Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, proszę o pomoc w doborze amortyzatorów do bmw e46 touriing po lifcie po numerze VIN mogę się dowiedzieć ze seryjnie jest sportowe dostosowanie podwozia S226A nie chce kupić złych amortyzatorów ani nie chce żeby auto miało większy prześwit między felgami a nad kolami. Po około 253 tys km wylal mi oryginalny amortyzator bmw :) obecnie jest 256 tyś czuje ze musze wymienić komplet!

Pozdrawiam i liczę na pomoc

Opublikowano

http://czescidobmw.pl/

 

Na nowych amortyzatorach i ich poduszkach samochód niestety się podniesie ;) , co nie powinno być zaskoczeniem bo aktualnie zamontowane elementy są już "uklepane".

Opublikowano
Rozumiem, sprawa wygląda tak ze cześć chce kupić w lokalnym sklepie mogę skorzystać ze zniżek na warsztat znajomego nie wiem co wybrać a głównie chodzi mi o dobór pod zawieszenie z vinu nie chce rozbierać auta a później latać i wymieniać zakupiony towar, myślę nad Sachs lecz na stronie która podał kolega mamy dobrą cenę za mayle
Opublikowano

Witaj,

też ostatnio miałem podobny problem. Wymieniałem komplet amortyzatorów i również mam sportowe dostosowanie podwozia. Zdecydowałem się na amortyzatory Sachs'a - oczywiście przystosowane do sportowego podwozia. Auto jest bardzo sztywne i świetnie się prowadzi. Za komplet zapłaciłem około 1100zł. Kupowałem ja na www.czescidobmw.pl

Opublikowano
W sklepie Csescidobmw.pl powiedzieli mi ze sasch na przód jest w cenie około 370 sztuka plus odboje.. Wporzadku ale ale na tył od jakiegoś czasu nie mają Sachs na tył do sportowego przystosowania podwozia i nie będzie :) na tył polecał mi Monroe ale teraz nie chciałabym was sklamac co do modelu tego Monroe
Opublikowano

Wybaczcie że nie edytuje ostatniego postu.... UP :norty:

 

Panowie nie spodziewałem się że dobranie teleskopów do S226A czyli sportowe dostosowanie podwozia będzie aż takim wyzwaniem , nie chce kupić takich dostosowanych do stanardu w aucie ma być to co powinno być, jedynie sklep czescidobmw wie o co chodzi, ale szukam dalej aby jednak troszkę zaoszczędzić? Naprawde nikt nie potrafi mi konkretnie powiedzieć co kupić?

 

Na kilku ofertach z allegro.pl znalazłem coś takiego SACHS SUPER TOURING .... niby pasują do S226A

http://allegro.pl/kpl-amortyzatory-tyl-sachs-bmw-3-e46-m-tech-odbo-i4303816318.html

 

ale czy one tylko pasują? a nie są przypadkiem wersją standardową? po nr wychodzi że to to samo co stanard... jestem strasznie zmieszany !!!!

 

http://allegro.pl/amortyzatory-sachs-przod-tyl-bmw-3-e46-odboje-i4326541985.html

  • Partnerzy klubu
Opublikowano
Wybaczcie że nie edytuje ostatniego postu.... UP :norty:

 

Panowie nie spodziewałem się że dobranie teleskopów do S226A czyli sportowe dostosowanie podwozia będzie aż takim wyzwaniem , nie chce kupić takich dostosowanych do stanardu w aucie ma być to co powinno być, jedynie sklep czescidobmw wie o co chodzi, ale szukam dalej aby jednak troszkę zaoszczędzić? Naprawde nikt nie potrafi mi konkretnie powiedzieć co kupić?

 

Na kilku ofertach z allegro.pl znalazłem coś takiego SACHS SUPER TOURING .... niby pasują do S226A

http://allegro.pl/kpl-amortyzatory-tyl-sachs-bmw-3-e46-m-tech-odbo-i4303816318.html

 

ale czy one tylko pasują? a nie są przypadkiem wersją standardową? po nr wychodzi że to to samo co stanard... jestem strasznie zmieszany !!!!

 

http://allegro.pl/amortyzatory-sachs-przod-tyl-bmw-3-e46-odboje-i4326541985.html

 

556 882 to standardowe amortyzatory. Dedykowane do S226A są 556 884, ale Sachs je wycofał z końcem 2013 roku ze swojej oferty. Jednocześnie dodał przy 556 884 adnotację 'alternatywnie zastosować 556 882'. Moim zdaniem ze strony Sachs jest to kiepskie zagranie, ponieważ idąc tym tokiem można by zawsze pomijać opcjonalne zawieszenia BMW i stosować 'alternatywnie' amortyzatory dedykowane do zawieszeń standardowych, ponieważ fizycznie/wymiarowo pasują zamiennie.

 

Taki zestaw http://allegro.pl/amortyzatory-sachs-przod-tyl-bmw-3-e46-odboje-i4326541985.html mogę zaproponować w cenie 1100 zł wraz z przesyłką, ale tylne amortyzatory w nim (556 882) są dedykowane do standardowego zawieszenia.

 

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.