Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

 

Czy byłby ktoś w stanie streścić mi jakie różnice na plus i minus wynikałyby

ze zmiany E90 na E60.

 

Głównie chodzi mi o czynniki jak komfort, poziom hałasu, prowadzenie, wygoda foteli i inne ważne aspekty, które

pewnie większość z was zwróciła uwagę.

 

Dodatkowo, jaki budżet jest odpowiedni na przed-liftową E60 z dobrym wyposażenie, silnik raczej 2.0 d

Opublikowano

Moje spostrzeżenia z przejścia e91 na e61

 

In plus:

 

- bardziej komfortowy

- lepiej wyciszony

- bardziej dynamiczny (to już kwestia silnika)

- większy bagażnik

- przestronniejszy - choć to subiektywne odczucie

 

In minus;

 

- słabsza przyczepność

- mniej sztywna buda

- gorsze fotele "(ale to też zależy pewnie od ich rodzaju)

 

 

Tak na szybkości.

 

p.s był taki temat.

Opublikowano
No i dobre e60 z 2 litrowym dieslem jest cholernie ciężko znaleźć
Opublikowano
Nie wiem na ile względy ekonomiczne mają tutaj znaczenie i jakie posiadasz doświadczenie, ale np w moim wieku była dość duża rozbieżność w stawkach ubezpieczeń (E60 to jednak klasa E), plus poszczególne części trochę droższe - opony etc. Zakładam, że jeśli chcesz kupić E60 to nie jest to priorytetowa sprawa, ale warto mieć świadomość.
Opublikowano

Ja mialem e60 a teraz mam e90. E60 bylo mniej "zbite" niz moje e90 i mi osobiscie niezbyt odpowiadal gabarytowo. Owszem w srodku jest wiecej miejsca i bagaznik jest wiekszy a co za tym idzie - cala buda jest wieksza i trudniej nim manewrowac na parkingach/waskich uliczkach i ogolnie w ciasnych miastach. U mnie 90% jazdy to miasto takze byl to znaczacy minus, ale jak Ty poruszasz sie glownie poza miastem, to nie powinno Ci to przeszkadzac.

Bierz pod uwage, ze e60 jest ciezszym autem, niz e90 i ten sam 2.0d bedzie sie sprawowal o wiele gorzej, niz w e90.

Jesli juz diesel, to najlepiej 3litrowy. Spalanie nie bedzie o wiele wyzsze, a kultura pracy i przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza.

Tak jak kolega wyzej wspomnial - e90 jakby lepiej trzymalo sie drogi.

Raz BMW, zawsze BMW.
Opublikowano

W masie nie ma aż takiej różnicy(520d 163 vs 320 d 163) bo tylko ~80 kg na korzyść e90, ale z racji gabarytów, poziomu wyciszenia, zawiechy wydaje się sporo mocniejsze niż jest w rzeczywistości. Fakt faktem do E6x tylko R6 od 525d w górę i dla osób w 80% poruszających się na trasie.

 

Z moich wyliczeń wynika, że e61 525d pali ok. 1-2 l więcej niż 320d w zależności od warunków i tyle samo jak nie mniej przy wyższych prędkościach.

Opublikowano
Ja mialem e60 a teraz mam e90. E60 bylo mniej "zbite" niz moje e90 i mi osobiscie niezbyt odpowiadal gabarytowo. Owszem w srodku jest wiecej miejsca i bagaznik jest wiekszy a co za tym idzie - cala buda jest wieksza i trudniej nim manewrowac na parkingach/waskich uliczkach i ogolnie w ciasnych miastach. U mnie 90% jazdy to miasto takze byl to znaczacy minus, ale jak Ty poruszasz sie glownie poza miastem, to nie powinno Ci to przeszkadzac.

Bierz pod uwage, ze e60 jest ciezszym autem, niz e90 i ten sam 2.0d bedzie sie sprawowal o wiele gorzej, niz w e90.

Jesli juz diesel, to najlepiej 3litrowy. Spalanie nie bedzie o wiele wyzsze, a kultura pracy i przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza.

Tak jak kolega wyzej wspomnial - e90 jakby lepiej trzymalo sie drogi.

Świetne ujęcie tematu. :cool2:

Im mniejsze BMW tym lepiej trzyma sie drogi. Mistrzem jest jedynka, ale trojka niewiele odstaje. E60 to wygodne auto do długiej jazdy w trasie, w mieście rzeczywiście udręka. Juz e90 jest tu niezbyt wygodne, bo wcale nie małe. 2.0d 177 KM z automatem którym zrobiłem kilka tras jest wystarczający do normalnej jazdy, jednak na jakieś fajerwerki nie ma co liczyć. W razie czego można chipowac i powinno byc juz ok z 220 KM. Mi e60 w trasie paliło poniżej 6l/100 z automatem. E90 litr mniej i to przy ostrzejszej jeździe. Ale w e90 mam 184KM i chyba nowszy soft w skrzyni lub nowsza wersje skrzyni /silnika bo pali zadziwiająco mało, dużo mniej niż jedynka w podobnej konfiguracji.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja mialem e60 a teraz mam e90. E60 bylo mniej "zbite" niz moje e90 i mi osobiscie niezbyt odpowiadal gabarytowo. Owszem w srodku jest wiecej miejsca i bagaznik jest wiekszy a co za tym idzie - cala buda jest wieksza i trudniej nim manewrowac na parkingach/waskich uliczkach i ogolnie w ciasnych miastach. U mnie 90% jazdy to miasto takze byl to znaczacy minus, ale jak Ty poruszasz sie glownie poza miastem, to nie powinno Ci to przeszkadzac.

Bierz pod uwage, ze e60 jest ciezszym autem, niz e90 i ten sam 2.0d bedzie sie sprawowal o wiele gorzej, niz w e90.

Jesli juz diesel, to najlepiej 3litrowy. Spalanie nie bedzie o wiele wyzsze, a kultura pracy i przyjemnosc z jazdy o niebo lepsza.

Tak jak kolega wyzej wspomnial - e90 jakby lepiej trzymalo sie drogi.

Świetne ujęcie tematu. :cool2:

Im mniejsze BMW tym lepiej trzyma sie drogi. Mistrzem jest jedynka, ale trojka niewiele odstaje. E60 to wygodne auto do długiej jazdy w trasie, w mieście rzeczywiście udręka. Juz e90 jest tu niezbyt wygodne, bo wcale nie małe. 2.0d 177 KM z automatem którym zrobiłem kilka tras jest wystarczający do normalnej jazdy, jednak na jakieś fajerwerki nie ma co liczyć. W razie czego można chipowac i powinno byc juz ok z 220 KM. Mi e60 w trasie paliło poniżej 6l/100 z automatem. E90 litr mniej i to przy ostrzejszej jeździe. Ale w e90 mam 184KM i chyba nowszy soft w skrzyni lub nowsza wersje skrzyni /silnika bo pali zadziwiająco mało, dużo mniej niż jedynka w podobnej konfiguracji.

 

co Ty robisz za trasy, że e60 pali poniżej 6L a e90 poniżej 5L? koła pewnie 16"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.