Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trochę kolega popada w paranoję .

Nie jest tak źle z tym serwisem i wiele razy za darmo pomogli i doradzili.

Niestety BMW to marka nie tania i nie tak powszechna jak wieśwagen a co za tym idzie nie tania .

Za premium się płaci i to dużo za dużo ale coś za coś .

Osobiście powiem , że nawet gdyby raz na dwa lata mi strzelał łańcuch to i tak nie zmienił bym na inną markę

Jeździłem już wieloma autami ale zawsze jak wsiadam do BMW to jest to inny świat. :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
A znasz choć jeden potwierdzony przypadek by sie rozrząd zerwał po wymianie ?

 

Nie znam, ale nie chciałbym go poznawać na własnym przykładzie. Trzeba sobie jednak szczerze powiedzieć, że np jeśli rozrzad pęka w 1 na 100 aut, to po jego wymianie na poprawiony który pękać będzie znów załóżmy na poziomie 1 na 200 aut to da nam rzeczywiste prawdopodobieństwo pęknięcia po wymianie 1 na 20 000 tys aut wyjeżdzającyh z fabryki. I teraz pytanie czy mamy tutaj 20 000tys użytkowników e90 n47, którzy mogliby potwierdzić tę statystykę? Należy przyjąć jeszcze, że te wymiany się dopiero robią teraz więc jeszcze te wymienione rozrzady mogły nie zacząć pękać. Oczywiście to tylko takie głupie założenia bo naprawde nie wiem ile tych rozrzadow statycznie ulega awarii pewnie jeszcze mniej niż podałem. Więc nawet jesli ten wymieniony ma prawo do zerwania to prawdopodobieństwo tego jest jednak bardzo nikłe, ale czy niemożliwe?

 

K8v8M Twoja postawa jednak nastraja mnie optymizmem i mam nadzieję, że nic się nie zerwie :D

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.
Opublikowano

mi wczoraj bunia zgasla i juz nie odpalila 2.0 163km, po diagnozie okazało się że wtryski do regeneracji i turbina bo opilki metalu były w wylocie z turbo, dodam że od kilku dni cos szuralo podczas jazdy ale pomyślałem łańcuch chyba nie bo to przecież m47 a tu nie pękają

 

Wysłane z mojego GT-I9300

Opublikowano
Trochę kolega popada w paranoję .

Nie jest tak źle z tym serwisem i wiele razy za darmo pomogli i doradzili.

Niestety BMW to marka nie tania i nie tak powszechna jak wieśwagen a co za tym idzie nie tania .

Za premium się płaci i to dużo za dużo ale coś za coś .

Osobiście powiem , że nawet gdyby raz na dwa lata mi strzelał łańcuch to i tak nie zmienił bym na inną markę

Jeździłem już wieloma autami ale zawsze jak wsiadam do BMW to jest to inny świat. :wink:

przejedz się nowym Mercedesem C a zmienisz zdanie ;)

Opublikowano
A znasz choć jeden potwierdzony przypadek by sie rozrząd zerwał po wymianie ?

 

Nie znam, ale nie chciałbym go poznawać na własnym przykładzie. Trzeba sobie jednak szczerze powiedzieć, że np jeśli rozrzad pęka w 1 na 100 aut, to po jego wymianie na poprawiony który pękać będzie znów załóżmy na poziomie 1 na 200 aut to da nam rzeczywiste prawdopodobieństwo pęknięcia po wymianie 1 na 20 000 tys aut wyjeżdzającyh z fabryki. I teraz pytanie czy mamy tutaj 20 000tys użytkowników e90 n47, którzy mogliby potwierdzić tę statystykę? Należy przyjąć jeszcze, że te wymiany się dopiero robią teraz więc jeszcze te wymienione rozrzady mogły nie zacząć pękać. Oczywiście to tylko takie głupie założenia bo naprawde nie wiem ile tych rozrzadow statycznie ulega awarii pewnie jeszcze mniej niż podałem. Więc nawet jesli ten wymieniony ma prawo do zerwania to prawdopodobieństwo tego jest jednak bardzo nikłe, ale czy niemożliwe?

 

K8v8M Twoja postawa jednak nastraja mnie optymizmem i mam nadzieję, że nic się nie zerwie :D

Oczywiście ze wszystko sie moze zdarzyć. Nie ma gwarancji ze sie nie zerwie. Moim zdaniem jednak jesli będziesz wymieniał olej i filtry co 15 kkm to zrobisz te 200 tysięcy km na łańcuchu. Znam przypadki gdzie na oryginalnym łańcuchu auta robiły po pol miliona km (f10).

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie już piszę co się stało, myśle, że może i Wam w jakis może sposób posłuży za przestrogę. :nienie: Otóz dziś podpinamy pod kompa w jednym programie i drugim wychodzą podobne błędy, coś w stylu "problem z ciśnieniem we wstępnym układzie zasilania" czy coś takiego dokładnie nie przytoczę. Na to mój mechanik mówi pompa poszła i wszystko nie podaje paliwa i wsio. No to wywalamy siedzenia i sprawdzamy w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Stwierdził pompa działa tylko jakoś dziwnie głośno :mrgreen: . No to już mi się lampka w głowie zapaliła i mówie czyżby chodziła bez paliwa :? I przypomniało mi się coś jeszcze, ale o tym pożniej. No to sru na stacje z karnistrem :norty: (a była naprzeciwko) i lejemy robie rymps i za 2 albo trzecim razem bunia chodzi :mrgreen:

 

Teraz powiecie, żem pała. Otóz nie wg wskaźnika była ćwierć zbiornika więc paliwo na wstępie wykluczyłem. Kłopot był tej natury, że sprzedawca jak mi sprzedawał powiedział na starcie zatankuj do pełna bo mamy takiego laweciarza co nam ciagnie nie tylko bryki z germani, ale i paliwo z tych bryk. Ale pomyślałem wtedy facet co Ty gadasz w tej jest prawie pól zbiornika to nie mógl spuścic. Otóz teraz mechanik mi wytłumaczył jak jest zbudowany zbiornik w tym aucie jak działa przelew i pompa i okazało się że cuda się zdarzaja i można sćiagnąć paliwo i wskaźnik może pozostać na swoim miejscu :duh: .

 

Co do pytań już do samego rozrzadu. Silnik 163 KM bo to ED. To auto ma 160tys a rozrzad był wymieniony na ok 90. Choć nastraszyła mnie dzis ta akcja ostro więc myśle, że dla świetego spokoju może by go wymienić. Choć mój mechanik powiedział, że silnik chodzi bardzo ładnie i szurania on właściwie nie słyszy no może jakieś mini mini, ale nie takie zeby latac i wymieniać...

 

A czy to nie jest przypadkiem wina pompy przetłaczającej paliwo z jednej komory zbiornika do drugiej, spróbuj jak ci zgaśnie następnym razem mając tyle samo paliwa,

czyli 1\4 baku (powyżej tej wartości komory są połączone i naturalnie się przelewa) to masz pompę przetłaczającą do wymiany, myślę że sprzedawca o tym wiedział, dlatego Ci powiedział abyś zatankował, w zbiorniku są dwa czujniki w obuch komorach, stan paliwa się oblicza na podstawie ilości paliwa w obuch komorach, ale jak pompa nie działa to jedna komora jest pełna, a druga co zasila układ wtryskowy jest pusta, a licznik wskazuje na to że jest właśnie ćwierć baku, Można sprawdzić ile jest paliwa w obu komorach za pomocą INPA lub ISTA, lepiej sprawdź abyś kiedyś na autostradzie się o tym nie dowiedział.

Opublikowano
Panowie już piszę co się stało, myśle, że może i Wam w jakis może sposób posłuży za przestrogę. :nienie: Otóz dziś podpinamy pod kompa w jednym programie i drugim wychodzą podobne błędy, coś w stylu "problem z ciśnieniem we wstępnym układzie zasilania" czy coś takiego dokładnie nie przytoczę. Na to mój mechanik mówi pompa poszła i wszystko nie podaje paliwa i wsio. No to wywalamy siedzenia i sprawdzamy w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Stwierdził pompa działa tylko jakoś dziwnie głośno :mrgreen: . No to już mi się lampka w głowie zapaliła i mówie czyżby chodziła bez paliwa :? I przypomniało mi się coś jeszcze, ale o tym pożniej. No to sru na stacje z karnistrem :norty: (a była naprzeciwko) i lejemy robie rymps i za 2 albo trzecim razem bunia chodzi :mrgreen:

 

Teraz powiecie, żem pała. Otóz nie wg wskaźnika była ćwierć zbiornika więc paliwo na wstępie wykluczyłem. Kłopot był tej natury, że sprzedawca jak mi sprzedawał powiedział na starcie zatankuj do pełna bo mamy takiego laweciarza co nam ciagnie nie tylko bryki z germani, ale i paliwo z tych bryk. Ale pomyślałem wtedy facet co Ty gadasz w tej jest prawie pól zbiornika to nie mógl spuścic. Otóz teraz mechanik mi wytłumaczył jak jest zbudowany zbiornik w tym aucie jak działa przelew i pompa i okazało się że cuda się zdarzaja i można sćiagnąć paliwo i wskaźnik może pozostać na swoim miejscu :duh: .

 

Co do pytań już do samego rozrzadu. Silnik 163 KM bo to ED. To auto ma 160tys a rozrzad był wymieniony na ok 90. Choć nastraszyła mnie dzis ta akcja ostro więc myśle, że dla świetego spokoju może by go wymienić. Choć mój mechanik powiedział, że silnik chodzi bardzo ładnie i szurania on właściwie nie słyszy no może jakieś mini mini, ale nie takie zeby latac i wymieniać...

 

A czy to nie jest przypadkiem wina pompy przetłaczającej paliwo z jednej komory zbiornika do drugiej, spróbuj jak ci zgaśnie następnym razem mając tyle samo paliwa,

czyli 1\4 baku (powyżej tej wartości komory są połączone i naturalnie się przelewa) to masz pompę przetłaczającą do wymiany, myślę że sprzedawca o tym wiedział, dlatego Ci powiedział abyś zatankował, w zbiorniku są dwa czujniki w obuch komorach, stan paliwa się oblicza na podstawie ilości paliwa w obuch komorach, ale jak pompa nie działa to jedna komora jest pełna, a druga co zasila układ wtryskowy jest pusta, a licznik wskazuje na to że jest właśnie ćwierć baku, Można sprawdzić ile jest paliwa w obu komorach za pomocą INPA lub ISTA, lepiej sprawdź abyś kiedyś na autostradzie się o tym nie dowiedział.

 

Kwestia spuszczania paliwa narzuciła nam myśl, że to co się wydarzyło, to wynik upuszczenia a pompa tłoczy tylko w jednym kierunku wiec myśl właściwa, dlatego zatankowałem do pełna weszło mi chyba 64l. Teraz sprobuje pojezdzic majac banke w bagazniku.

 

Boseron bardzo przykra sprawa, ale to łamie stereotyp, że m47 się nie psują tylko n47 to szajs. Dobrze, że mialeś odwage o tym napisać.

Co do wymian filtrow i oleju czy rzeczywiście co 15tys to konieczność bmw zaleca co 30? W moim przypadku i tak to bedzie raz w roku czyli co ok 15-18tys.

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.
Opublikowano
Trochę kolega popada w paranoję .

Nie jest tak źle z tym serwisem i wiele razy za darmo pomogli i doradzili.

Niestety BMW to marka nie tania i nie tak powszechna jak wieśwagen a co za tym idzie nie tania .

Za premium się płaci i to dużo za dużo ale coś za coś .

Osobiście powiem , że nawet gdyby raz na dwa lata mi strzelał łańcuch to i tak nie zmienił bym na inną markę

Jeździłem już wieloma autami ale zawsze jak wsiadam do BMW to jest to inny świat. :wink:

przejedz się nowym Mercedesem C a zmienisz zdanie ;)

Raczej nic by to nie dało .

BMW to inne doznania :cool2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko BMW mają dwie pompy paliwa w baku, wynika to z konstrukcji, dwie komory dzieli wał napędowy, aby w zagłębieniu nie zostawało paliwo (ok 15l) jest pompa przetłaczająca , jedna pompa zasila układ wtryskowy, druga przetłacza z jednej komory do drugiej.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PP51&mospid=52072&btnr=16_0595&hg=16&fg=05

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale skoro weszło mu 64 litry, to znaczy ze naprawdę musiał mieć już 0 litrów w baku.

Dlatego napisałem, żeby sprawdzić ile paliwa jest w obu komorach za pomocą INPY lub ISTY, może też być źle wyskalowany wskaźnik w liczniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.