Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chyba najprościej będzie jak wkleję dane z inpy http://www12.zippyshare.com/v/80918357/file.html

 

Co zaobserwowałem:

- zapalił mi się raz check engine

- na drugi dzień samoczynnie zgasł

- zero spadku mocy, spalanie identyczne jak przed zapaleniem się checka

 

Proszę kolegów o pomoc w diagnozie, co może powodować takie coś?

 

Po skasowaniu błędu narzazie nie wyskoczył znowu.

Opublikowano
Chyba jakieś syfy zatankowałeś .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
hmm czy ja wiem czy syfy, tankuję na orlenie 95, czyli rozumiem że nic z tych błędów się nie da wyczytać? z tego co widziałem to błąd mieszanki na lambdzie.
Opublikowano

Ja sie nie odnosiłem do twoich danych z IMPY bo nawet ich nie otworzyłem , ale z twoimi objawami to najpierw bym się zastanowił co masz w baku, bo jak masz dziadostwo to i wyniki mogą być do bani a szkoda abyś zaczął od wymiany sąd Lambda.

Teoretycznie to są dodatki do paliwa aby sie wszystkiego pozbyć i następnie zatankować z pewnego źródła i trochę poczekać a następnie zobaczyć czy dalej Ci się będzie zapalał check engine.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Dziwne jest to że błąd wyparował i już nie wraca więcej, więc może faktycznie kiepskie paliwo było.

Ale pojawił się inny problem, nawet nie wiem czy problem.

 

Mianowicie, kiedy odpuszczam gaz (dodam że nie zawsze się to dzieje) obroty silnika spadają, wszystko jest cacy ale na zużyciu chwilowym spalanie nagle leci na 20 litrów, i później dopiero spada, wydaje mi się że tak wcześniej nie było.

 

Po za tym nawet leciutkie dodanie gazu (widać to najbardziej na 1,2,3 biegu) spalanie rośnie na maxa, oczywiście kiedy staram się utrzymywać prędkość na tych biegach, spalanie spada do normalnych wartości, ale nawet minimalne naciśnięcie gazu powoduje nagły skok spalania. Jakieś pomysły? Błędów następnych brak, poprzednie sie już nie pojawiają.

Opublikowano
No ja wiem że jest to spalanie chwilowe, ale czemu przy puszczeniu gazu, spalanie chwilowe nagle rośnie a dopiero później spada? Już się uspokoiłem i teraz już stricte informacyjnie się pytam.
Opublikowano

Okej, problemów ciąg dalszy. Znowu wyskoczył check engine (tym razem tankowane na innej stacji), znowu te same błędy w inpie.

 

Ale jest nowy objaw, na zimnym silniku szarpie samochodem na pierwszym i drugim biegu, to znaczy jak dodaje cały czas gazu to jest okej, ale kiedy chce jechać spokojnie lub ze stałą prędkością to zaczyna strasznie szarpać samochodem. Kiedy wskazówka temperatury przekroczy lekko niebieskie pole problem ustaje i już się nie pojawia. Jakieś pomysły panowie? Czy szarpanie jest wynikiem tych dziwnych błędów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.