Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem posiadaczem E46 Touring 320d 2002r, mam w nim problem z podszybiem (chodzi mi o ten cały plastik z którego wychodzą wycieraczki), jest ono całe luźne, po większym deszczu filtr kabinowy jest jak gąbka a z klimy zaczyna śmierdzieć. Na jakiej zasadzie jest to zamontowane do kabiny, jakieś klipsy? czy może szukać powoli całego plastiku?

Dziękuję Wszystkim za zainteresowanie moim tematem.

Opublikowano

tak, są tam klipsy - kołeczki, mocowane do podszybia, a gniazda są pod nim. Spróbuj zdją wycieraczki i samo podszybie, zobacz w jakim jest stanie, kołeczki można wymieniac same, niekoniecznie całe podszybie.

A jak poszukasz na forum, to znajdziesz opis uszczelnienia tego przecieku do puszki filtra kabinowego.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Podszybie opis działa/uszczelnienie

 

 

1.Zamów kołeczki podszybia

 

51718234698 7 sztuk

 

dodatkowo taką uszczelkę wymień sobie ramienia 51718233437 około 10zł

 

następnie zdemontuj podszybie i pod tym plastikowym podszybiem masz uszczelkę,zedrzyj ją,dokładnie odtłuść rozpuszczalnikiem czy czymś innym by cała z klejem zlazła

 

zakup uszczelkę okienną w kształcie litery D dość grubą i klei nie na rynienkę!! tylko tutaj na podszybie na ten plastik gdzie stara była(już się na tym przejechałem)

 

i tyle :cool2:

 

możesz mieć efekt jeszcze odstającej gumy podszybia od szyby,też to mam ale jak popada deszcz i potem słońce zaświeci:rada

 

jak masz zdemontowane podszybie to tą końcówkę gumową naginaj tak jak byś łuk robił i będzie przylegać a jak trochę odstanie,przygrzeje słońce zrobi się ta guma elastyczna to palcami podociskaj nie do szyby tylko w dół tak jak byś zagiąć chcial

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź :D

Dziś obczaiłem temat i co się okazało, kiedy "majster" wymieniał szybę ( jakieś 1,5 roku temu ) to poszedł na łatwiznę i nie założył spinek, a uszczelka o ile można ją tak nazwać była w stanie tragicznym. Jutro polecę do ASO i budowlanego i zrobię to tak jak powinno być :)

 

Jeszcze jedno pytanko, pod filtrem mam wyłamaną 1 z 3 dziurek koreczka i nie jestem w stanie zakręcić owego koreczka który ciągle wyskakuje . Idzie coś z tym zrobić czy trzeba kupić całe koryto?

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.