Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Wszystkich. Posiadam BMW E46 316i z 2001 roku. Mam dziwny problem, mianowicie chodzi o to, że jak włączę tempomat i przejadę na nim mniej więcej 50 km i go wyłączę to pedał gazu się blokuję i muszę użyć naprawdę dużo siły żeby go nacisnąć. Jak przejadę 5-10 km to po wyłączeniu jest ok. Blokuję się tylko gdy jadę na tempomacie dłużej. Dzieje się tak tylko wtedy gdy wyłączę tempomat, podczas jazdy na włączonym tempomacie pedał gazu chodzi płynnie. Gdy jadę i tempomatu w ogóle nie używam to takiego problemu nie mam, pedał gazu chodzi jak należy. Miał ktoś już taki problem lub wie ktoś o co chodzi? Z góry dzięki za odpowiedź.
Opublikowano
Czy ty jeszcze masz linkę do przepustnicy ? bo pamiętam ze kiedyś były opisy podobnego przypadku i tam wchodziło w grę czyszczenie przepustnicy no i przy okazji smarowanie linki.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Tak mam linkę ale czy na pewno jest to przepustnica jeśli dzieję się tak tylko na tempomacie? Też myślałem, że chodzi o przepustnice ale wydaję mi się, że wtedy problem występował by nie tylko po wyłączeniu tempomatu. Ale spróbuje ją przeczyścić i nasmarować linkę może będzie problem z głowy;)
Opublikowano
Dokladnie, trzeba przeczyscic przepustnice bo tam zbiera sie syf i to on wlasnie blokuje pedal gazu. Objawia sie to tym ze trzeba mocno nacisnac pedal zeby"puscil", a jego praca jest malo plynna. Smarowanie linki nic tu nie da - szmatka w dlon i czyscimy przepustnice od srodka.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
miałem kilka razy podobny przypadek, patrzyłem na przepustnice i linkę ale nie zauważyłem jakiegoś specjalnego brudu, po prostu metal od środka, co ciekawe pedał gazu ciężko chodzi (w porównaniu z innymi samochodami jakimi jeździłem, a także to opinia znajomych) tak powinno być?
Opublikowano
Naciqgnij troszkę linke przy przepsustnicy , najlepiej na odpalonym aucie by nie zwiększyć zbyt obrotów.

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.