Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie bylo to samo - wibracje powyzej 120.

Pomogla wymiana amortyzatorow chociaz komputer pokazywal ,ze sa ok.

Auto jak nowe :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zwykłe

 

widzisz sprawdzałem też zimowki, ale z dystansami

teraz mam wywalone dystanse i inne opony i jest siii

 

może dystanse też swoje robił.....hmm nie wiem nie miałem czasu, żeby je na tokarce sprawdzić

Opublikowano
U mnie bylo to samo - wibracje powyzej 120.

Pomogla wymiana amortyzatorow chociaz komputer pokazywal ,ze sa ok.

Auto jak nowe :cool2:

 

ale z przodu czy z tyłu ?

Opublikowano

No wlasnie z przodu ... na kompie 63 i 67 % , ale amorki byly od nowosci w aucie (180 kkm :norty: ) wiec i tak mialem je wymienic.

I tak przez przypadek rozwiazalem jeszcze problem - wibracyjny :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
No wlasnie z przodu ... na kompie 63 i 67 % , ale amorki byly od nowosci w aucie (180 kkm :norty: ) wiec i tak mialem je wymienic.

I tak przez przypadek rozwiazalem jeszcze problem - wibracyjny :norty:

 

180 tkm na jednych amorkach ? nie czules pewnego dyskonfortu psychicznego zwiazanego z rychla mozliwoscia utraty zycia ? :cry2:

 

63% procent sprawnosci to jakies 5 metrow wiecej aby zachamowac od 100 do 0, w sumie poczekaj do 30% procent sprawnosci wrtedy to bedzie 8 metrow wiecej, amory sie wymienia co 80/100 tys max jak mozna podwoic ten dystans ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No wlasnie z przodu ... na kompie 63 i 67 % , ale amorki byly od nowosci w aucie (180 kkm :norty: ) wiec i tak mialem je wymienic.

I tak przez przypadek rozwiazalem jeszcze problem - wibracyjny :norty:

 

180 tkm na jednych amorkach ? nie czules pewnego dyskonfortu psychicznego zwiazanego z rychla mozliwoscia utraty zycia ? :cry2:

Ja wymieniam za każdym razem z olejem i nie mam żadnego dyskomfortu

BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano
No wlasnie z przodu ... na kompie 63 i 67 % , ale amorki byly od nowosci w aucie (180 kkm :norty: ) wiec i tak mialem je wymienic.

I tak przez przypadek rozwiazalem jeszcze problem - wibracyjny :norty:

 

180 tkm na jednych amorkach ? nie czules pewnego dyskonfortu psychicznego zwiazanego z rychla mozliwoscia utraty zycia ? :cry2:

Ja wymieniam za każdym razem z olejem i nie mam żadnego dyskomfortu

 

 

@Ravasi -auto jezdzilo tylko po niemieckich drogach. Wiec nie czulem ze cos mnie buja czy jakos tak.

@bandzo - wymieniasz amortyzatory razem z olejem? Olej znieniasz co 15 czy co 30 kkm? Jesli nie wsadzasz tam najtanszych produktow made in china to gratulacje.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

To była aluzja do postu Rivasi'ego. Jak jest sens wymieniać amorki skoro urządzenia diagnostyczne wykazują że są sprawne?

Jeśli już coś wymieniam to wkładam ori lub zamienniki z górnej półki. Chinszczyzne lubię tylko i wyłącznie jeść :cool2:

BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano

A jestes pewien, ze to byla aluzja, he ?

Ze wszystki diagnistyki amortyzatorow mlzna o kant d...y rozbic. Dopiero po wyjeciu okaze sie czy nie jest zurzyty :roll:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Tak jak mowi turbojajko diagnoze amorkow mozna sobie przypiac na pamiatke, pojedziesz do dwoch roznych zakladow i przez roznice w sprzecie, sposobu oblugi, braku okresowej kalibracji urzadzenia (powinna byc nawet miesieczna dla niektoryh typow urzadzen, ktory zaklad bedzie placil miedzy 500 à 3000 okresowo za kalibracje) roznice siegaja nawet 30%, dla przykladu jak kupilem moje BMw gdzie jeden z amorkow byl wylany, system sygnalizowal.. 53% sprawnosci... dlatego wymieniasz amorki co 80 do 100 jezeli nie jeses idiota nie zwazajac na stan bo bnie jestes w stanie go ocenic poki nie znajdziesz sie na drzewie albo ci sam nie padnie zupelnie.

 

Od 2020, ma byc w europie obowiazowy kompletny system nadzoru elektronicznego samochodu podwozia i zawieszenia i to samochod bedzie decydowal o wymianie amorkow, mamy uz pierwszy elementy tego systemu czyli czujniki w kolach tak jak w stanach w nowych samochodach.

 

I tak jezeli chcesz poprawnie i bezpiecznie korzystac z samochodu to troche kosztuje i akurat w tym przypadku lepiej taniego sprawnego chinola ktorego wymieniasz nagminie niz super sprzet niesprawny...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Z tymi chinolami to jest tylko 1 problem - taki ,ze nawet po wyjeciu z pudelka moze okazac sie ,ze amortyzator jest padniety.

Znam osobiscie taki przypadek ,ze taki made in china przejechal doslowenie 3 tygodnie i sie wylal :mad2:

Uwazam, ze szkoda kasy na takie wynalazki.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Koledzy - opanował ktoś już te wibracje?

U siebie sprawdzałem na dwóch kompletach kół - wyważane itp itd - to na bank nie opony.

Dla ciekawości dodam że raz wibruje mocniej a innym razem tak że prawie nie czuć. Wymieniłem wał napędowy na drugi używany bo mój miał jakiś problem z krzyżakiem - nic praktycznie się nie zmieniło więc wnioskuję że problem leży gdzieś indziej.... Aha, u mnie przy przyspieszaniu mocniej wibruje a jak odpuszczę gaz to wibracje są mniej odczuwalne.

Opublikowano

No to moze czas luknac pod samochod i obejrzec poduszki silnika , tudziez uklad wydechowy. Sprawa moze byc tez prozaiczna - moze drga ktoras w oslonek silnika albo "pokrywka z gory" .

Ale jak przy dodawaniu gazu to obstawiam cos od silnika - o ile opony, uklad zawieszenia, lozyska zostaly zdiagnozowane poprawnie.

U mnie pomogla wymiana amortyzatorow.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Ja bym poszedl rownierz w tym kierunku, zobacz czy nie urwala ci sie jakas sruba ktora podtrzymuje silnik (nie jest to takie rzadkie) bo jezeli to podczas przyspieszania to wibracja prawdopodobnie pochodzi od silnika.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Mam dystanse 12/20 mm eibacha i Jeśli chodzi o wyważanie,to za żadne skarby nie dało sie tego zrobic porządnie. Zawsze były mniejsze lub większe drgania podczas jazdy. Natomiast po DOWAŻANIU jest idealnie - 200 km/h i wrażenia jakby auto jechało 50km/h. Może warto też tego spróbować.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Ja doważałem ale ma to sens tylko wtedy gdy jesteś w 100% pewny swoich opon i felg, jedź najpierw na test drogowy na maszynach huntera, jeśli tam wszystko będzie ok to można zrobić ewentualne doważanie na samochodzie w innym wypadku czyli jazda "z ulicy" na doważanie to wg mnie wywalenie pieniędzy w błoto.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam, Ja również mam problem z drganiami kierownicy oraz nadwozia. U mnie sytuacja wygląda następująco:

- Alufelgi: trzy idealnie proste, jedna lekko prostowana;

- Opony nowe;

- całe koła wyważane już trzy krotnie;

- amortyzatory kpl. wymieniane w tym roku;

- pozostałe elementy zawieszenia - ok;

- geometria kół zrobiona.

Drgania są wyczuwalne na kierownicy już od 70 km/h podczas dynamicznej jazdy slalomem, natomiast podczas jazdy na wprost drgania kierownicy i nadwozia wyraźnie zaczynają się zwiększać przy 120km/h i zwiększają się tak do 140km/h. A przy 160 km/h drgania wpadają w tak duży rezonans że przestają być tak mocno odczuwalne.

Ma ktoś jakiś pomysł jakie kroki poczynić ? bo tak się nie da komfortowo jeździć i tracę przyjemność z jazdy tą maszyną :mad2:

 

Zastanawiałem się już nad jakiś doważaniem, ale wiem że to raczej nie rozwiąże problemu tylko go zatuszuje a to nie o to chodzi bo po dupie dostanie całe zawieszenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.