Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 289
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzisiaj po pracy podniosłem autko, odkręciłem koła i pozaglądałem dokładnie.

Stawiam na przyczynę- zawieszenie wydechu.

Wydech miałem zawieszony pod dyferencjałem, na mocowaniu dyfra i sanek. Oryginalnie M5 ma mocowania do konstrukcji auta bezpośrednio. Jak wiadomo sanki w e60 są aluminiowe :roll: , nie wytrzymały paru lat naprężeń i ciężaru nierdzewnego wydechu :wink: , ułamało lewe mocowanie, dyferencjał opadł. Auto było rozpędzone, ukręciło wieloklin wał-dyfer :D, a sam dyfer ma połamane żebrowania i kij wie co jeszcze :D .


Dla świętego spokoju, wole zakupić i wymienić:

-wał

-mocowanie wału

-dyfer

-sanki tył

-prawa półoś (ma lekkie bicie).



http://i.nfhost.me/images/2019/02/19/IMG_4563.th.jpg http://i.nfhost.me/images/2019/02/19/IMG_4564.th.jpg http://i.nfhost.me/images/2019/02/19/IMG_4565.th.jpg

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

z fmic brałem, dodatkowo umieścilem filtr w środku wycięty z maty filtracyjnej (są do kupienia na metry, do urządzen elektrycznyh itp), warto zaopatrzyć się też w oringi olejowe, ponieważ te które dodają do oiltanka, po czasie parcieją i pękają co powoduje przedmuchy oleju i brudzenie komory silnika.

oryginalne wyjście odmy do rury dolotu powietrza zostało zaspawane zaślepką plastikową, następnie wyjście odmy z silnika połączone grubym wężem paliwowo/olejowym (w sklepach moto lub sprzętu cięzkiego) do oiltanka, w ktorym wspawalem redukcję pod ten wąż, wyjście oiltank połączone giętkim przewodem wodnym ( taki co do spłuczek czy pod kranami, w oplocie stalowym) też z redukcją, leci do dolotu powietrza przed turbo.

miałem gdzieś foto jak to wygląda

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest czym depnać :cool2:

Szczerze powiem że jak 0rzejechalem się kumpla 525d po programie na autostradzie to żałuję że u mnie nie ma R6 bo to co robi ten samochód na Kickdown do 200km/h i zamyka licznik to szaleństwo a trochę mu brakuje do 600Nm


Wyobrażam sobie jak ci się micha cieszy :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest moc :cool2:


Daj trochę więcej info o tym turbo, mi trochę podcieka, trzeba będzie wymieniać na wiosne.


Oddałeś swoje do przerobienia na hybrydę z regeneracją połączoną, czy da się zamówić nowe i odesłać stare po wyjęciu? Jakieś firmy godne polecenia? I jakie koszty za samo turbo i ile w skupie za używane biorą :)

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Ostatnio przeprowadziłem całkowitą likwidację EGR, chłodnicy, węży wodnych stałych i gumowych. Zastąpione zostały elementami 3.0d z wersji e46 dla m57. Oczywiście jak się można domyśleć, nic nie pasowało :D , dlatego całkowicie przerobiłem te elementy dostosowując do swoich potrzeb :wink: . Fotki niedługo.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Egr i chlodnice poszly z silnika, ale czesci z e46 nie są idealne i wadzi pompa wspomagania oraz paski osprzętu. Aktualnie autko stoi pod blokiem (jezdze innym), a do bmw nakupowalem częsci do silnika, panewy, uszczelki, rolki, paski, lancuchy, zebatki itp, będzie chwila czasu to caly silnik ogarne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.