Skocz do zawartości

Apacer 530D 315/630 całkowita likwidacja egr


Apacer

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 289
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dziś mogłem chwilkę oblookać furacza i pogadać trochę.

 

Auto fajnie siedzi i fajnie mruczy.

 

Kolor tez ciekawy bo ciemna zieleń daje fajny efekt.

 

W środku na bogato więc spoko.

 

Wleci czarny sufit i będzie kozak.

 

Miło było poznać i do zobaczyska

 

Oli

 

I małe foto Aspera i furacza u mnie pod blokiem

 

http://i.imgur.com/y6GXLBT.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ładnie tak parkować :nienie:

:mrgreen:

 

Wiemy ale to było jedyne miejsce żeby można było wsadzić podsufitkę i przy tym nie tamować ruchu na osiedlu.

 

Ale kierowca był w gotowości aby odjechać jak by tylko jakiś inwalida przyjechał. Wszystko pod kontrolą.

 

Oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko tak na chwilkę :mrgreen: :cool2: .

Dzisiaj cały dzień w aucie. Z rana do Łodzi na chip, potem Wrocek do Oli'ego po podsufitkę :D .

 

Fajny przebieg wskoczył po drodze:

kRDk3GlodCo4nqEE_jGS7CO38V-vHaxektPhVnOOMFc=w1306-h979-no

 

A tutaj wynik z hamowni, chip, dpf off, egr off.

TKCV6Ood6GDC_9iTsp_mFjbBh7c48MpNqi2uushHEYg=w1306-h979-no

 

ładnie dmucha jak na seryjnej turbawce, którą w przyszłości przerobię na hybrydę :8)

 

Przy okazji, CCC mi zwariowało :D, myślałem, że to przez światłowody, przepiąłem na oryginalne połączenia ale dalej nie reaguje :D, zero muzyki ehh :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji, CCC mi zwariowało :D, myślałem, że to przez światłowody, przepiąłem na oryginalne połączenia ale dalej nie reaguje :D, zero muzyki ehh :D

mi ostatnio tez szwankowało CCC - nie działała mi navi - nie chciało czytać żadnej plyty . powód ? samochód stal na pełnym słońcu przez 4h w Opolu. następnego dnia wszystko śmigało jak powinno. od tamtej pory staram się unikać takich miejsc

 

BTW. gratuluje wyniku na hamowni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ale jak wariuje, włącza się i wyłącza i nie ma w tym czasie tonu?

Cały czas? Pokazuje logo BMW

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce straszyć ale może to być wygrzanie połączenia jakiegoś tam procesora w nawigacji. Albo pierdoła i bluetootch w bagażniku się zagotował ale wtedy macie tylko brak dźwięku albo przerywa dźwięk.

 

U mnie czasami robiła zwisa i sama się resetowała i właśnie teraz jest u znajomego na poprawie tych lutów tego procka. Niestety nie jest to lut który można lutownica poprawić tylko trzeba mieć specjalną stację bo to jest jakiś tam wielowarstwowy lut czy jakoś tak.

 

Na allegro są ogłoszenia że naprawiają ale cena zabija.

 

Jak znajdę nazwę tego procka to dopiszę

 

Oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak się restartuje co chwila i pojawia tylko logo BMW to mam instrukcje jak to naprawić (niestety tylko po niemiecku)

http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=728506

Cena kondensatorow z 40zl

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesza sie i przerywa dzwiek. co do lutow to jest tam bga, kazdy elektronik z sitami to naprawi

 

No ja takiego cuda nie posiadam i podobno nie jest takie łatwe poprawić luty w tym /ale mogę się mylić/ no i kasują za to sobie trochę skubańcy:)

 

A ty jesteś elektronik że znasz się na takich technologiach??

 

Na szczęście znajomy rozlicza się ze mną w procentach w obie strony więc loozik :norty: :norty:

 

Jak ci przerywa dźwięk sprawdź czy ci się BT nie grzeje bo jak mi się grzał mój stary to nie dość że miałem właśnie takie psikusy to jeszcze zjadał dziad mi prąd na lewo :)

 

Oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wykształcenia elektryk, z zawodu elektryk ;), z zamiłowania elektronik, kiedyś bawiłem się w bga, w xboxach itp.

mulf i tcu do tej pory nie sprawiały problemów. Jak rozłącze most, wtedy też nic nie pomaga, radio FM przerywa tak samo. Rozbiorę skubańca, może wentylatorek padł. Ale wpierw puszcze mu płyty naprawcze, jakiś problem musi być skoro nie idzie ani inpą, ani inne, połączyć się z nim. CCC-ask wywala na czerwono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że mam teraz kilka dni wolnego czasu :) , postanowiłem zmienić olej. Myślałem też nad zmianą tej uszczelki miski, ale trzeba do tego podnosić silnik, a ja nie jestem w stanie tego na szybko zrobić :cry2: .

 

Do silniczka wpadł Liqui Moly :norty:

BfS2Ykshc2j55y2ArexTc6mua0INFkpjXWtXr8a2xvQ=w1306-h979-no

 

Jako, że moja odma strasznie leje olej w dolot turbo, mimo, że ją zmieniałem 10 tyś km temu, postanowiłem dziś zamontować filtr z e39, zobaczymy jak się spisze.

DU5I63FtYTMueUD0Y9dhfLTjPBg3JjkSaY4kaG3uQF4=w735-h979-no

 

Tankowanie trwa :8)

przx_Vk1wrXeHrZpJjswDK9eNIRoURjSgAzO7VTTeFk=w735-h979-no

 

Na koniec update plików boot dla CCC, szybka diagnostyka, niestety dalej przerywa. ehh... płyt naprawczych nie chce przyjmować :/ . Trzeba szukać dalej :/

8xxUZr9am5W0b2jOYvTquzYIqYTMCXyUF4cWGNG2t5U=w1306-h979-no

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziałałem dziś z modułami, wypięty moduł video, sprawdzony tcu, a w mulfie zastosowałem podkładki chłodzące na procesory , fajne grube miałem z ps2 :) . Działa super. Więc albo wina była w grzaniu procków w mulfie, albo moduł video wariował co też często bywa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Doszły do mnie zaciski z 550i

BH2XdyQqwFeKyRFS2wibHFon6rlmaf0fpAma7t3CU7U=w1306-h979-no

 

Porozkręcałem je, poczyściłem, pomalowałem 1 warstwą

MoNoGvHERURS34BszOtqS-mIht2nukykMCz3ge16HaU=w1306-h979-no

 

Jutro druga warstewka.

Zastanawiam się nad elementami do hamulców, tarcze prawdopodobnie Zimmermann zwykłe 348mm, a klocki EBC czerwone ceramiczne. Dobry zestawik?

 

 

Autko podwyższone o 1,5cm , sprężyny utwardzone

ntAxpZgBngGt1ovXEsK679vdUJcwID5dmBkzxiR8SYk=w1306-h979-no

of9sc3rwYiVOkBk-x-jyRvmwuewhtXEgauhQs99D9Jk=w1306-h979-no

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było z milion razy:tarcze na przód tylko ori.

 

 

A ori to zimmermany :P

 

Wiem bo walczyłem z tarczami do mojego czołgu i nawet ATE bierze od nich i sprzedaje pod swoim szyldem :)

 

Najważniejsze żeby były tzn dwuczęściowe a nie monolity bo 535d i 550i ma takie same i są właśnie dwuczęściowe /M5 te które teraz mam też/

 

To jest właśnie istotne bo takie nie pokrzywią się tak bardzo jak zwyklaki.

 

Pomyślał bym o wersji nawiercanej bo ładniej się prezentuje ale od razu zaznaczam że jest głośniej.

 

Czekam na nowe heble

 

Oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawiercane są piękne, ale z tego co czytałem to szybko się psują ( zimmermany sport pękają, gną itp).

 

Nie miałem sportów ale mam zimmermany z M5 i póki co nic się nie dzieje. Cena jest straszna ale nie mam problemów i w moich felgach wyglądają ślicznie.

 

Ciekaw jestem co wybierzesz za tarcze i potem z wrażeń z hamowania bo w 530D są spowalniacze a nie hamulce :P

 

oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haj,

podpytam bo jeszcze nie wiem czy bede zmianial klocki czy klocki i tarcze a przy tym drugim upgrade jest do przemyslenia

wg realoem w e60 lci 530D tarcze byly 324x30 LUB 348x30

ta tarcza 348x30 ( 34116763824 ) byla tez stosowana w 550i

w 550i sa tez tarcze 348x36 dla aut "opancerzonych"

 

tarcza 535d to 348x36 (=550i opancerzona)

 

teraz zaciski

w 530d LCI zasisk jest jeden "zwykly" jeden dla "wiekszego obciazenia uzytkowego, wzmacnianych, sluzbowych itp"

 

Ten "zwykly" nie jest przeznaczony dla 550i a ten "na sluzbowki" tak

Jak sadze tarcze wieksze = zaciski "sluzbowki" e60 530d

 

 

Teraz "m5" na tapete

tarcze 374x36

 

Nowe tarcze zimmermann 324 i 348 x30 + 348x36 kosztuja podobnie (okolo 400)

Nowe tarcze 374 okolo 900

zaciski uzywki sa w cenach roznych ale w sumie 535D sa tansze niz 550i

 

Wstepny wniosek:

najtanszy upgrade hamulcow to 535D z racji dostepnosci zaciskow + tanich tarcz

upgrade na 550i wydaje sie w swietle powyzszego bezsensowny

 

Kolejny etap to m5 ale tarcze okolo 900zyla + tez kilka stow drozej wyjda zaciski

 

Czy na tarcze 374 wchodzi felga 18tka?

czy w XD wchodza inne tarcze? (nie ma "opancerzonego" 530xd z tarczami 348 wg realoem)?

Co poza tarczami, zaciskami i klockami jest do wymiany? (moze jest jakis opis gdzies dokladny)?

Alternatywy dla 535d i m5? (cos cenowo pomiedzy)

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.