Skocz do zawartości

325i Vanos lpg, krotki czas wtrysku, falujace obr, gasnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam!

 

Posiadam Bmw z silniczkiem 2.5 vanos+ sekw. lpg, od pewnego czasu mam z nim problemy

 

-falujace obr oraz gasnie na biegu jalowym

-krotki czas wtrysku Pb >2ms (1.98ms) podlaczalem KTS-em 520 tak jakby za duze cisnienie w listwie lub ktorys z wtryskow leje

-przeplywomierz powietrza na biegu jalowym waha sie od 13-16kg/h, gdzie powinno byc 13kg/h

-szarpanie w czasie jazdy np 80/90km/h na 5 biegu

-nie jedzie jak wczesniej

ta sama historia dzieje sie na lpg.

 

-Czujnik temp (powietrza w kol. w normie) (plynu chlodniczego tez)

-sonda oscyluje 0,2-0,8V

-zawor biegu jalowego -1kg/h (domyka sie)

-błedow brak!

-lewe powietrza, weze, krocce, uszczelki sprawdzone

-reg cisnienia paliwa wymieniony

-zawor biegu jalowego wymieniony (uzywka) lecz te same objawy co na poprzednim

-bieg jalowy sterownik widzi, obciazenie tez

-synchronizacja czujnikow walu,walka jest, zreszta bylby blad

 

co radzicie dalej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak się zachowuje po odłączeniu przepływki?

Wałek stoi jak powinien na jałowym?

Czujnik temperatury płynu podglądałeś?

Pewnie masz sekwencję skoro jednakowo zachowuje się na obu paliwach.

Jak dla mnie jest za bogato,sonda skróciła czasy wtrysku i jakoś pracuje.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

-po odlaczeniu przeplywomierza obroty troche sie uspokajaja, czas wtrysku jest nadal taki sam

-lecz mimo wszystko, przyduszam gaz puszczam i gasnie

-czujnik temp. plynu sprawdzalem na goracym silniku, nie sprawdzalem z rana, ale bynajmniej zgadza sie z licznikiem

jaki wałek?

dla mnie wyglada to tak jakby wtryski lały, za duze cisnienie odpada bo regulator wymienilem

pare razy tez zdazylo sie ze sonda stała 0,45v czyli tak jakby jej nie bylo

-

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wałek rozrządu,chodzi o położenie vanosa.Proponuje podłączyć się pod inpę i podejrzeć jego położenie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

walek nie ma nic wspolnego z obrotami, szarpaniem, poza tym jesli nie byloby synchronizacji to by nie palił.

 

wtryski leja jak dziurawe wiadra i sonda sie przycina (przez lejace wtryski)taki mamy morał z tej bajki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Naraz padły wtryski benzynowe i gazowe?Nie sądzisz że to raczej niemożliwe.

Co do wałka to załącz vanosa na wolnych obrotach to zobaczysz co się będzie działo.

Szarpanie na 5 biegu 80-90 czylik około 2600 w momencie załączania vanosa też daje do myślenia.Nie znam tego KTS-a i jego możliwości ale proponuje podłączyć silnik pod inpę lub disa i podejrzeć wszystkie wszystkie parametry raz jeszcze.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

juz jest ok. nie wina przeplywomierza, wtryskow, czy czujnikow walka czy walu.

zdemontowalem cała wiazke silnikowa, i polecial ,,splice,, w przewodach a konkretnie mas, nie bylo dobrego napiecia na sterowniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.