Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem polega na tym że czasami jak wcisnę pedał gazu to samochód nie przyspiesza, czasami trwa to około nawet 5 sekund następnie zaczyna przyspieszać jak szalone, ma się to jak obroty silnika są poniżej 2000, czasami nawet tak się dzieje jak ruszam z miejsca np. na krzyżówce. W trakcie tego zamulenia obroty silnika są bez zmian.

Nie mam jeszcze kabla więc nie mogę podpiąć kompa, samochód posiada dpf ale nic się nie świeci na zegarach jak również kompa samochodu pokazuje że dpf jest ok. Proszę w miarę możliwości o naświetlenie mi co to może być za usterka. Pozdrawiam.

Opublikowano

Przyczyn może być mnóstwo i gdybanie na razie nie ma sensu, ale lista potencjalnych awarii jest spora:

 

- problem z turbiną

- problem ze sterowaniem turbiną (dosyć częsta awaria przy takich objawach)

- przepływomierz

- wtryski

- dpf (na idrive to nie ma znaczenia)

Opublikowano
Dzięki jutro powinienem mieś kabel, więc podłącze samochód, jeżeli mogę prości to co i jak mam sprawdzić. Program jaki mam to inpa.
Opublikowano

Najpierw zczytanie błędów i coś już powinno być (błąd od turbiny np.)

 

Sprawdzenie korekcji wtrysków, turbiny (ładowanie zadane i zmierzone) przepływomierz jak się zachowuje - to tak z grubsza. Szukaj na forum a znajdziesz opisy.

  • 1 rok później...
Opublikowano
A u mnie jest tak ze ogolnie wszystko jest dobrze, a czasem jakos go zmuli i jak wciskam gaz to z lekkim opoznieniem nawet jak wcisne mocniej to dopiero po chwili wpada na swoje obroty. Ciekawe czy EGR nie ma na to wplywu?
Opublikowano

Miałem podobnie u siebie w 3.0d. Z dołu nie miał siły, dopiero jak turbo się załączyło. Czasami też falowały obroty po dłuższej trasie.

Wyciąłem dpf oraz zablokowali mi EGR i samochód jak nowy :) Wszystko jak ręką odjął. Polecam też przy wycinaniu dpf zapytać o resztki, są trochę wartę :)

Opublikowano
Zejefajne podejście do usuwania usterki :!: Wszystko wytnijcie zaślepcie i wstawcie jakiś gaźnik od poloneza i będzie git :duh: Zacznijcie od konkretnej diagnostyki, bo chyba filtry wymieniacie na bieżąco ?
Opublikowano
Ja wymieniam na bieżąco i dbam o swoje e60 i jeżdżę do mechaników co zajmują się tylko bmw :) i słucham ich rad. Co prawda nie jestem zwolennikiem wycinania i zaślepiania, ale to naprawdę pomaga. :cool2:
Opublikowano
Ja tez dbam o swoje auto, wystarczy ze cos stuka to wymieniam ale niestety sa elementy w naszych autach ktore utrudniaja nam zycie a bez nich da sie funkcjonowac i dobrze o tym wiecie. A filtry i oleje wymieniam co 10tkm i dbam o auto jak malo kto

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.