Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW 31, 2004

Samochód tydzień temu po prostu wyłączył się na środku drogi (włączyły się wszystkie kontrolki, nie dało się go odpalić) został odholowany do mechanika gdzie stwierdzono, że należy wymienić czujnik wału korbowego. W czasie oczekiwania na części spróbowano odpalić samochód co magicznie się udało ( więc nic nie wymieniono bo po co i co właściwie wymienić?) Od tego momentu chodził normalnie, bez żadnych błędów. Wczoraj była taka sama sytuacja, samochód nie odpala, cudem udało mi się zjechać na parking gdzie czeka do jutra na odholowanie. Czy ktoś miał podobny problem? Lub ma pomysł co by to mogło być?

Opublikowano

Opis usterki bardzo skromny.

Z tego co piszesz to by wyglądało że nie podłączany był do kompa ?

Rozrusznik kręci a nie odpala ? czy tylko totalna cisza ?

A zanim zgasł to miał spadek mocy ? falowanie obrotów ?

Piszesz że niama żadnych błędów a jakim programem to było sprawdzane ?

Czujnik wału korbowego powinien pozostawić błędy.

Zmień mechanika ale na takiego co jest polecany do BMW.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Jeśli rozrusznik kręci a nie odpala to może to być czujnik wału,który nie działa i gubi sygnał po rozgrzaniu.

Inpa,dis powinny wszystko wyjaśnić.

Ewentualnie gdy nie chce odpalić musisz schłodzić czujnik (w ostateczności wodą).

Opublikowano
Samochód był podłączany do komputera (niestety nie mam pojęcia do jakiego programu) początkowo wyskakiwał błąd dotyczący czujnika wału i nic więcej (potem bez żadnych błędów). Rozrusznik kręci ale nie odpala. Nie było wcześniej żadnego spadku mocy ani niczego podobnego, po prostu silnik zgasł. Wątpię żeby czujnik tracił sygnał po rozgrzaniu bo za równo przy pierwszym jak i przy drugim zgaśnięciu samochód przejechał koło 2-3 km a tak to w tym dniu nie jeździł. Między tym dwoma epizodami fura przejechała za jednym razem koło 100 km bez problemowo.
Opublikowano

Anka witaj !

Wątek jest interesujący bo to może każdego z nas spotkać, ale i wielu by chciało się dowiedzieć co tego jest przyczyną.

Aby benzyniak odpalił to mu jest potrzebne:

1.Dopływ paliwa

2.Dopływ powietrza

3. Iskra podana w odpowiednim momencie

4.Odpowiednie sprężenie w cylindrach

5.Zakręcić rozrusznikiem

Maniura dobrze pisze że to typowy przypadek jak na rozgrzanym nie chce zapalić a jak wystygnie to odpala.

Jak postoi na parkingu to pewnie odpali.

Inpa,dis powinny wszystko wyjaśnić

Czyli podłączając do kompa z tymi programami diagnostycznymi ( INPA lub DIS) dobry diagnosta prawdę Ci objawi ;-)

Czasem błędy mogą pokazywać że zapłon wypada ale to zazwyczaj z powodu czujnika.

czujnik kupować tylko oryginał.

Stary knif że jak silnik zgaśnie to butelka wody i chłodzić czujnik , trochę śmieszne ale się sprawdza.

Inna sprawa że na tym usterki się nie kończą bo w aucie jest sporo do popsucia.

 

Ps.

Sa magicy co Ci do domu przyjadą i zrobią diagnozę na miejscu.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Anka skąd jesteś? Odlacz ta wtyczkę co na filmu i sprawdź czy odpala

Valvetronic disabled:

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.