Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnio miałem problem, wypalone katalizatory, sprawność poniżej 60%. Zapalona kontrolka silnika, silnik przymulony w trybie awaryjnym itp. Zdemontowałem kolektory wydechowe z katalizatorami i wysłałem do Koszalina do firmy specjalizujacej sie w regeneracji układów wydechowych. Na miejscu wymienione zastały wkłady katalizatorów na EURO 5 (mocniejsze, wiecej metali szlachetnych). Po zamontowaniu samochód nareszcie jeżdzi jak nalezy, kontrolka zgaszona, ogólnie jestem zadowolony. Opisuje mój przypadek jako radę jak można rozwiązac ten problem bez zakup nowych kolektrów po 3 tyś za sztukę.
Opublikowano
No ladnie :cool2: To do pelni szczescia dopisz ile cie ta regeneracji kosztowala i daj adres tej firmy.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
No ladnie :cool2: To do pelni szczescia dopisz ile cie ta regeneracji kosztowala i daj adres tej firmy.

Właśnie tak samo miałem napisać i zapytać :mrgreen: heeee

Opublikowano
za oba z wymianą zapłaciłem 1400zl

 

A adres????????????????????

heeeee :cool2: może to jest tajne :mrgreen:

Opublikowano
a to jest prawdziwe info !!

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 5 lat później...
Opublikowano

Chciałem odświeżyć temat

Pojawiają się ustawicznie błędy 29F4 i 29F5 , spalanie lekko wzrosło a i nie chce polecieć lepiej niż 220 ... (325i N52B25 z 2005 218 KM w kombi)

Obawiam się że katalizatory zaczynają się zatykac ...

Dojrzewam do wymiany katów


Czy może ktoś polecic zakład w Warszawie i okolicach oraz co najlepiej można by założyć w miejsce starych ( w sensownej cenie)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od sprawdzenia czy NOX pracuje i silnik zmienia tryby pracy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nox w N52? litości........................... :duh:

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to jak nie ma w tym silniku NOX-a /fakt nie sprawdziłem :oops: / to ma chyba trudniejszy i droższy problem do ogarnięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.