Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Płukanka była już robiona trzy wymiany oleju temu. Nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków wiedz też nie boję się. Samochód robi długie trasy i nagaru nie będzie dużo.

Twoja historie z płukanka znam :wink:

 

Zastanawiam się czy wymieniać filtr oleju przed zalaniem taniego pod płukanke.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba tak zrobię bo grosze kosztuje :mrgreen:

Nie ma co oszczędzać i ryzykować.

.

Jeszcze jedno pytanie bo szukam na realoem i nie mogę się doszukać.

Jest w n47 coś takiego jak sitko oleju :?:

 

PS.

 

Nr. 10???

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=PX31-EUR-02-2009-E61N-BMW-520d&diagId=11_4072

 

Ps2

To będzie to co szukałem, chyba też wymienię

http://fs1.directupload.net/images/171126/6wekbdci.jpg

 

PS. 3

przeszukuje internet i jakoś nikt tej części nie wymienia.

Nie trzeba czy jak ???

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krzysiek BMW Jabłonna,no ciekawy przypadek,ja robilem i na szczescie nic sienie stalo jedynie zuawzylem ze po 4 ttys na bagnecie byl jeszcze czysty olej pozniej juz robil sie czarny :!:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krzysiek BMW Jabłonna,no ciekawy przypadek

 

Ciekawy i kosztowny.

To na serio się zdarza. W miejscu gdzie mój znajomy mechanik (ten który wymieniał silnik) ma warsztat, wokół jest jeszcze kilka innych warsztatów, takie małe zagłębie mechaników i gdy przyciągnąłem tam samochód, wszyscy się zbiegli, bo mój mechanik już rozpowiedział, że Krzyśkowi beemka padła. Każdy opowiadał historię, jak to padały silniki po płukankach. Może to i były jakieś głupie przechwałki i głupie gadanie, okazja żeby zapalić fajkę i oderwać się od roboty, ale wszędzie przewijało się jedno, jeśli płukanka była robiona po raz pierwszy, a silnik miał już spory przebieg, to wypłukany nagar powodował większe spalanie oleju, większe wycieki oleju lub uszkodzenia wałów lub głowic.

Jak już robię zamęt w temacie Wujka Speeda, to jeszcze coś dodam. Czym najlepiej zrobić płukanie silnika, ano mieszanką ropy ON i nafty (zalane na sucho bez oleju), podobno w 5 minut wypłukuje cały syf z silnika, a silnik wygląda jak nowy. To sposób mechaników na wyczyszczenie silnika przed remontem, żeby nie musieli szorować gdy go rozbiorą.

 

Speed, jak już robiłeś płukankę, to i pewnie nie masz się czego obawiać. Nie wiem jak jest w N47, ale M47 jest sitko w podstawie filtra oleju. Widzę, że u Ciebie troszkę inaczej to rozwiązali. Wymieniaj, nie zaszkodzi i pewnie dużo nie kosztuje.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadzam się z Tobą mi na szczęście nic się nie stalo przebieg niby 260 tys km, takie czasy mamy a w pl bardzo słabe paliwo jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.