Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, co sądzicie o tym BMW, są dwa ogłoszenia:

http://otomoto.pl/bmw-330-d-m-pakiet-xenon-skora-2-x-kola-C32802181.html

http://allegro.pl/show_item.php?item=4325373376

 

Z góry dzięki za wszelkie uwagi.

 

Rozkodowany VIN

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAVU91080KT13893

Kod typu VU91

Typ 330D OL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2005-11-22

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S386A DACHRELING Reling dachowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, co sądzicie o tym BMW, są dwa ogłoszenia:

 

otomoto_E91_330d

allegro_E91_330d

 

Z góry dzięki za wszelkie uwagi.

Numer podwozia WBAVU91080KT13893

Wskazania drogomierza znamy - 189 tys.km.

Fotel przedni lewy wygląda okropnie.

Do tego ta kierownica...

Sprawdź przebieg, żeby nie okazało się, że to rekordzista.

Pamiętaj - auto z silnikiem 3.0d 231KM znosi dzielnie wielkie przebiegi, a jeśli jest zadbane, trudno to poznać.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Gdzie w takim samochodzie 190tys. W zeszłym roku sprawdzałem 330xd z podobnego rocznika to miała 350tys a na zegarach 180tys ( standardowy polski przebieg )

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdzie w takim samochodzie 190tys. W zeszłym roku sprawdzałem 330xd z podobnego rocznika to miała 350tys a na zegarach 180tys ( standardowy polski przebieg )

 

Pzdr

To miałeś szczęście - bo korekta 170.000 km to nie rekord.

A w przypadku BMW zadbane 3.0d 231KM z przebiegiem prawdziwym 350 tys. km. najprawdopodobniej będzie nadal jeździło extra.

 

A propos.

Dwa lata temu mój znajomy kupił od handlarza w Toruniu 3-letnie A6 Avant quattro ze wskazaniem drogomierza 90 tys. km.

Jak ją zobaczyłem byłem zauroczony stanem auta.

Ale nie pasowała mi kremowa skóra do srebrnego nadwozia.

Do tego na moje ucho niezbyt ładnie chodził silnik - diesel (V6).

Sprawdziłem w serwisie - naprawę rozrządu miała dokonaną w ASO z pół roku wcześniej przy przebiegu 366.000 km, tak więc jak ją kupił 400.000 km było przekroczone...

Wnętrze fabrycznie było ciemne.

Samochód okazał się samochodem specjalnym do przewozu krwi.

Wnętrze z innego auta, książka kupiona na allewtopa.pl .

Samochód psuł się na potęgę. Korekta 310.000 km dała popalić.

Sprzedawał półtora roku niemal nim nie jeżdżąc.

Utrata wartości 50.000 zł, 20.000 zł naprawy.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Co to za cofka rekord o którym słyszałem to 530 D z850 tys cofka na 270 :cool2: wnętrze kupione na allegro.pl

 

To sie nazywa wyydymac klienta :cool2: głupich nie sieją .

 

Auto dziennie robiło 1000 km zmieniał sie kierowca tylko ,zreszta moj znajomy ma busy w DE i robią 350 tys rocznie wyglądają jak z fabryki .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Ostatnio sprzedałem octavię z 2011r po 1 właścicielu z przebiegiem 250tys. Jakby było na szafie 80tys. to nikt by się nie przyczepił.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Dokładnie. Brzmi to wręcz niewiarygodnie że ktoś kupuje 3 letnie auto klasy premium za ok 150kzł i nie sprawdza historii, nawet nie rozkodowuje Vinu w którym są zawarte dane pojazdu specjalnego. Jeszcze takiego samobójcy nie spotkałem.
Opublikowano
Tak jak koledzy piszą. Obszyta kiera i fotel dają wiele do myślenia. Musze jednak powiedzieć, że fotele sportowe ustawione pod dużym kontem stosunkowo szybko się niszczą, szczególnie, kiedy siedzi na nich 100kg. Tak jest w moim przypadku :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie rozumiem, przeciez taki ewidentny szwindel to od reki na policje?

Kazdy adwokat by to wygral w sadzie..

Brzmi troche jak urban legend..Nie za bardzo chce mi sie wierzyc w taka naiwnosc ludzi kupujacych auta po 150-200k.

Brzmi to wręcz niewiarygodnie że ktoś kupuje 3 letnie auto klasy premium za ok 150kzł i nie sprawdza historii, nawet nie rozkodowuje Vinu w którym są zawarte dane pojazdu specjalnego. Jeszcze takiego samobójcy nie spotkałem.

 

To prawda, brzmi niewiarygodnie, ale mój znajomy całe życie "tnie koszty" - ale w Polsce w dobie google, allegro i ebay to już standardowa patologia.

 

Więc z tym A6 sprawa wyglądała tak:

1. oszczędził na weryfikacji w ASO biorąc ze sobą pracownika serwisu Audi (oczywiście wszystko nieoficjalnie, więc bez konsekwencji prawnych), myśląc, że ten sprawdzi lub sprawdził auto w bazie VW/Audi

2. kupił od osoby fizycznej - normalnie wyglądającego Polaka, który okazał się "słupem" - kompletnie bez forsy.

 

I w Polsce w realu to wystarczyło, aby konkretnie wtopić.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Tak tak, kolega miał, ktoś mi mówił, gdzieś słyszałem...

Pomijam fakt bezczelności sprzedających, pomijam fakt, że auto zostało wrzucone na forum celem "znalezienia czegoś". Ale wiecie co?

 

Zachowujecie się jak banda wiejskich przekupek, przekrzykująca się, która to ma lepszą krowę albo której truskawki ładniejsze rosną teraz na krzaczku.

Trochę profesjonalizmu panowie, bo niedługo będą się śmiac, że w BMW klubie to jeszcze tylko baby z wąsami nie ma, a tak poza tym to już cały cyrk w komplecie.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Już wczesniej mialem pisać, że temat o aucie a każdy pisze o swoich lub znajomych historiach życia aut. Nie mówie, że nie można ale jakio dodatek wypowiedzi, a tu o opisywanym aucie nic a nic nie pomaga się kupującemu, tylko historyjki.. Zero fachowości. Jednak jak wejdzie temat bez VINu to juz jazda na zalozyciela wątku.
Opublikowano

Dzieki z uwagi, chociaz kolega Kevin ma troche racji, więcej tu historyjek niż konkretnych spostrzeżeń...

W kazdym razie, chyba sobie ją odpuszczam, nie zauwazyłem obszytej kiery, a koles mówi ze sciągnął ją 3 lata temu jak miała 150 tys, wiec troche dziwnie to wszystko wygląda.

Swoja droga czy realne jest kupienie e91 330d z przebiegiem ok 170-180tys km do 45tys PLN?

Opublikowano
Realne, ale ja bym wolal auto z przzebiegiem 230 tys ale prawdziwym niz 170-180 tez prawdzowym, bo juz na 90% byloby po wymianie turbiny dwumasu, dpfa. A kupujac w okolicach 170tys to wszystko przed Tobą predzej czy pozniej.
Opublikowano
Dzieki z uwagi, chociaz kolega Kevin ma troche racji, więcej tu historyjek niż konkretnych spostrzeżeń...

W kazdym razie, chyba sobie ją odpuszczam, nie zauwazyłem obszytej kiery, a koles mówi ze sciągnął ją 3 lata temu jak miała 150 tys, wiec troche dziwnie to wszystko wygląda.

Swoja droga czy realne jest kupienie e91 330d z przebiegiem ok 170-180tys km do 45tys PLN?

Nie

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzieki z uwagi, chociaz kolega Kevin ma troche racji, więcej tu historyjek niż konkretnych spostrzeżeń...

W kazdym razie, chyba sobie ją odpuszczam, nie zauwazyłem obszytej kiery, a koles mówi ze sciągnął ją 3 lata temu jak miała 150 tys, wiec troche dziwnie to wszystko wygląda.

Swoja droga czy realne jest kupienie e91 330d z przebiegiem ok 170-180tys km do 45tys PLN?

Ja sprzedałem swoją poprzednią BMW 330d 231KM E91 produkcja 01.2008 z fabryczną powłoką całego auta, wzorowo serwisowaną tylko w ASO, napęd tylny, skrzynia manualna, kolor srebrny, z navi proffesional, stan jak nowy, z przebiegiem 217.600 w lutym 2014 za 55.000 zł po trwającym dwa dni ogłoszeniu na alledrogo.pl. Telefonów miałem kilka tylko od ludzi, którzy wiedzieli czego chcą i czego szukają. Opuściłem 1 zł i moje autko jeździ w Żninie.

Myślę, że z prawdziwym przebiegiem 170-180.000 km zadbanego BMW 330d E91 nie kupisz.

Będziesz musiał iść na jakieś ustępstwa np.: cofane wskazanie drogomierza / kolizje / malowania / wypadki / brak wiarygodnej historii serwisowej w ASO lub wybierz bardzo zadbane autko z przebiegiem trasowym około 300.000 km - na co przy Twoim budżecie namawiam Cię najbardziej. Po prostu nie ulegaj polskiej histerii bariery 199.999 km, a zobaczysz, że te z przebiegiem powyżej 200.000 najczęściej są bardziej zadbane niż te z "przebiegiem" 178.000 km.

 

PS1. Mogę wysłać Ci na maila zdjęcia newralgicznych punktów właśnie tego mojego poprzedniego BMW z przebiegiem 217 tys km, zobaczysz, że przy takim przebiegu trudno znaleźć jakiekolwiek ślady użytkowania.

Nadal wyglądało jak nowe.

PS2. Nie wiem, ile musiałbym jeszcze przejechać moim autem, aby tak zużyć kierownicę czy siedzenie, aby to tak wyglądało, jak to w wybranym przez Ciebie ogłoszeniu, ale na pewno bardzo duuuużo. Kropka.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Dzieki z uwagi, chociaz kolega Kevin ma troche racji, więcej tu historyjek niż konkretnych spostrzeżeń...

W kazdym razie, chyba sobie ją odpuszczam, nie zauwazyłem obszytej kiery, a koles mówi ze sciągnął ją 3 lata temu jak miała 150 tys, wiec troche dziwnie to wszystko wygląda.

Swoja droga czy realne jest kupienie e91 330d z przebiegiem ok 170-180tys km do 45tys PLN?

Ja sprzedałem swoją poprzednią BMW 330d 231KM E91 produkcja 01.2008 z fabryczną powłoką całego auta, wzorowo serwisowaną tylko w ASO, napęd tylny, skrzynia manualna, kolor srebrny, z navi proffesional, stan jak nowy, z przebiegiem 217.600 w lutym 2014 za 55.000 zł po trwającym dwa dni ogłoszeniu na alledrogo.pl. Telefonów miałem kilka tylko od ludzi, którzy wiedzieli czego chcą i czego szukają. Opuściłem 1 zł i moje autko jeździ w Żninie.

Myślę, że z prawdziwym przebiegiem 170-180.000 km zadbanego BMW 330d E91 nie kupisz.

Będziesz musiał iść na jakieś ustępstwa np.: cofane wskazanie drogomierza / kolizje / malowania / wypadki / brak wiarygodnej historii serwisowej w ASO lub wybierz bardzo zadbane autko z przebiegiem trasowym około 300.000 km - na co przy Twoim budżecie namawiam Cię najbardziej. Po prostu nie ulegaj polskiej histerii bariery 199.999 km, a zobaczysz, że te z przebiegiem powyżej 200.000 najczęściej są bardziej zadbane niż te z "przebiegiem" 178.000 km.

 

PS1. Mogę wysłać Ci na maila zdjęcia newralgicznych punktów właśnie tego mojego poprzedniego BMW z przebiegiem 217 tys km, zobaczysz, że przy takim przebiegu trudno znaleźć jakiekolwiek ślady użytkowania.

Nadal wyglądało jak nowe.

PS2. Nie wiem, ile musiałbym jeszcze przejechać moim autem, aby tak zużyć kierownicę czy siedzenie, aby to tak wyglądało, jak to w wybranym przez Ciebie ogłoszeniu, ale na pewno bardzo duuuużo. Kropka.

 

Osobiście mi bariera 200 tys km nie przeszkadza, ale myslę już o przyszłej odsprzedaży auta. Ja będę chciał nim troche pojeździć i te 100 tys km zrobię na pewno, wiec obawiam sie, że za pare lat nie bedzie łatwo sprzedać samochód z przebiegiem grubo ponad 300 tys., nie mówiąc już o 400 tys, bo na takiego, to juz w ogóle nie widzę kupca.

 

Milczek, to jakbyś mógł, to prześlij mi fotki tych newralgicznych miejsc, z chęcią sie z nimi zapoznam. Moj e-mail: [email protected]

Dzięki i pozdro!

Opublikowano

Wtedy cifniesz licznik na 230 tys jak inni to robią :cool2:

Auta nie będziesz serwisowal w aso wiec nikt ci nie udowodni jak zrobisz nim 400 tys km

Takie auta mamy w Polsce ,niemcy serwisuja przeważnie do konca dlatego w aso masz przebiegi po 300-400-500 tys km .

U nas do 170 Max .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.