Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

MODEL:

-320cd e46

 

SILNIK:

-n47m

 

UKLAD DOLOTOWY:

-ic 3.0d

 

UKLAD WYDECHOWY:

-downpipe

 

ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:

-ABS

-el. szyby

-el. lusterka

-el. szyberdach

-c. zamek

-grzane fotele

-roleta tylnej szyby

-tempomat

-bi-xenon skretny

 

UKLAD NAPĘDOWY:

-wyrzucone zaslepki z kolektora

-usuniete katalizatory

KOŁA:

- s67 M3 4x 9.5J 19" z naciagnieta opona 225/35

- s135 przod 8J tyl 8.5J opony 225/40 + dystans 20mm

 

 

ZAWIESZENIE:

gwint, camber plates Z4, negatyw przod 2st, tyl 3st

 

UKLAD HAMULCOWY:

jeszcze seria

 

BODY-KIT:

cały em-pakiet

 

ŚRODEK:

caly em-pakiet

 

CAR-AUDIO:

bussinness navi

 

NAJBLIŻSZE PLANY:

hamulce brembo z s8

 

 

b1.jpg

b2.jpg

b3.jpg

b4.jpg

b5.jpg

b6.jpg

b7.jpg

b8.jpg

b9.jpg

b10.jpg

b11.jpg

b12.jpg

b13.jpg

b14.jpg

b15.jpg

b16.jpg

b17.jpg

 

tak auto wyglądał chwilę po zakupie. totalna seria była bez gwintu, na kołach s135(które są na zimę), później przeszło jeszcze kilka modyfikacji i aktualnie wygląda zupełnie inaczej ale to wrzucę jak będę miał chwilę czasu

 

rozkodowany vin

Modellbezeichnung: 320CD

Ausführung: Europa

Typschlüssel: BV51

E-Code: E46 (2FL)

Karosserie: Coupé

Lenkung: links

Türen: 2

Motor: M47DO1 - 2,00l (110kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)

Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW)

Produktionsdatum: 16.02.2004

Werk: Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S550A Bordcomputer On-board computer

S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment

S851A Sprachversion deutsch Language version German

 

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S302A Alarmanlage Alarm system

S313A Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S338A M Sportpaket II M Sports package II

S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band

S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

S415A Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S441A Raucherpaket Smoker package

S473A Armlehne vorne Armrest front

S481A Sportsitz Sports seat

S493A Ablagenpaket Storage compartment package

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A Regensensor Rain sensor

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S606A Navigationssystem Business Navigation system Business

S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs

S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel

S716A Aerodynamikpaket Aerodynamics package

S760A Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line

S772A Interieurleisten Alu Black Cube Interior moldings Alu Black Cube

S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S787A BMW LM Rad M Doppelspeiche 135 BMW alloy wheel, M double spoke 135

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

S934A Winterreifen auf LM-Rädern

S936A BMW Handy b. Ausliefer. anfordern BMW Handy b. Ausliefer. anfordern

S964A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping

Edytowane przez blackfly
Opublikowano

No fajnie - jest samochód, obok plastik, psy liście - super.

Może wrzuć normalne zdjęcia, bez plastików w kolorze paznokci tirówek i rozkoduj po ludzku vin.

Opublikowano

Mikan co tak ostro witasz nowe autko w naszej galerii? :|

 

Furka ładna trochę podobna do mojej :mrgreen: ale fakt ten Nissan za bardzo tam nie pasuje. :8)

Czekamy na zdjęcia wnętrza i relację z postępów.

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano

Bo na tym forum panują inne zwyczaje niż na "sporcie" :wink: .

 

Swoją drogą jestem ciekaw jak koledze uda się do 2.0d wsadzić graty z 3.0d .......... ?

Opublikowano

sprzęgło, dwumas już dawno wymienione. tłumik zmieniony i wyprostowany. podobnie jak turbo to troche stare plany. - zaraz poprawie

 

no i nadszedł czas na prawdziwe zmiany:)

 

z nowych zabawek wpadło:

 

turbo garrett gtb1752

gtb1752_1.jpg

gtb1752_2.jpg

 

i oto wykresik po programie:)

2014-02-10-792.jpg

 

przy okazji zakupiłem sobie też klape gaszącą i muszę powiedzieć ze efekt jest powalający. samochód wkoncu się gasi jak przystało na bmw:)

 

nowe filtry paliwa, powietrza i oleju oraz olej AMSOIL European Car Formula 5W40

http://www.zmienolej.pl/images/stories/virtuemart/product/afl5l.jpg

 

wpadł też nowy olej w skrzyni biegów Milers Oils TRX SYNTH GL4/GL5 75w80

http://www.zmienolej.pl/images/stories/virtuemart/product/trx-75w80-1l.jpg

 

Jutro jeszcze wpadnie wydech z kwasówki.

 

z modów wizualnych to wpładny nowe lampy już bez ringów.

 

hamulce z 330d na tył już czekają na montaż jednak nie mam czasu zając się szczekami. na przód chciałbym jakieś brembo ale brakuje mi pomysłów:)

Opublikowano

ostatnio wprowadziłem w zycie kilka zmian:)

 

po zimie ustawiona zbieżność (niestety jeden drązek był zapieczony więc kupiłem nowy) jak się później okazało na stole się poddał ale jak już kupiłem nowego lemfordera to przecież nie będę jeździł na starym :D więc gdyby ktoś potrzebował to mam ori drązek do oddana za flache.

 

http://lh3.googleusercontent.com/-6RiYAerphfw/U1EXaRCoJUI/AAAAAAAABHE/Ho-ywFG8I4k/w213-h159-no/GetAttachment.jpg

 

wpadły nowe lipy na felgi i wlepa RACEISM ale niestety na zdjęciach nie widać. jak bedę miał chwile na dopieszczenie samochodu to zrobie jakieś zdjęcia. niestety teraz co drugi dzien pada deszcze więc nawet nie ma kiedy umyć.

 

http://lh3.googleusercontent.com/-5sR-5N2M6cs/UzAFbn67VFI/AAAAAAAABFk/5U3kGdQaEX4/w1183-h887-no/zdj%25C4%2599cie.JPG

 

i mały spocik u MaxOP pod domem:)

 

http://lh6.googleusercontent.com/-gFXY8AWCpsY/UzAOhuff4VI/AAAAAAAABGY/SNrNcvlEiBA/w1331-h887-no/IMG_2983.jpg

Opublikowano

żeby nie było że auto nie jeździ czy coś:D jeździ i nawet są nowe mody:)

 

tylne hamulce z 330d wraz z pomodzonymi szczekami, bałem się ze coś nie wyjdzie a wyszło super;)

qYaex_LJoHVg3Pg6KcS8dxvySOkEF_qjRKqhRFE3MpY=w1167-h875-no

IMG_0559.JPG

 

wosk do felg bo szkoda nowego lakieru

IMG_0563.JPG

 

jakieś nowe dziadostwo niby się super łatwo i szybko nakłada (wosk do ciemnego lakieru w płynie)

IMG_0567.JPG

 

teraz coś co najbardziej cieszy oko

IMG_0568.JPG

 

ale i mechaniczna strona dostała nowe zabawki

stare:

IMG_0565.JPG

 

nowe nasmarowane:

IMG_0566.JPG

 

oczywiście wymiana odbyła się podczas wymiany najważniejszego elementu czyli zawieszenia silnika i skrzyni

d_npqmEKdidn7K6wq-mb186PEWjjyZY0TpwfqURep3k=w1167-h875-no

 

znowu płukanka milersa i amsoil - wreszcie po wymianie olej zaczyna miec jakiś normalny kolor a nie czarny jak smoła:)

Opublikowano

Kolego w takim razie pochwal się/zdradź trochę szczegółów jak przebieg montaż dwumasy i sprzęgła ........... ?

 

Przez konieczność spawania zrezygnowałem u siebie z większych hamulców na tylnej osi właśnie :| .

Opublikowano

wg licznik 173 i raczej realny bo w module swiatel to samo. wnetrze rowniez w bdb stanie.

 

spawasz tylko szczeki, to reczny z ktorego prawie w ogole nie korzystam a zasadniczy jest bez porownania.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

cos tam dymi ale to raczej wina standardowego IC. mam juz kupiony nowy i niebawem go montuje a 19 sierpnia korekta programu bede chcial go zrobic bezdymnie nawet jesli bedzie pare km mniej.

 

tak samo moment zamierzam poprowadzic bardziej plasko i charakterystyke jak najbardziej zblizyc do benzyny. czyli niskie obroty do spokojnej jazdy natomiast wysokie do zabawy. zazwyczaj jak wyprzedzam itp to jednak mam obroty okolo 2500 a jak jade spokojnie w okolicach 1500-2000 to nie potrzebuje 460Nm.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

wkoncu znalazłem chwile i zamontowałem FMIC

10577141_480001448769642_6789310404423592822_n.jpg\

10624841_480001428769644_1948874030395235782_n.jpg

10419010_480001435436310_3450539683468232239_n.jpg?oh=52ce5e3bbf486d6d965e44c001670faf&oe=547ADCCA

asset.JPG%3Fid%3D0131C3FF-53B2-4847-B1EA-14EAC6E36B3D%26ext%3DJPG

 

ponieważ nie podobało mi sie to popularne na forum mocowanie postanowiłem ustrugać coś innego. mysle ze jest nieco stabilniejsze i zdecydowanie mniej rzucające się w oczy:)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

zeby nie bylo ze nic sie nie dzieje to wrzuce pare nowych detali. montaz niebawem wraz z nowym gwintem:

 

fIDmF4a2SLUg76FJRn_VE3JoqB4rVUzL40B3ICbnkOE=s565-no

asset.JPG%3Fid%3DA0188A57-531C-4F24-A95A-F44804DBE8DC%26ext%3DJPG

asset.JPG%3Fid%3D57DBB338-4B5E-4824-BC73-898FA06ADE37%26ext%3DJPG

na zdjeciu dokladnie nie widac ale nitka jest pomaranczowa pod kolor zaciskow

 

asset.JPG%3Fid%3DBA629B09-7E5D-4B7C-B409-E11E3398DFEB%26ext%3DJPG

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

11056844_10153126495784889_1838391113_n.jpg?oh=49671ab688f6d06db585ffdac9461c7c&oe=5500FDC0&__gda__=1426131217_291427886dc8104dba8181100420df2e

11063048_10153126495479889_2141359341_n.jpg?oh=7571d803e2153cad8a2317701a9d931d&oe=5500D748&__gda__=1426197273_ed0ccb66d91c76d4188e25a5a6e06d08

11051570_10153126495344889_1231248877_n.jpg?oh=e4c43c546db40cf2a9a473096bec4f54&oe=5500FBD6&__gda__=1426178119_b767be85be26016c046295f2184bae30

 

nawet 345mm ginie w tym kole...

 

11042068_10153126495274889_1279968823_n.jpg?oh=e3c623f1222538fa40904c0eeb822794&oe=55020FA8&__gda__=1426121273_2bd25c092be7c2b63ea5ac8c6b6d47d4

 

musze przyznac ze jestem pod wrazeniem wykonania gwintu ISC. wcześniej miałęm AP który jest grupa KW i niestety wykonanie było biedne, nawet tein ktorego miałem w accordzie i kosztował zdecydowanie więcej nie mogł się równać z ISC. zobaczymy jak będzie po zimie. wiem jedno jest super twardy:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.