Skocz do zawartości

BMW 528i problem z silnikiem


mixerr200

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 289
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przebieg 87000, przyczyna to hałas ('gwizd") przy dodawaniu gazu.

 

Pozdr.

 

Czy to pierwsza wymiana od nowości?

Czy olej był wymieniany wyłącznie wg wskazań komputera?

 

Tak pierwsza wymiana, olej był zmieniany wg wskazań (około 30000 i 60000 km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 87000, przyczyna to hałas ('gwizd") przy dodawaniu gazu.

 

Pozdr.

 

Czy to pierwsza wymiana od nowości?

Czy olej był wymieniany wyłącznie wg wskazań komputera?

 

Tak pierwsza wymiana, olej był zmieniany wg wskazań (około 30000 i 60000 km).

 

A to ciekawostka kolego koks70 mamy te same silniki a mnie komputer pokazuje wymianę przy 20000 km , wie ktoś dlaczego tak jest ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie tu styl jazdy i dlugosc odcinka oraz ilosc odpalen nie ma znaczenia

To jest system typowo pod flote 30 tys km lub rok, warunki jazdy nie koryguja tylko liczba pokonanych kilometrow

Wiem ze w autach w benzynie z USA jest nadane 20 tys km, napewno lepiej niz 30 tys km jesli wymienia sie olej, a nie tylko kasuje. Handlarz do sprzedania napewno nie wymieni, tylko skasuje licznik :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

 

A to ciekawostka kolego koks70 mamy te same silniki a mnie komputer pokazuje wymianę przy 20000 km , wie ktoś dlaczego tak jest ??

 

Można zakodować nawet 10tys do między wymianami.

Jak komuś przeszkadza wyświetlanie wymian co 30tys. to niech podjedzie do kogoś kto to przekoduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Właśnie odebrałem auto po wymianie napędu pompy olejowej i rozrządu. Póki co wszystko jest OK, odgłosy silnika prawidłowe, praca ze skrzynią także.

Pozostaje zawsze pytanie, czy to co teraz zamontowali jest ulepszone w stosunku do poprzednich elementów.

Niewątpliwie będę wymieniał olej 2 razy częściej niż sugeruje mi auto.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Wg mnie tu styl jazdy i dlugosc odcinka oraz ilosc odpalen nie ma znaczenia

To jest system typowo pod flote 30 tys km lub rok, warunki jazdy nie koryguja tylko liczba pokonanych kilometrow

Wiem ze w autach w benzynie z USA jest nadane 20 tys km, napewno lepiej niz 30 tys km jesli wymienia sie olej, a nie tylko kasuje. Handlarz do sprzedania napewno nie wymieni, tylko skasuje licznik :mrgreen:

 

Ma znaczenie, wskazuje mi wymianę oleju najczęściej po ok. 26tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie tu styl jazdy i dlugosc odcinka oraz ilosc odpalen nie ma znaczenia

To jest system typowo pod flote 30 tys km lub rok, warunki jazdy nie koryguja tylko liczba pokonanych kilometrow :mrgreen:

 

Ma znaczenie, wskazuje mi wymianę oleju najczęściej po ok. 26tys

 

Mnie wychodzi tyle co jest zapisane czyli 20 tys km. Moze dla tego ze robie tylko trasy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie tu styl jazdy i dlugosc odcinka oraz ilosc odpalen nie ma znaczenia

To jest system typowo pod flote 30 tys km lub rok, warunki jazdy nie koryguja tylko liczba pokonanych kilometrow :mrgreen:

 

Ma znaczenie, wskazuje mi wymianę oleju najczęściej po ok. 26tys

 

Mnie wychodzi tyle co jest zapisane czyli 20 tys km. Moze dla tego ze robie tylko trasy....

 

 

Byłem dzisiaj w Inchcape i potwierdzili tą wersję , komputer przelicza wszystko według jakiegośtam algorytmu , styl jazdy , eksploatacja trasa/miasto , ilość odpaleń , wszystko ma znaczenie .

Gdy moje auto rok temu wyjechało z salonu , komputer wskazywał pierwszy przegląd przy 30 kkm , przez pierwsze miesiące jeździłem raczej delikatnie ( większośc tryb Comfort ) ale tylko miasto stołeczne . Po pół roku takiej eksploatacji komputer zaczął pokazywać przegląd juz nie przy 30 kkm ale 25 kkm . Ostatnie pół roku jazda praktycznie tylko w trybie SPORT i nadal po Warszawie i komputer ,,zszedł '' z przeglądem na 19 kkm .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Chyba nie. Znajomy byl 2 tygodnie temu na wymianie, auto polroczne, wymienili i po tygodniu ten sam dzwiek. 3 razy wgrywali nowy soft bo jest ponoc jakies zalecenie... Auto za 300 tysi i taki szrot. Teraz zaluje ze nie kupil diesla.
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nic nie rozumiesz. Pisze, ze obecnie w aso bmw maja wiecej roboty z nowymi f10 i silnikami n20 niz z dieslem b48.

 

B48 to nowy silnik benzynowy zastępujący N20. B47 (190 kM) zastępuje N47 (184 kM). Ciekawe jakie zmiany zostały wprowadzone w silniku B48.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam!

Mam pytanie odnośnie tego nieszczęsnego silnika N20.

Co tam najczęściej ulega awarii? Napęd pompy oleju, pompa oleju czy zespół wałka wyrównawczego?

U mnie występuje takie wycie gdy auto jest zimne, w okolicach miski olejowe po rozgrzaniu cisza. Ale na chałas łańcucha mi to nie wygląda. Raczej łożysko, łożyska.

Przebieg około 50 tyś km i niestety nie mam na auto żadnej gwarancji. Nie chciałbym wymieniać wszystkiego bo to cholernie drogie jest.

A zawsze miałem 3 litrowe diesle i było wszystko super...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.