Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jest to mój pierwszy post tutaj, po spędzonych paru godzinach czytania postów które opisują podobne problemy do tego który mam obecnie z e46 318Ci coupe 1999r. Do sedna zakupiłem autko które stało 2-3 miesiące nie jeżdżone tylko przepalane. Tarcze były zardzewiałe, stan klocków określam na 30%. Jeżdżąc nim do pierwszych 100 km autko szumiało z tyłu zwłaszcza i do tego dziwnie stukało. Potem przestało ale zostało to takie jak by łupanie z tym też delikatnie drga mi lewarek zmiany biegów. Na kołach był spory nalot z ścierających się klocków. Dźwięki te były takie same jak i jadąc na luzie, hamując tak i startując. Byłem z tym u mechanika i podnieśli autko kazali wbic 5 bieg i gaz , po czym pod autkiem jak by telepało ćoś, widząc to jak stałem obok koła się telepały. Przekrecali też rękoma koła i nie szumiały. Jedynie było słychać ocierające hamulce punktowo. Dyfer też miał krople na sobie ale nigdy na aswalcie plamy nie zostało. Tezę jaką powiedzieli mi to że wina to krzywych kół i opon. Chce jechać z tym do polski i zrobić konkretnie bo tutaj w wiedniu naprawy to koszt auta. Stąd pytanie do was dojedzie ? 500 km i napewno to koła ? ( 17/45/225 universalki)

 

taki dzwięk jest teraz

Opublikowano

W takich sytuacjach to może być wiele czynników ale sie brać za najprostsze czyli hamulce , rozebrać wyczyścić na błysk rozruszać prowadniki i cylinderki itd.

tarcze możne są trochę krzywe co przy niecofających cylinderkach może dawać cały czas bicie.

Dobrze sprawdź opony bo jak długo stało na platfusie to może być zniekształcona co też daje bicie.

jak tak długo można na tym jeździć ? dobre pytanie. Mój dziadek by ci powiedział : jedz dwójka krajem a dojedziesz ;-)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Hmm... nie licz na cud że ktoś zna sekret twojego auta co stało nie ruszane kilka miesięcy tylko podnieś auto lewarkiem i zdejmij koło i zacznij czyścić z tej rdzy i oliwić co można smarować, napościć nafty to linki od ręcznego itd.

Ps Tylko nie smaruj tarcz ani okładzin

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dojechałeś? :P bo tylko Ty możesz odpowiedzieć na pytanie czy dojedziesz..przeczyść styki czujników abs przy każdym kole, jak nie są uszkodzone to powinno pomóc, chyba, że nie chcesz brudzić sobie rąk to możesz wyciągać po jednym bezpieczniku od asc i przekręcać zapłon a później wkładaj i znowu zapłon, u mnie po 3 bezpieczniku kontrolki zgasły (mam dsc i chyba 5 bezpieczników).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.