Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

po raz drugi coś się dzieje z moim aku - jakieś 4 miesiące temu kupiłem nowy varty czy bosha (ten z wyższej półki) ale od dłuższego czasu mam błąd 4477 czy problem z klemą. Może mi ktoś podpowiedzieć które części z realom (mój vin B652463) powinienem zamówić w jakimś sklepie internetowym lub w aso, czy duża różnica będzie w cenie?

 

Potrzebuję auto sprawne na poniedziałek więc szybko muszę coś załatwić. Jeżeli się nie uda nic załatwić mogę coś tam odłączyć (i co dokładnie) i pojechać z prostownikiem i w razie rozładowania podładować go ponownie?

Czy w/w błąd powoduję problem z ładowaniem czy inną funkcję ma?

 

Jeszcze na wszelki wypadek sprawdzę ładowanie i usypianie. Może ktoś podać jakie napięcia powinny być i mniej więcej ile odczekać?

E60 3.0D 2004
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odłącz zasilanie (cienkie kabelki) od inteligentnej klemy minusowej, naładuj aku i obserwuj.
Opublikowano

Chodzi o ten cienki kabelek?

 

http://images8.okr.ro/serve/auctions.v7/2013/jul/24/fad14ffa3550b3016b50295d57b669f4-7233485-700_700.jpg

E60 3.0D 2004
Opublikowano
Odłącz zasilanie (cienkie kabelki) od inteligentnej klemy minusowej, naładuj aku i obserwuj.

 

Czy jak je odepnę i naładuję aku to spokojnie z odpiętymi można jeździć? Jeżeli ona powoduje problemy a nie zdążę załatwić nowej to na wakacje wybrał bym się z odłączonymi kablami.

Chyba, że to wina regulatora napięcia.

E60 3.0D 2004

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.