Skocz do zawartości

E46 320d Automat. Brak mocy i nie działa turbo.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam ogromny problem z którym sie borykam od zimy . Natomiast wpadła mi zapadka od kolektora ssącego pod tłok . Robiłem planowanie głowicy i wyminiłem zawory . Po złożeniu od tamtej pory samochód działa normalnie z jednym wyjątkiem. Jak stoi np godzine . Odpalam i wtedy zaczynają sie problemy, chce mocno przyspieszyć auto nie zbiera sie jak powinno , mało tego nie włącza sie turbo na granicy 3 tys i czasem nie przerzuca biegu tylko piłuje na 1 biegu do czasu az puszcze pedał i dodam gazu jeszcze raz albo trzymam gdy sie przełączy i dopiero na 3 biegu włączy sie turbo kolo 80km/h . W zime to potrafił samoczynnie odciac gaz i silnik powoli spadał z obrotów mimo tego ze wciskałem pedał . CO dziwne jak go rozgrzeje czyli wcisne pedał gazu 3 czy 4 razy wszystko wraca do normy i wszystko chodzi jak powinno . O co tu chodzi bo byłem juz o 2 mechaników 1 elektryka i nikt nic nie wie o co chodzi . Na komputerze nie ma zadnych błedów . Czysciłem Egr , Czysciłem tą mebrane tam gdzie jest elektrozawór. Zmieniałem przepływomierz . Zatykałęm EGR . Wszystko bez zmian . Mozliwe jest taka sytuacja ze jeden tłok nie trzyma cisnienia i jak rozgdzeje sie metal lekko puchnie i wszystko wraca do normy ? Prosze o pomoc bo juz nie daje rady . A moze to skrzynia biegów ? tylko ze juz raz robiłem adaptacje i nie pomogło. Aha przed tym zmieniałem tez alternator ale to chyba nie ma nic wspólnego z tym .
Opublikowano
No to kolego naprawde masz problem ale cos mi tu nie gra jezeli cos ci nie dziala znaczy kaput to musza byc bledy. Sam robiles diagnostyke czt ktos?? Masz kabelek i inpe, dis?? Nalezaloby zaczac od dobrej diagnostyki i zbadac co dzieje sie tam w srodku podczas jazdy.
Opublikowano
Nie , byłem u jednego i drugiego elektronika i oni to robili . ALe nic podczas jazdy . Pewnie tacy to kuzwa fachowcy . Mam kabel i Inpe i wszystko co potrzebne . Pewnie znajde tu gdzies jak to zrobic . Bo powoli przestaje wierzyc w fachowców , nic nie robią tylko kasuja !!
Opublikowano

Na pewno nie jest to problem błędu doładowania, bo on blokuje pracę turbiny do ponownego odpalenia.

Może coś z pozostałości klapki wleciało do turbiny i blokuje nieznacznie kierownice.

 

Co do skrzyni - Nie rozumiem o co chodzi z piłowaniem na jedynce do 3tys. Przecież nawet i poniżej 2tys skrzynia zmieni wszystkie biegi żeby przyspieszyć, prawdopodobnie niedyspozycja silnika blokuje przełączanie a nie za niskie obroty.

Opublikowano

Tak tak kolego cos w tym stylu ze silnik nie domaga to skrzynia nie bedzie pracowac jak trzeba bo skrzynia optymalizuje przelozenia do obrotow i obciazenia silnika. Wiec najpierw doprowadz serce maszyny do ładu bierz kompa inpe lud dis i jazda pozniej wal tutaj na forum wszystko znajdziesz odnosnie diagnostyki

 

 

Tak na uboczu dodam Ci kolego ze mam amerykanskiego forda w automacie i juz odpiecie przeplywki zmienia charakterystyke pracy skrzyni nie sugeruj sie tym napisalem to tylko ot tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.