Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowym użytkownikiem forum.

Bardzo interesuje mnie jakie wymiary posiadają zegary BMW E46.

A Najbardziej interesują mnie wymiary kontrolki otwartych drzwi.

Szerokość i wysokość.

 

http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/12/Kontrolki-2-269741.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A już rozbierałeś licznik w bmw e46???

Ja rozbierałem mam do wymiany jedną diodę led smd PLCC od poduszek, nie pamiętam tych od drzwi, ale pewnie są w takim samym zagłębieniu kwadracik 7mm na 7mm głębokość z 5mm to co widzisz na zewnątrz jest to pleksa, po rozebraniu licznika, z tyłu kilkanaście śrób (chyba Torks) uważej na przyciski od kasowania licznika i od zegara, zapamiętaj ułożenie i nic na siłę, abyś nie ułamał tych bocznych skrzydełek , u mnie dobrze zeszły tylko podczas wkładania z powrotem trzeba je ustawić w odpowiedniej pozycji jak nie działa po złożeniu to rozkręcaj od nowa, z tyłu trzeba zwolnić blokadę przy wtyczce aby ją wyjąć (otwiera się ją) diody trzeba najpierw sprawdzić abyś nie pomylił biegunów (jak pomylisz to nie będą świecić ) Diody są kolorowe SMD PLCC (musisz kupić odpowiedni kolor, pleksa jest biała) coś takiego

http://allegro.pl/dioda-led-smd-plcc-2-niebieska-tablica-rozdzielcza-i4306235022.html

wielkość nie pamiętam dokładnie chyba 2.7-3 na 3,5-4 mm, lutownica musi być do diod smd inna nie podejdzie, jak masz wprawę w lutowaniu to sobie poradzisz sam.

-nie ściągaj wskazówek od liczników jak wyciągasz je z obudowy to nic nie wyleci po odkręceniu śrób torks trzyma się tylko na przyciskach od zegara i licznika kasowania

-pleksy co ukrywają diody nie są przymocowane po rozkręceniu, wyciągaj szkłem do góry aby nie powypadały, czyli licznik na dole wskazówkami do góry wyciągasz szkło z obudową

- spokojnie możesz rozkręcać nic się nie może zepsuć, tylko na wskazówki uważaj .

 

Ps ha, ha na tych zegarach na zdjęciu też jakiś idiota diodę wydłubał od poduszek (airbag) , powinno się paluchy poucinać takim partaczom. (może tylko przysłonięta)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niekoniecznie wydłubana..u mnie nie świeci się podczas testu a po przekręceniu zapłonu tak, i co Ty na to? :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To się ciesz, ja miałem wydłubaną, kupiłeś i lutowałeś???, ja się zbieram aby to zrobić, bo nie chce mi się tak często podpinać pod komputer....

Nie..nic nie robiłem, w teście poduszki nie ma a podczas odpalania jest, to zależy niby od zegarów, była o tym dyskusja jakiś czas temu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 5 lat później...
Opublikowano


http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/12/Kontrolki-2-269741.jpg

 

Panowie, od czego jest ta kontrolka pod fontanną?


I co oznacza, gdy zapaliła się na chwilę i sama zgasła?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dolej płynu chłodniczego do odpowiedniego poziomu max i sprawdzaj czy nie ubywa, może być wyciek (np. często z pod termostatu w niektórych silnikach) ,

jak będzie szybko ubywać po kilku kilometrach to należy jechać, zapal silnik i obserwuj gumowe węże czy nie są pęknięte , chłodnica na dole czy nie jest mokra ,

po rozgrzaniu może parować z niej (takie objawy dopiero po rozgrzaniu i otwarciu termostatu ok 90 stopni C ) , może też być problem z nagrzewnicą w środku kabiny ,

ale wtedy śmierdzi płynem w środku i parują okna po włączeniu ogrzewania ),

ale jak długo nie dolewałaś to może tylko za mało zawsze trochę odparuje w dłuższej perspektywie czasu .

Opublikowano

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź! :cool2:

Rzeczywiście może chodzić o dolanie płynu, nie wiem czy był uzupełniany przy przeglądzie (jakoś latem miała przegląd olejowy etc.) sprawdzę to jutro w takim razie.

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.