted: .

IMG_3013.JPG

 

A z tyłu montaż boczku obitego nową tapicerką. Kolor mi się podoba, w przeciągu tygodnia cały bagażnik obiję w ten nowy dywanik, trzeba odświeżyć zużyte materiały :norty: .

IMG_3009.JPG

Z mechaniki przestój, dolewki oleju :D, turbo lekko leje. Trzeba czekać na kasiorke, robić hybrydę turbo, montować chłodniczkę oleju i składać przód na cacy :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Siema, Widzialem, ze tez dodales u siebie mulf2 high svs. Ja mam auto z 2006 roku i wszystko dziala wlacznie z usb (mam mask2 lci) Nie dziala mi ksiazka z adresami telefonow i sterowanie glosem. Nie mam TCU a dodalem tylko $6FL i $620 - code car nic nie dalo. Czy ty zostawiles sobie date produkcji na stale w FA czy tylko tymczasowo? Czy robiles code car z oryginalna data produkcji czy z poliftowa?
Opublikowano
Żeby kodować mulfa trzeba zmienić date produkcji na nowszą według plików spdaten. Podczas zmiany takiej pojawiają się inne moduły (wirtualnie) oraz znikają np poduszki sbsl itp. Więc code car wywali błędy (auto przedlift/polift inaczej ma moduły nazwane). Najlepiej przekodować CCC. Książka zależy też od telefonu, spróboj na innym.
Opublikowano

Witam,

ja mam akurat LCI (nie mam pojecia co to zmienia) sedan

Opisuje o co kaman

Seryjne audio jest "srednie" - slabo grajace "drzwi" sa nadrabiane przez reszte glosnikow i "jakos" to gra (no nie jest to jakosc premium)

Glosniki zamontowane w tapicerce wieja tandeta

 

Dla porownania jak kiedys to zrobil mi ktos w innym aucie

http://images81.fotosik.pl/76/ef561b8fca221a10med.jpg

 

Podobnie jak w BMW, w exeo oryginalnie przednie glosniki szly bezposrednio z radia (tyl byl zasilany z takiego badziewnego wzmaka bez przetwornicy)

Doszedl wzmak PRAWDZIWY, glosniki tempo morel na przod (b.fajne), kable glosnikowe PRAWDZIWE, maty itp i efekt bomba

Bylo pracy po pachy przy tym i w to bym juz drugi raz sie chyba nie pchal :D

 

Reasumujac: co bys polecal zrobic by nie wrabac sie w prucie calej tapicerki i instalacji i palowanie sie 3 tygodnie z prostowaniem elektroniki (bledy, kodowania itp)

Interesuje mnie glownie poprawa jakosci dzwieku z przednich drzwi...

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Ostatnio pojawiał się problem ze świecą żarową cylindra nr 2. Już kiedyś naprawiałem ten sterownik na szybko, wczoraj postanowiłem wykonać to lepiej.

 

Punkty zostały zeszlifowane z powłoki aluminiowej, do gołej miedzi, pobielone cyną :

IMG_3092.JPG

 

A druciki zamienione na grubsze miedziane:

IMG_3093.JPG

 

Na koniec całość zalana silikonem czerwonym i uszczelniona.

Błędy usunięte, nie powracają, dogrzewanie działa prawidłowo :wink:

Edytowane przez Apacer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.