Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Twoim wypadku to trzeba się zastanowić:

czy jest dopływ paliwa

Czy ma iskrę

Czy iskra jest podana w odpowiednim momencie.

Czy obecnie masz pełny zbiornik ? a jak nie to mu nalać do pełna albo przynajmniej zaparkować z górki i kilka razy odpompować bez rozrusznika i dopiero zakręcić rozrusznikiem.

Następny etap to najlepiej podłączyć do kompa.

Jak masz problemy z czujnikiem wału to jak wystygnie powinien odpalić.

I powoli zaczynać szukać mechanika.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
autko zostało dzisiaj podłączone pod kompa w serwisie reno, niby nie wykryło błędów. Zbiornik mam zatankowany do pełna.Jak się okazało mechanik powiedział ,,Brak kompresji''
Opublikowano

Idioci z reno :duh:

Chyba że zmierzyli kompresję. Musiał by CI się łańcuch urwać. Ile wzięli od ciebie za diagnozę? Znajdź kogoś z inpą w Twoich okolicach a nie jedziesz do tych wymieniaczy co nawet pewnie swoje auta nie potrafią ogarnąć.

Jak masz serwis w okolicy to nie mieszkasz w malutkim mieście i na 100% ktoś w okolicy ma inpę tylko musiał byś po pytać.

 

Sprawdzałeś sam cokolwiek?

Kolega wyżej dał bdb wskazówki co zrobić można samemu. Ew możesz zaaplikować samosarter i spr czy zagada coś.

Opublikowano

Do serwisu reno to jeździj z renault, z BMW jedź do gości od BMW.

"Brak kompresji" - co na wszystkich garach? Sorry, ale nie wierzę.

Zacznij od najprostszego, czyli sprawdzenia czy pompa podaje paliwo.

Wyłącz wszystkie nawiewy, radia itp (tak żeby była cisza), przekręć kluczyk w pozycję 2 i nasłuchuj czy pompa paliwa pracuje.

Powinna się załączyć na 2..3s.

Pompa znajduje się pod siedzeniem z tyłu po prawej stronie.

Opublikowano
ja miałem już zamiawiać używkę na szrocie dzień przed wakacjami. Auto ledwo co odpalało (opary jakieś w układzie) a pompa nic. Odpaliłem awaryjnie na LPG dzwoniąc do swojego gazownika jak to się robi. Udało się dojechałem do mechanika, ale okazał się bezpiecznik od pompy paliwa. Wymieniłem w tamtym roku i jest ok.
Opublikowano
napisz tez skąd jestes, moze ktoś z forumowiczów akurat blisko Ciebie bedzie mieszkał ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
autko zostało dzisiaj podłączone pod kompa w serwisie reno, niby nie wykryło błędów

Moze było podłączone do programu uniwersalnego co jest do wszystkich aut a Ty powinieneś mieć podłączone do programu diagnostycznego INPA albo DIS.

Niema co wieszać psów na mechaników z Reno bo nas tam nie było, ale zmień warsztat.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Mieszkam w Orrtau (Hessen) czyli jak ktoś mieszka w niemczech to zapraszam.Zapłaciłem za sprawdzenie kompresji i podłączenie kompa 118 euro. Mieszkam w małej miejscowości ale jest salon reno, i w warsztacie robią nie tylko reno. kompresja jaką posiadam na cylindrach 1-4.5 2-5. 3-4 4-4.5 5-4.5 6-9

tak niby pokazało. i tak zwany mechanik powiedział ..Jakieś wentyle mogą być uszkodzone , lub rozrząd" po wyjechaniu z warsztatu było słychać stukanie w okolicy 3 cylindra , rozebrałem troszkę silnik niby wszystko było ok po poskładaniu stukanie ucichło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.