Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Szanowne Grono,

 

zwracam się z WIELKĄ prośbą o sprawdzenie w/w auta; CS64909, pod katem wyposażenia serwisu/ historii.

 

Z informacji od sprzedającego, auto ma kierownice m-pakietową i czarną podsufitkę oraz skórzane czarne fotele/ tapicerkę.

 

 

oraz;

- automatyczna skrzynia biegów,

- siedzenia sportowe, kubełkowe typu comfort

- skórzana tapicerka

- klimatyzacja automatyczna trzy strefowa climatronic

- bixenon

- doświetlenie wyjścia z samochodu (światło LED w lusterkach i w klamkach)

- spryskiwacze reflektorów - nawigacja gps BMW PROFESSIONAL (Polska i cała Europa)

- tempomat

- wielofunkcyjna kierownica

- urządzenie głośnomówiące

- czujnik deszczu

- czujnik świateł

- alarm

- parktronic

- oryginalne aluminiowe felgi

- elektryczna roleta na szybę

- elektryczne sterowanie szyb i lusterek

- elektryczne fotele - ogrzewanie postojowe

- fotochromatyczne lusterka - radio CD/DVD/USB/MP3

- poduszki boczne kierowcy i pasażera - kurtyny powietrzne

 

Zdaję sobie sprawę że " każdy " coś chce i na pytaniu się kończy, ale ja zobowiązuję się odwdzięczyć za pomoc o którą mi chodzi!;-)

Proszę o cenne informacje, które będą dla mnie cenne.

 

Z góry bardzo dziękuje,

Luka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapomniałeś podać link do ogłoszenia.

 

Proszę oto co wychodzi z wyposażenia.

 

Numer podwozia WBANX71060CS64909

Kod typu NX71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 173

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Data prod. 2008-03-27

 

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S2KMA LM RAEDER V-SPEICHE 245 / NL BMW LA wheel, V-spoke 245 flat-runn.

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S868A SPRACHVERSION NIEDERLAENDISCH Wersja językowa, niderlandzki

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S8S2A KODIERUNG ALARMSIGNAL Kodowanie sygnału alarmowego

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S4BXA INTERIEURLEISTEN GRAU HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, szare

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Panowie,

auto ma skóre a ztego co widze wyszło z materiałem ?

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER

 

Bardzo proszę o potwierzenie/ sprawdzenie..

 

pozdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

TAK POWINNO wyglądać jej wnętrze...

 

http://www.bmwarchiv.de/images/interieur/cs64909.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie,

auto ma skóre a ztego co widze wyszło z materiałem ?

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER

 

Bardzo proszę o potwierzenie/ sprawdzenie..

 

pozdr

 

Tapicerka to: STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT) czyli czarny materiał.

Opublikowano

http://otomoto.pl/bmw-530-d-skora-bixenon-duza-navi-lift-C33650557.html

 

oferta w necie chyba jednak jest ;)

tym bardziej, że to co napisales w 1 poscie kropka w kropke pochodzi z opisu aukcji na otomoto...

Cos mi mówi, że to własnie ta....

 

Auto na allegro wystawione już chyba z 2 tygodnie. Cena jak na rocznik i przebieg jest BARDZO atrakcyjna.... choćby z tego względu bym uważał. Malo znam się na e60, ale sam aktualnie szukam dla siebie BMki do 50 tysięcy, oglądałem dużo aut po liftingu i zadnego z nich nie wymieniłbym nawet za moje 320d.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Malo znam się na e60, ale sam aktualnie szukam dla siebie BMki do 50 tysięcy, oglądałem dużo aut po liftingu i zadnego z nich nie wymieniłbym nawet za moje 320d.

Wierzę Ci , lift do 50tys zł :nienie:

Opublikowano
ile to auto kosztuje?! :shock: rok temu sprzedałem e60 530xd 2008r, 245 tys km,(navi prof, skóra, automat itd) za 85 tys pln.
Opublikowano

Jak wiekszość z was już wie rynek samochodów no i tym bardziej BMW jest conajmniej dziwny.

Samochody tańsze niż w wielu krajach ościennych i nie tylko z lepszym wyposażeniem, mniejszym przebiegiem, ale i z książką serwisową itp.

Szukałem długo E61 z sześciocylindrowym dieslem po lifcie, jednak okazało się że 99% to mniejsza lub większa kombinacja:

- skręcenie nierzadko o 200 tys to norma

- bezwypadkowości brak, pomimo że wszystkie niby bezwypadkowe

- kombinacje na wszelkie sposoby dotyczące wyciętych filtrów cząstek, ledwo działających automatów, mytych silników, wymienianych części wyposażenia, lewych książek, faktur z serwisu itp

- wady prawne z nieopłaconym VATem, albo sprzedażą na Niemca

- wymiany wnętrza na nowe, aby pięknie wyglądało

 

Każdy może tu dopisać jeszcze wiele punktów.

 

Wnioski jakie można wyciągnąć:

- nie ma okazji cenowych na rynku

- wszystkich sprzedających trzeba traktować "z conajmniej dużą dozą rezerwy " i wierzyć max w niewielki procent tego co mówią

- wybierać samochody z górnej półki cenowej z danego rocznika (ja szukałem polifta 2007-2009 gdzie ceny mają rozstrzał od 45 do 90 tys i zgadnijcie, które były oszukane, a które nie)

- niestety celowanie w polski salon od pierwszego/drugiego właściciela i poprzedzająca zakup wizyta w serwisie daje dużo więcej pewności.( cena jednak za samochód 530d z rocznika 2008 ok 80 tys to norma)

- samochody zmniejszymi pojemnościami są dużo miej zużyte

- wg mnie nawet jedno przekłamanie w ogłoszeniu powinno je eliminować ( zły rocznik, książka oszukana)

- samochody w komisach i od handlarzy powinny wzmagać czujność o 200%

 

Nie chciałbym wywoływac tutaj szaleńczych dyskusji co jest prawdą a co nie, jedynie przekazuję swoje wnioski.

Radzę każdemu zawsze przed kupnem obejrzeć conajmniej kilkanaście samochodów w danym modelu , w tym jakiś sprzedawany przez salon albo w najwyższej półce cenowej dla danego rocznika żeby mieć porównanie i samemu wyrobić sobie zdanie.

Opublikowano (edytowane)
ile to auto kosztuje?! :shock: rok temu sprzedałem e60 530xd 2008r, 245 tys km,(navi prof, skóra, automat itd) za 85 tys pln.

To możesz sobie teraz kupić dwa takie jak ta z linku :mrgreen:

 

- wybierać samochody z górnej półki cenowej z danego rocznika (ja szukałem polifta 2007-2009 gdzie ceny mają rozstrzał od 45 do 90 tys i zgadnijcie, które były oszukane, a które nie)

 

Wszystko co napisałeś :cool2:

Szczególnie to z przedziałem cenowym. Ja swego czasu kupiłem auto, które miało jedną z najwyższych cen w danym roczniku i...mam spokój :wink:

Edytowane przez hassassyn
Opublikowano
ile to auto kosztuje?! :shock: rok temu sprzedałem e60 530xd 2008r, 245 tys km,(navi prof, skóra, automat itd) za 85 tys pln.

To możesz sobie teraz kupić dwa takie jak ta z linku :mrgreen:

 

- wybierać samochody z górnej półki cenowej z danego rocznika (ja szukałem polifta 2007-2009 gdzie ceny mają rozstrzał od 45 do 90 tys i zgadnijcie, które były oszukane, a które nie)

 

Wszystko co napisałeś :cool2:

Szczególnie to z przedziałem cenowym. Ja swego czasu kupiłem auto, które miało jedną z najwyższych cen w danym roczniku i...mam spokój :wink:

no nie do końca bo rozrząd po wymianie :wink:

Opublikowano

Wymieniony nie ze względu a awarię, tylko bardziej dla świętego spokoju po dwóch latach użytkowania -> więc mam spokój :wink:

Wyjęte z auta elementy rozrządu są jak nowe. Prawdopodobnie długo by jeszcze hulał. Nie zaczynajmy jednak tej dyskusji...

Opublikowano
Jak wiekszość z was już wie rynek samochodów no i tym bardziej BMW jest conajmniej dziwny.

Samochody tańsze niż w wielu krajach ościennych i nie tylko z lepszym wyposażeniem, mniejszym przebiegiem, ale i z książką serwisową itp.

Szukałem długo E61 z sześciocylindrowym dieslem po lifcie, jednak okazało się że 99% to mniejsza lub większa kombinacja:

- skręcenie nierzadko o 200 tys to norma

- bezwypadkowości brak, pomimo że wszystkie niby bezwypadkowe

- kombinacje na wszelkie sposoby dotyczące wyciętych filtrów cząstek, ledwo działających automatów, mytych silników, wymienianych części wyposażenia, lewych książek, faktur z serwisu itp

- wady prawne z nieopłaconym VATem, albo sprzedażą na Niemca

- wymiany wnętrza na nowe, aby pięknie wyglądało

 

Każdy może tu dopisać jeszcze wiele punktów.

 

Wnioski jakie można wyciągnąć:

- nie ma okazji cenowych na rynku

- wszystkich sprzedających trzeba traktować "z conajmniej dużą dozą rezerwy " i wierzyć max w niewielki procent tego co mówią

- wybierać samochody z górnej półki cenowej z danego rocznika (ja szukałem polifta 2007-2009 gdzie ceny mają rozstrzał od 45 do 90 tys i zgadnijcie, które były oszukane, a które nie)

- niestety celowanie w polski salon od pierwszego/drugiego właściciela i poprzedzająca zakup wizyta w serwisie daje dużo więcej pewności.( cena jednak za samochód 530d z rocznika 2008 ok 80 tys to norma)

- samochody zmniejszymi pojemnościami są dużo miej zużyte

- wg mnie nawet jedno przekłamanie w ogłoszeniu powinno je eliminować ( zły rocznik, książka oszukana)

- samochody w komisach i od handlarzy powinny wzmagać czujność o 200%

 

Nie chciałbym wywoływac tutaj szaleńczych dyskusji co jest prawdą a co nie, jedynie przekazuję swoje wnioski.

Radzę każdemu zawsze przed kupnem obejrzeć conajmniej kilkanaście samochodów w danym modelu , w tym jakiś sprzedawany przez salon albo w najwyższej półce cenowej dla danego rocznika żeby mieć porównanie i samemu wyrobić sobie zdanie.

To co tutaj napisałeś, ja staram się "propagować" od kilku lat. I co? I nic. Ciągle jest tak samo, a jakby coraz gorzej. A jeszcze opr. można dostać od młodych gniewnych, że im wizje psujesz, marzenia niszczysz. Dla niektórych nie ma ratunku, muszą kupić i sami się przekonać. Wtopa gotówki, nie ma lepszego sposobu.

Opublikowano

48 tyś za 2008 lift i tylko tyle przebiegu? z 3.0d? pełne wyposażenie?

 

Kolego zapomnij o tym autku. Serio.

 

Nie uwierzyłbym nawet w 2.0d w takiej cenie.

 

Jeżeli nie jesteś rozeznany w średnich cenach wejdź sobie na mobile.de i zobacz za ile faktycznie się auta i z jakim wyposażeniem sprzedaje. Popatrz na osoby prywatne i rozdziawiaj oczy ;)

 

Według mnie auto z ogłoszenia powinno kosztować z 70 tyś lekko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.