Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy po roku bezproblemowego jeżdżenia pojawił się ten sam objaw- gwizd przy zwiększaniu obrotów :duh: ,oczywiście w "najlepszym " momencie - za tydzień wyjazd na wakacje samochodem za granię... Mam nadzieję że dojadę i wrócę bez awarii ..
  • Odpowiedzi 289
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

powinni Ci to zrobić na gwarancji, tak?

jaki przebieg?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Będzie ciężko z tym dojechać ale w razie czego jest assistance BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powtarzam za znajomym serwisantem, że napęd pompy oleju w tym silniku jest awaryjny. Skrócenie o połowę okresu pomiędzy wymianami oleju (do 10-12 tys km.) zdecydowanie poprawia sytuację. Polecam ten zabieg szczególnie tym co niestety nie mają już gwarancji. Ponoć coraz więcej klientów mimo wykupionych pakietów serwisowych robi dodatkowe wymiany w ASO.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Nooo ten silnik to taki trochę strzał w stopę BMW

Do czego ekolodzy doprowadzą....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jeśli ASO wymieniało moduł pompy olejowej, a na taką usługę jest 2 lata gwarancji (auto już po), to jeśli:

1. Znowu zacznie świszczeć to wymienią na gwarancji?

2. Zerwie się łańcuch pomy olejowej (bo to on hałasuje) to wymienią na gwarancji?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Części zamontowane w ASO mają 2 lata gwarancji więc powinni wymienić.

Trzeba zachować fakturę lub zlecenie naprawy.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie silnik tylko interwały miedzy przeglądami..

 

To pomoże jak umarłemu kadzidło :)

Z czasem pewnie poprawią ale na razie jest tak sobie.

Opublikowano
Skrocenie interwalow olejowych w Renault 1.9 D pomoglo........przy zachowanym 30 tys km obracalo panewki na wale przy 150 tys km :mrgreen:
Opublikowano

Uwierz mi ze nawet nie chce :mrgreen:

Widac co to jest, dyskutowac nie trzeba...........150 tys km i......prosze podjechac pod 21szy kontener......złomowy :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie lubię proroków poza tym dla ciebie wszystko co młodsze od twojej BMW to złom :mrgreen:

Myślę że szukają rozwiązania problemów i będzie akcja serwisowa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zent po co ta gadka, przecież wiadomo, że większość kupuje ten silnik, bo 3 litrowy kosztuje ok 50 tys więcej przez akcyzę. Poza tym jaki on jest awaryjny? Czy poza wymianą łańcucha pompy olejowej (rozciąga się) coś mu dolega? Czy są jakieś potwierdzone przypadki awarii?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak zwykle upraszczasz. Każdemu zawiedzionemu użytkownikowi R4 2.8i z całego serca polecam R6 3.5i nawet rocznik 2015. :D

 

Sobie też życzę R6 diesel ale cóż R4 pomykam .....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zent po co ta gadka, przecież wiadomo, że większość kupuje ten silnik, bo 3 litrowy kosztuje ok 50 tys więcej przez akcyzę. Poza tym jaki on jest awaryjny? Czy poza wymianą łańcucha pompy olejowej (rozciąga się) coś mu dolega? Czy są jakieś potwierdzone przypadki awarii?

 

No właśnie koledzy. Sam przymierzam się do zakupu 528i, ale trochę wystraszyły mnie opinie o napędzie pompy olejowej. Niewiele słyszałem o cewkach, wtryskiwaczach, sondach NoX, itp bolączkach silników z bezpośrednim wtryskiem - czyżby nie stwarzały problemów?. W stosunku do diesli to bardzo niewielki rynek i być może dlatego tak niewiele opinii. Jako ciekawostkę podam taki fakt. W wyszukiwarce używanych samochodów w sieci dilerów BMW De. ustawiłem takie parametry: seria 5 touring, rocznik 2014 i 2015, automat, skóra, - wyskoczyło ok 1300 samochodów, ale jak wybrałem benzynę pozostało tylko 20.

Opublikowano
Powtarzam za znajomym serwisantem, że napęd pompy oleju w tym silniku jest awaryjny. Skrócenie o połowę okresu pomiędzy wymianami oleju (do 10-12 tys km.) zdecydowanie poprawia sytuację. Polecam ten zabieg szczególnie tym co niestety nie mają już gwarancji. Ponoć coraz więcej klientów mimo wykupionych pakietów serwisowych robi dodatkowe wymiany w ASO.

Nie wiem czy to to samo ale na forach amerykańskich doczytałem, że zmieniono łańcuch rozrządu w silnikach N20

Up to 01/2015 – 11317584084

After 01/2015 – 11318648732

Czyli tu jakiś problem był...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do napędu pompy olejowej jest oddzielny łańcuch i tu na razie nr. się nie zmienił (11 41 7 602 646).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.