Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki Apacer :cool2: mam juz zrobiona cala instalacje wiazki itp we wtorek montuje w aucie :wink:

 

Mam jeszcze jedno pytanie tym razem odnosnie wzmacniacza...

 

Przekopalem caly internet od A do Z przeczytalem wszystkie znalezione tematy i powiedz mi jak i skad pociagnales sygnal RCA do wzmaka JBL ? Czy jedynym wyjsciem jest konwerter sygnalu idacego z tylnych glosnikw..

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 289
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Siemka

Ostatnio wpadły dwa dodatki, lusterko z pilotem, diodą alarmu oraz asystentem świateł, oraz wideorejestrator:

 

Can podłączony przy wtyczce szyberdachu, było wygodniej lutować, niż kombinować z krótkim przewodem rls.

IMG_3191.JPG

IMG_3193.JPG

 

Wideorejestrator Siv dual M9S wraz z kamerą tylną + funkcja kamery cofania, podłączony dziś na szybko, przewody pochowane, całość zasilona z +12V lampki przedniej (napięcie odłącza po przejściu w tryb spania auta) poprzez przetwornicę stepdown z prądem maksymalnym 3A- kamerka pobiera niecałe 173mA więc zapas duży :). Przetwornica zakupiona na aukcji za kilka zł :) polecam .

IMG_3220.JPG

IMG_3221.JPG

IMG_3223.JPG

 

W planach zrobienie lepszego uchwytu do kamerki, a do tego pokrowiec w kolor podsufitki dla ukrycia całości.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Zima leci, nie ma co narzekać na warunki pogodowe, modyfikacje i usprawnienia lecą dalej :D .

Zakupiłem sobie podnośnik do skrzyń, w sumie uniwersalny, nośność pół tony :8)

IMG_3256.JPG

 

Przyszły nowe elementy eksploatacyjne, koło dwumasowe, zestaw sprzęgła, nowe śruby, olej do skrzyni biegów, uszczelniacz wału korbowego od strony dwumasy (stary lał już bokami)

-FE65fZSjrLWDEF5BGJXC_o4JsNlI_4U_jtaiLnFLiQ08yUi0QkotVXiL8x12nGZxc7WhB60-Uf4lO8Nn0k7ejCOzwqQ_UI=w1179-h884-no

 

Wymiana zajęła mi ponad 13 godzin, pierwszy raz coś takiego robiłem, roboty sporo, a jako, że wjechałem na kanał za płytko, miałem problem z wyjęciem gumy łącznika wału :lol: .

IMG_3261.JPG

 

Dla potomności, przy wymianie tych elementów trzeba:

- zdjąć osłony podwozia, oraz odkręcić metalową osłonę miski silnika

- zdjąć przednią część wydechu wraz z dpf

- odkręcić łapę skrzyni, rozłączyć wysprzęglik oraz amortyzator skrzyni górny i odłączyć przewód płynu sprzęgła

- od góry odkręcić kolektor ssący, rozrusznik

- dwie śruby z góry reszta z dołu

- odkręcić łącznik wału gumowy, podporę wału,

- skrzynia w dół :) i zabawa dalsza.

 

Kielich został wymyty przemysłowym środkiem do usuwania olejów

IMG_3262.JPG

 

Pozostało mi jeszcze tylko zmienić podporę wału (już zakupiona Luk), łącznik gumowy- wpadnie poliuretan o twardości 90ShA robiony na zamówienie z korpusem z alu lotniczego :twisted: , w sobotę wymienię pozostałe elementy, oraz płyn hamulcowy w całym układzie czyli zlanie płynu przez sprzęgło oraz każdy z zacisków.

 

 

W temacie poprawiłem zdjęcia na poprzednich stronach, użytkownicy którzy nie posiadają usługi Google+ nie widzieli zdjęć poprzednio.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wygląda na sporo roboty :cool2:

Co do kamerki to jak dla mnie za duży ekran, wolę mieć wszystko pochowane ale jak pełni dodatkową funkcje to nie jest źle :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Kolego Apacer mam pytanie odnośnie lamp tz jak się dobrałeś do odbłyśków i gdzie robiłeś regeneracje? W mojej e61 z 2005r są xenony ale świecą fatalnie :cry: i muszę sie za to zabrać ale nie wiem za bardzo jak i gdzie dać do napylania Pozdrawiam cooler
Opublikowano

Nie chcial bym zasmiecac Twojego tematu ale dopiero dzisiaj doszedl przekaznik i mam problem z podlaczeniem ...

 

-A1 polaczone z S poprzez wlacznik impulsowy i to podlaczone pod +12V

-A2 podlaczone pod mase

- 3 pokretla ustawione nastepujaco 1(TF) 2(1-10s) 3(1)

 

Co z portami 25 26 28 i 15 16 18 pod nie po kolei podlaczelm przekazniki ale po wlaczeniu przekaznika aniro(impuls 12v) nic sie nie dzieje swiece nie grzeja ..

 

Prosze o pomoc

Opublikowano
Jakos sobie poradzilem, wszystko ladnie grzeje tylko problem z tym ze po zamknieciu auta mam caly czas napiecie, na aniro swieci zielona dioda i jesli cykl sie nie skonczy grzeje swiece po zgaszeniu auta, podpialem sie pod zasianie OBD ..
Opublikowano

Ostatnia sobota zeszła na dalszych udoskonaleniach,

IMG_3266.JPG

 

Wpadła nowa podpora wału Luka

IMG_3268.JPG

 

Oraz wymieniony łącznik wału, stary już był bardzo wybity. Zamiast kupować gumy, zainwestowałem w sportowy łącznik z kutego aluminium + poliuretan :)

IMG_3270.JPG

 

A poza tym nowy olej w skrzyni, nowy płyn hamulcowy + odpowietrzenie sprzęgła i hamulców. :]

Opublikowano
Jakos sobie poradzilem, wszystko ladnie grzeje tylko problem z tym ze po zamknieciu auta mam caly czas napiecie, na aniro swieci zielona dioda i jesli cykl sie nie skonczy grzeje swiece po zgaszeniu auta, podpialem sie pod zasianie OBD ..

 

 

sam sobie poradziles ;) ? Jesli po obd masz caly czas napiecie, to poszukaj pradu w gniezdzie zapalniczki - masz juz latwiej bo kable juz sa w kabinie pociagniete pod obd wiec wystarczy je tylko przepiac.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej, wracając do polerowania kloszy. Szlifowane były na mokro do P5000 czy tylko ta pasta polerska üoszla w ruch i powłoka UV ?

 

Zakupiłem te same preparaty co ty i też będę polerowac.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki. Właśnie tak myślałem bo jednak są spiaskowane.

Ja będę wymontować lampy bo nie chce mi się obklejać :mrgreen: i zrobię to w ciepłym magazynie

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Jeśli malować klosze lakierem bezbarwnym w sprayu to tylko takim, który jest oznaczony 2K - od spodu w puszcze jest zawleczka, którą się obraca dookoła, rozcinając w ten sposób drugą puszkę, schowaną w puszcze głównej - jest tam utwardzacz. Tylko taki lakier daje gwarancję dość długiej wytrzymałości. Zwykły spray dość szybko zostanie wypiaskowany lub zacznie odłazić.

No i wtedy nie ma potrzeby szlifować kloszy do jakiejś niebotycznej gradacji papieru - 2000-2500 to jest max i na to lakier. Od wewnątrz można w kloszach zaaplikować jakiś produkt typu antypara itp - jest wtedy mniejsza skłonność do parowania kloszy.

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też się zastanawiałem nad tym sposobem. Jest cały zestaw z podkładem i lakierem w bardzo podobnej cenie ale decyzja z racji dużej ilości dobrych recenzji padła na mleczko. Pozatym podobno TÜV może robić problemy ... jak się dopatrzy.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Tylko co się mają dopatrzyć skoro lampy fabrycznie są malowane lakierem bezbarwnym. No chyba, że ktoś będzie te lampy wałkiem malował to może wtedy i TUV zobaczy.

Pzdr.

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie mogę się powstrzymać muszę posłodzić :) Kozak Projekt wielki ++++ dla ciebie :) Czekam na dalsze relacje :)
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.