Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dzis w trackcie lekkiej przejazdzki. Moje auto zgasło (przy wyjeździe z parkingu) Na navigacji wyskoczyło że coś nie tak z silnikiem i że proszę się skontaktować z serwisem (menu ENG). Przy ponownych probach odpalenia, kreci ładnie ale to wszystko zapalić nie chce. Najdziwniejsze jest to, że tego komunikatu już nie ma i nigdy nie wyskakuje. w tzw. "check control" tez jest czysto a to chyba tam powinien być jakiś pokazywany błąd?

Co to może być? Żadna kontrolka nie świeci. Dodam tylko, że auto było na przedzakupowym sprawdzeniu w ASO (2tyg temu) i było wszystko ok.

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.
Opublikowano

ja miałem tak jak strzelił mi rozrząd :shock:

myślałem, że nie podaje paliwa... a tu niespodzianka

 

podłącz pod kompa, zobacz, może to jakiś błąd lub czujnik, ale wątpię

a tak to laweta i do serwisu

Opublikowano

Trzeba zacząć od podpięcia kompa, bo tak to wróżenie...

 

Jeśli silnik "ładnie kręci', i jeśli strzelił łańcuch, to może obejdzie się bez wymiany "słupka"- silnika. Może uszkodzenia nie będą duże, ale miejmy nadzieję, że to nie łańcuch.

 

Jaki przebieg ma auto?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Podobne objawy jak w uszkodzonej wiązce od sterownika a wtryskami .

Też nie odpali a kręci i nie ma potem żadnych komunikatów po tym pierwszym .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Ja stawiam na łańcuch, niestety. Kiedyś miałem zerwany i ładnie kręcił, a silnik do wymiany ;).

Masz wersję 184 KM?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Panowie już piszę co się stało, myśle, że może i Wam w jakis może sposób posłuży za przestrogę. :nienie: Otóz dziś podpinamy pod kompa w jednym programie i drugim wychodzą podobne błędy, coś w stylu "problem z ciśnieniem we wstępnym układzie zasilania" czy coś takiego dokładnie nie przytoczę. Na to mój mechanik mówi pompa poszła i wszystko nie podaje paliwa i wsio. No to wywalamy siedzenia i sprawdzamy w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Stwierdził pompa działa tylko jakoś dziwnie głośno :mrgreen: . No to już mi się lampka w głowie zapaliła i mówie czyżby chodziła bez paliwa :? I przypomniało mi się coś jeszcze, ale o tym pożniej. No to sru na stacje z karnistrem :norty: (a była naprzeciwko) i lejemy robie rymps i za 2 albo trzecim razem bunia chodzi :mrgreen:

 

Teraz powiecie, żem pała. Otóz nie wg wskaźnika była ćwierć zbiornika więc paliwo na wstępie wykluczyłem. Kłopot był tej natury, że sprzedawca jak mi sprzedawał powiedział na starcie zatankuj do pełna bo mamy takiego laweciarza co nam ciagnie nie tylko bryki z germani, ale i paliwo z tych bryk. Ale pomyślałem wtedy facet co Ty gadasz w tej jest prawie pól zbiornika to nie mógl spuścic. Otóz teraz mechanik mi wytłumaczył jak jest zbudowany zbiornik w tym aucie jak działa przelew i pompa i okazało się że cuda się zdarzaja i można sćiagnąć paliwo i wskaźnik może pozostać na swoim miejscu :duh: .

 

Co do pytań już do samego rozrzadu. Silnik 163 KM bo to ED. To auto ma 160tys a rozrzad był wymieniony na ok 90. Choć nastraszyła mnie dzis ta akcja ostro więc myśle, że dla świetego spokoju może by go wymienić. Choć mój mechanik powiedział, że silnik chodzi bardzo ładnie i szurania on właściwie nie słyszy no może jakieś mini mini, ale nie takie zeby latac i wymieniać...

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.
Opublikowano
Ale motoryzacyjny defetyzm rządzi. N47....na pewno rozrząd!

 

W 90% podobnych - niemal takich samych - przypadków to strzelony rozrząd.

 

rozrząd w C też strzela

mniej ale jednak

dziś się pytałem w jednym z największych nieautoryzowanych serwisów bmw na śląsku

 

Oczywiście, że strzela :cool2:

Opublikowano (edytowane)
Wedle BMW rozrząd nigdy nie wymagał i nie wymaga wymiany (bo nie strzeli) i jak to się ma do rzeczywistości? Żadne plotki. Po prostu rzadziej strzela (odnośnie nowszych wersji) i tyle. Edytowane przez qwertykk
Opublikowano

Ciśnienie mi strasznie zeszło. Choć powiem, że jak podejrzenie padło na pompę to już byłem szczęśliwy :mrgreen: . A jak się okazało, że paliwo to całkiem :norty: tylko niepotrzebnie nocki nie przespałem :cry2: .

Wedle puma nie strzela dopiero od marca 2011. Skąd te plotki? Od 2009 nie trzeba wymieniać wału.

 

Wychodzi jednak, że puma sobie twierdzi a ASO robi i tak po swojemu. Bo u mnie rozrząd był wymieniony w 09.2012 a auto jest 10.2010 a mimo to wał był wymieniony jak to wytłumaczyć? Zastanawiam sie jednak jak sprawdzić to jaką mam wersje A czy C?

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.
Opublikowano

eeeee po 90tys??? Najdziwniejsze to jest to, że przy sprawdzaniu przedzakupowym gość stwierdził, że "w tych modelach" wymienia się zawsze z wałem... Wiele dziwnych rzeczy w tym ASO usłyszałem, wiec nie wiem kto tych ludzi tam zatrudnia lub z czego wynika ich brak wiedzy lub tez przesadne asekuranctwo :roll:

 

Teraz jeszcze czy ta tajemna wiedza która posiadacie dotyczy rozrządu, który był zainstalowany tam fabrycznie czy tego wymienionego? Bo 2 sprawa jest taka, że w późniejszej rozmowie z serwisantem (telefonicznej) też z tego serwisu stwierdził, że wg niego założony rozrząd to ten niepoprawiony, choć nie bardzo wiem po czym wysunął takie wnioski i że mam prawdopodobnie (oni w tym serwisie niczego nie są pewni zawsze odpowiadają, że "wydaje im się" lub "prawdopodobnie") taki sam jak założony fabrycznie, mimo, że zakładany pod koniec 2012r.

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.
Opublikowano
Ciśnienie mi strasznie zeszło. Choć powiem, że jak podejrzenie padło na pompę to już byłem szczęśliwy :mrgreen: . A jak się okazało, że paliwo to całkiem :norty: tylko niepotrzebnie nocki nie przespałem :cry2: .
Wedle puma nie strzela dopiero od marca 2011. Skąd te plotki? Od 2009 nie trzeba wymieniać wału.

 

Wychodzi jednak, że puma sobie twierdzi a ASO robi i tak po swojemu. Bo u mnie rozrząd był wymieniony w 09.2012 a auto jest 10.2010 a mimo to wał był wymieniony jak to wytłumaczyć? Zastanawiam sie jednak jak sprawdzić to jaką mam wersje A czy C?

 

Jeśli jest tak jak wyzej to nie masz powodu do zmartwień jeszcze przez wiele tys. km :cool2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Panowie może powiem tak. Auto ogolnie zajebiste sposob prowadzenia, kultura pracy, komfort itd naprawde mi imponuje choć dotychczas jeździłem golfem IV highgline 1,9TDI, który do tej pory był dla mnie ideałem wygody. Gdyby nie to że ta IV zaczeła sie psuć na potęgę a miala do tego prawo po 16 latach (prawie 8 u mnie) to pewnie bym do tej pory jeździł. 2 sprawa to gnicie, ale do tego także miała pełne prawo. Ogolnie włożyłem w tego grata wartego 8-10tys jakieś 3-4 tys w ostatnim roku i to mnie zabolało wiec powiedziałem stop. Nie znaczy to jednak, że w auto warte 50-60tys beda walił 5-10tys rocznie w remonty bo fabryka sobie nie radzi z rozrzadem. patrzać jednak na to jak czesto sądząc po forum wali się rozrzad zastanawiam się czy np a4 b8 nie byłoby lepszym wyborem nawet gdybym miał dać kilka tys wiecej.Ostatni przypadek - brak paliwa- wzbudził we mnie tak dużą niepewność ( czy to czasem nie rozrząd), że głęboko się zastanawiam czy e90 to właściwy wybór.

Natomiast podejście serwisu wg mnie jest totalnie na niewłaściwym poziomie bo to ja moge być niepewny czy rozrząd należy wymieniać natomiast serwis powinien być zdecydowany w swojej opinii i wiedzieć czy coś trzeba lub nie trzeba wymieniać skoro to są specjaliści. Jednak się okazuje, że np maja mniejszą wiedze niż koledzy z forum którzy potrafia stwierdzić, że to rozrząd "C" i teoretycznie nie powienien zerwać się. (nie będe już wspominąć, że koledzy z forum udzielaja opinii za free natomiast serwis za 946zł PLN).

 

Powiem więcej jeśli rzeczywiście zerwie mi się rozrząd mimo, że jest po wymianie to prawdopodobnie nigdy już nie kupie BMW a to przez podejscie serwisu do -problemu, który leży po ich stronie od którego uciekaja na potęge (od wymiany poprzedniego rozrzadu mineło ok 20mcy wiec teoretycznie jest na gwarancji przed która się bronią). I to mnie denerwuje bo ich podejście jest na zasadzie sprzedać a potem kliencie martw się sam. Podejscię moim zdaniem krótkowzroczne bo na własnym przykładzie powiem, że w domu szykuje się zmiana 2 auta, podoba się nowe x3 a nawet x5. Ale przez takie podejscie serwisu u mnie w domu automatycznie następuje zmiana planów na q3/q5 czy o to bmw chodzi?

sprzedam skrzynie biegów na części od mojego n47.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.