Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

W Sobotę mam zamiar wybrać się po autko z poniższego linku. Mam ponad 260 km w jedną stronę dlatego postanowiłem również poradzić się na forum.

 

Pełny VIN: WBADH41080BY72637

 

Dane pojazdu

 

 

Art. Wartość

Numer podwozia WBADH41080BY72637

Kod typu DH41

Typ 523I TOURING (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.50

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor MONTREALBLAU METALLIC (297)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 1997-06-02

 

Wyposażenie

 

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz.

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S386A DACHRELING Reling dachowy

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

P628A KOMMUNIKATIONSPAKET Pakiet komunikacji

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S773A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Wyposażenie seryjne

 

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

 

Information

 

 

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

 

Po rozkodowaniu wszystko wydaję się być okej.

 

Link: http://otomoto.pl/bmw-523-piekne-auto-ladnie-wyposazone-C33389200.html

 

Jedyne co mnie niepokoi to spasowanie na łączeniu kierunkowskazów z błotnikami. Widoczne szczególnie na ostatnim zdjęciu. Reszta szpar jak i całe autko wygląda ładnie.

 

Może tylko mi się wydaje lub brakuje uszczelki i dlatego tak to wygląda...

 

Jeśli ktoś kojarzy te autko lub może coś wypowiedzieć się na jego temat z informacji dostępnych powyżej będę wdzięczny.

 

Pozdrawiam! :wink:

Opublikowano
Szczerze mówiąc to jechał bym oglądać. Jeśli ma prócz tych wad co napisał sprzedający jakieś jeszcze nieduże to śmiało można brać. Jedynie co to trzeba sprawdzić ile lat ma instalacja ile ważna butla, jak się sprawuje na LPG do tego ogólnie prześwietlić auto i jak będzie ok to brać.
Opublikowano

Witaj,

 

Instalacja została założona zaraz po przyjeździe auta do kraju, czyli jak napisał sprzedający w 2012, więc butla powinna być ważna jeszcze 8 lat.

 

Dzięki za odpowiedź w temacie :)

Opublikowano
Na zewnątrz wypicowane, niestety w środku nie dało się już ukryć, że auto jest wymęczone. Na pewno przy oględzinach będzie to wszystko wyglądało jeszcze gorzej, ale obejrzeć nigdy nie zawadzi.
Opublikowano
Na zewnątrz wypicowane, niestety w środku nie dało się już ukryć, że auto jest wymęczone. Na pewno przy oględzinach będzie to wszystko wyglądało jeszcze gorzej, ale obejrzeć nigdy nie zawadzi.

 

Pokaż mi palcem, co tam jest według ciebie takiego, co świadczy o fakcie, że auto jest wymęczone. Nie wiem - wklej zdjęcia z zaznaczonym kółkiem w paincie czy coś, bo albo mam wadę wzroku, albo dziadowski monitor, albo ty widzisz coś, czego nie ma.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
23 lata praktyki mi mówi, chociaż to tylko zdjęcia. Nikogo poza tym nie zniechęcam do oględzin i ew. kupna, wypowiedziałem tylko swoją opinię. To teraz ty powiedz co ciebie tak obruszyło w tym co napisałem.
Opublikowano
Na zewnątrz wypicowane, niestety w środku nie dało się już ukryć, że auto jest wymęczone. Na pewno przy oględzinach będzie to wszystko wyglądało jeszcze gorzej, ale obejrzeć nigdy nie zawadzi.

 

 

To mnie skłoniło do komentarza. I nie to, że obruszyło, może mój ton odebrałeś jako ostry, karcący, ale uwierz mi, nic takiego nie miałem na myśli ani w intencji. Po prostu skoro głosisz jakąś tezę, miej dowód na jej poparcie. Bo takim rzuconym na wiatr hasłem nie wnosisz nic pożytecznego do dyskusji, wręcz czasami siejesz zamęt, który jest łagodnie ujmując stan rzeczy - zbędny. Gdybyś natomiast poparł swoje słowa wskazaniem ewentualnych wad, których przecież mogliśmy nie zauważyć, to rozmowa wyglądała by inaczej.

A w tej chwili nie komentujesz zastanego stanu, tylko kreujesz własny. Doświadczenie, choćby i najdłuższe jest tu nic nie warte - każde auto to sprawa indywidualna, a i zbyt duże doświadczenie to niebezpieczne ocieranie się o rutynę, a podchodzenie rutynowe to moim zdaniem poważne nadużycie autorytetu.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Po pierwsze, takie mam spostrzeżenia ze zdjęć :lol: plus jak napisałem doświadczenie, które raz się sprawdza a innym razem nie, chociaż z przewagą jakiejś mojej racji. Po drugie, ty nic nie wniosłeś do tematu, oprócz tego że przyczepiłeś się do tego co jest moim subiektywnym odczuciem, bo innym bez oględzin auta być nie może. Po trzecie, jak zauważyłeś, nikt inny oprócz ciebie nie czepia się do tego co napisałem, nawet założyciel tematu i bezpośrednio zainteresowany tym autem. Więc daj mi spokój kolego i raczej zainteresuj się oceną, a nie tym co kto pisze, bo ewentualnie o taką opinię może się pokusić sam autor tego wątku. I to by było na tyle.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Reflektory przednie depo bez okienek u góry, brak uszczelki na zderzaku przednim, maska od wewnątrz w połysku, auto opisane rzeczowo, nie znam go z ulic kielc :(
Opublikowano

Witam,

 

Mam chwilę czasu to może się wypowiem bo widzę, że rozpoczęła się tutaj żywa dyskusja :)

 

Sprzedającemu zależało żeby auto się prezentowało dobrze na zdjęciach - to widać. Moim zdaniem zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz auto prezentuje się po prostu ładnie. I niestety też nie bardzo potrafię się doszukać oznak zmęczenia wnętrza tego pojazdu szczególnie porównując z innymi piątkami na sprzedaż w tym przedziale cenowym. Z drugiej strony auto ma już lat 17 i pewnie swoje przejechało i przeżyło. Nie oczkuje ideału, ale za te cenę też nie wezmę jakiegoś trupa. Dla mnie każda opinia jest cenna i dziękuje jeszcze raz za czas poświęcony na wpisy w moim temacie. Wszystko okaże się jutro gdy będę mógł auto zobaczyć na żywo i je "pomacać".

 

@320SI

 

Konkretnie, dzięki :) Możesz jednak przybliżyć mi o co chodziło z tymi okienkami przy lampach? :)

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
to są takie okrągłe regulację na górze lampy. Przestawia się to jeśli byś chciał pojechać do Anglii i nie oślepiać innych uczestników ruchu i lepiej doświetlać lewą stronę drogi. Analogicznie na odwrót to tak samo działa.
Opublikowano
to są takie okrągłe regulację na górze lampy. Przestawia się to jeśli byś chciał pojechać do Anglii i nie oślepiać innych uczestników ruchu i lepiej doświetlać lewą stronę drogi. Analogicznie na odwrót to tak samo działa.

Ja w swoich zwykłych ( nie soczewkach ) lampach przedliftowych również nie miałem regulacji przesłon a były to lampy HELLA.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Auto zakupione. Wracałem do domu około 250 km - jak dla mnie rewelacja choć oczywiście ogłoszenie i piękne zdjęcia a rzeczywistość to co innego. Wyszło trochę rzeczy do zrobienia, ale jak narazie jestem zadowolony. Więcej wkrótce. Pozdrawiam i dziękuje za wypowiedzi :)
Opublikowano

to opowiedz o słabych punktach.

Jak stan techniczny nie był zły to pewnie, że kupować :cool2: Nie ma co słuchać że auto wymęczone bo skóra 17letnia nie będzie wyglądała jak w nowym BMW chyba że ktoś pedantycznie o niądbał i dużo nie ważył oraz robił duże przebiegi.

TO wnętrze źle nie wygląda.

Opublikowano
jak narazie jestem zadowolony )

 

Ciekawe jak długo .

Ale ważne ze dojechales :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak narazie jestem zadowolony )

 

Ciekawe jak długo .

Ale ważne ze dojechales :cool2:

 

Kupujcie tylko u Zenka, jego auta jezdza po 100 lat+ i nigdy sie jeszcze w nich nic nie zepsulo. Cala Polska kupuje u Zenka Pestka :!:

Z taka umiejetnoscia jasnowidzenia proponowal bym Ci expadnowac na cala europe, baaaaa... na caly swiat bo przeciez tylko Twoje auta jezdza :twisted:

 

BTW gratuluhe zakupu, oby jezdzil i sluzyj jak najdluzej :)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.