Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , kupiłem bmw 318d 204d1 na pompie v44 z 2002 roku z przebiegiem 240 tys od pierwszego wlasciciela lakierniczo jestem auta pewny na 100 % uklad jezdny zawieszenie rownież , lecz nurtuje mnie jedna sprawa. Mianowicie auto odpala ciezko ( kreci dobrze tylko lapie nie od "strzała") pozniej odpala od przysowiowego strzału. Przy wymianie filtra paliwa zauważyłem drobne opiłki plywajace w pliwie.... z auta jestem super zadowolony bo ciezko jest kupic nie bite bmw w dobrych pieniążkach ... dodam ,ze autko ladnie przyspiesza nie faluje obrotami nie dymi !!! silnik such nic nie cieknie . kolejne pytanie przy gaszeniu zarzuca silnikiem , jest jakas klapa gaszaca jak np w tdi audi moze jakas poduszka jest zerwana? jest to moje pierwsze bmw prosze o wyrozumiałość... pzdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opiłki źle wróżą..tłoczek już się zaciera, nie znam tak vp44, ale chyba musisz szykować parę groszy na regenerację.

Jak trzęsie przy gaszeniu to do sprawdzenia/wymiany (raczej jedno równa się drugie) poduszki pod silnikiem i przy okazji pod skrzynią (lemforder) oraz koło pasowe (tłumik drgań, corteco), dwumasą nie chcę straszyć..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
wydaje mi sie ,ze dwumasa byla by slyszalna i czuć by bylo pod pedałem i lewarkiem drgania ... ale kto wie... ale co z tym cieższym rozruchem ?
Opublikowano
Na początek sprawdź co nic nie kosztuje to znaczy zanim odpalisz to pod pompuj paliwo kilka razy aby zobaczyć czy pompa paliwowa ci odpowiednio podaje.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
chodzi Ci o przekrecenie kilka razy kluczyka? aby pompka podala paliwo? myśle nad zaworkiem zwrotnym miedzy filtrem a pompą .... moze to wina cofającego sie paliwa. Co do tego zarzucanai silinikiem ,nie ma roznicy czy gasze na sprzegle czy nie wiec to chbya nie dwumasa ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.