Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po podłączeniu komputera pokazało błąd 2EF5 który miał miejsce 159razy...

Opisany przez program diagnostyczny jako "Charakterystyka chłodzenia termostatu, aktywacja"

Może mi ktoś coś więcej o tym powiedzieć?

Opublikowano
= nowy termostat, latwo sprawdzic, zobacz czy samochod nagrzewa sie tak jak trzeba przez menu schowane jak nie to potwierdzi problem thermostatu.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
= nowy termostat, latwo sprawdzic, zobacz czy samochod nagrzewa sie tak jak trzeba przez menu schowane jak nie to potwierdzi problem thermostatu.

 

A jak powinien się nagrzewac?

Opublikowano

Napiszę jako nowa wiadomość żeby podbić temat.

Dziś sprawdziłem temp. z pozycji 7 w ukrytym menu, i na moje oko wszystko jest ok... samochód łapie 90 stopni po około 5km, najwyższa tempertura jaką widziałem bylo 94 stopnie, średnio dochodzi do 90-91 i spada do 80-84, na postoju około 79stopni.

Opublikowano
Napiszę jako nowa wiadomość żeby podbić temat.

Dziś sprawdziłem temp. z pozycji 7 w ukrytym menu, i na moje oko wszystko jest ok... samochód łapie 90 stopni po około 5km, najwyższa tempertura jaką widziałem bylo 94 stopnie, średnio dochodzi do 90-91 i spada do 80-84, na postoju około 79stopni.

Zainteresowałem się twoim problemem i poszperałem na niemieckim forum że termostat w silniku N52 jest z elektryczną grzałką spiralą grzejną która ma za zadanie podgrzewać płyn chłodniczy w specyficznych warunkach i tak po twoim wpisie widać że termostat jest do wymiany ponieważ powinien na postoju podgrzać płyn chłodniczy samochodu by utrzymać temperaturę roboczą w okolicach 90 stopni a tak u Ciebie nie jest i to świadczy o tym że termostat jest do wymiany po wymianie i wykasowaniu błędu, będziesz miał spokój.

Mam nadzieję że pomogłem.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Napiszę jako nowa wiadomość żeby podbić temat.

Dziś sprawdziłem temp. z pozycji 7 w ukrytym menu, i na moje oko wszystko jest ok... samochód łapie 90 stopni po około 5km, najwyższa tempertura jaką widziałem bylo 94 stopnie, średnio dochodzi do 90-91 i spada do 80-84, na postoju około 79stopni.

Zainteresowałem się twoim problemem i poszperałem na niemieckim forum że termostat w silniku N52 jest z elektryczną grzałką spiralą grzejną która ma za zadanie podgrzewać płyn chłodniczy w specyficznych warunkach i tak po twoim wpisie widać że termostat jest do wymiany ponieważ powinien na postoju podgrzać płyn chłodniczy samochodu by utrzymać temperaturę roboczą w okolicach 90 stopni a tak u Ciebie nie jest i to świadczy o tym że termostat jest do wymiany po wymianie i wykasowaniu błędu, będziesz miał spokój.

Mam nadzieję że pomogłem.

 

Dzięki wielkie, na jakie koszta powinienem się nastawić?

Opublikowano
Sprawdż w Bmwstore i będeziesz wiedział ale na forum niemieckim zalecają jako tańszą opcję zakupić termostat Behr który idzie na pierwszy montaż.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W serwisie powiedziano mi ze termostat powinien byc wymieniony razem z pompa wody,do tego nowy komplet śrub, naciągają mnie?

 

I takie jeszcze jedno pytanie, czy mozna z tym problemem smialo jezdzic? Chodzi o to ze mam do wykonania pare tysiecy kilometrow i nie chcialbym niczego popsoc a wyjazd mam lada dzien...opinie sa podzielone, jedni mowia mi ze problem polega na szybszym nagrzewaniu silnika przez co moze wiecej palic na krotkich odcinkach, inni mowia ze chodzi o regulacje predkosci wiatraka chlodnicy.

 

Błąd jaki wywala komputer po Polsku i Angielsku

 

http://www.iv.pl/images/67754067010379033357.png

 

http://www.iv.pl/images/14007271070282534250.png

Opublikowano
W serwisie powiedziano mi ze termostat powinien byc wymieniony razem z pompa wody,do tego nowy komplet śrub, naciągają mnie?

 

I takie jeszcze jedno pytanie, czy mozna z tym problemem smialo jezdzic? Chodzi o to ze mam do wykonania pare tysiecy kilometrow i nie chcialbym niczego popsoc a wyjazd mam lada dzien...opinie sa podzielone, jedni mowia mi ze problem polega na szybszym nagrzewaniu silnika przez co moze wiecej palic na krotkich odcinkach, inni mowia ze chodzi o regulacje predkosci wiatraka chlodnicy.

 

Błąd jaki wywala komputer po Polsku i Angielsku

 

http://www.iv.pl/images/67754067010379033357.png

 

http://www.iv.pl/images/14007271070282534250.png

Kolego, wyczytałem na niemieckim forum że powinno się wymienić pompę wody również przy wymianie termostatu, natomiast ja napiszę Ci co myślę a więc nie przejmuj się tym bo prawdopodobnie padła grzałka która ma za zadanie podgrzać szybciej płyn chłodniczy w celu zmniejszenia zużycia paliwa, więc nie stresuj się i jedź w podróż a jak wrócisz to wymienisz termostat i po kłopocie, zresztą teraz jak jest ciepło to praktycznie ta grzałka nie ma prawie nic do roboty najbardziej odczuwalne będzie to w zimę kiedy będą niskie temperatury, mam nadzieję że pomogłem.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Witam, powiem ci ze ja pompe wymienilem sam , bo aso chcialo 980 funtow a sama pompa 360f ,jakies 3 godzinki roboty. Ale termostat zostal stary ,uznalem ze jak ten jest dobry to nie ma co zmieniac na nowszy. jak chcesz to wymien termostat ale jak kolega wyzej powiedzial nie ma pospiechu, ale nie pompe to dodatkowe nie potrzebne koszta , w ASO to oni wszystko zalecaja , jak by mogli to pewnie zmiane opon wraz z felgami :lol:
Opublikowano

Jak padnie pompa to oczywiscie nie wyskakuje zaden blad.

Temperatury nie widzisz bo oczywiscie nie ma.

Wiesz ze pompa padla dopiero po komunikacie zwolnij silnik sie przegrzewa.

Zapytales dlaczego chca wymieniac pompe ?

Jesli masz pompe elektryczna to ona na bank padnie wczesniej czy pozniej.

Czasem widac jej bledy w logach i wtedy nalezy ja wymieniac bo padnie raczej niebawem.

Zapytaj w serwisie czy widzieli jakies bledy pompy czy poprostu chcieli wyciagnac z ciebie kase i wymienic pompe z termostatem.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak padnie pompa to oczywiscie nie wyskakuje zaden blad.

Temperatury nie widzisz bo oczywiscie nie ma.

Wiesz ze pompa padla dopiero po komunikacie zwolnij silnik sie przegrzewa.

Zapytales dlaczego chca wymieniac pompe ?

Jesli masz pompe elektryczna to ona na bank padnie wczesniej czy pozniej.

Czasem widac jej bledy w logach i wtedy nalezy ja wymieniac bo padnie raczej niebawem.

Zapytaj w serwisie czy widzieli jakies bledy pompy czy poprostu chcieli wyciagnac z ciebie kase i wymienic pompe z termostatem.

 

 

Pozdrawiam

 

Chcieli wymienić bo tak powinno przeprowadzić się wymianę termostatu, błąd o którym piszemy sam zdiagnozowalem.

Na chwilę obecną z temperaturą nie dzieje się nic.

Max 94-96stopni i uruchamia się wentylator, głównie trzyma około 90.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.