Skocz do zawartości

4.4 E53 286 KM V8 Jakie LPG założyć?


RadnyE534.4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

bezpieczniej jest dac 2 parowniki , ewentualnie np. twin od kme ;) sam mam na jednym parowniku i problemów nie ma a stag według mnie dobry za rozsadna cene jeśli chodzi o sterownik wtryski osobiście polecam barracudy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
u siebie mam pod butla kompresor, nie wydaje mi się żeby było jakos mega glosno :) w srodku prawie tego nie slychac na zewnątrz fakt glosniej ale cos za cos :) wole mieć aku na wierzchu i reszte elektroniki :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku przed butla to jakas porazka. No sorki. Ja sadzilem ze masz kompressor wcisniety obok aku w zaglebieniu. Nigdy bym nie wywalil aku do srodka bagaznika...

 

aku jest pod plyta bagażnika obok butli, przecież nie na wierzchu..... a kompresor pod butla tam gdzie było aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twin wedlug mnie, zawsze to jeden reduktor a nie dwa , co do golda przynajmniej u mnie z kapelusza zmienia sie cisnienie co jakis czas musze dokonywac korekty na srubie moze juz czas na niego ale golda juz bym nie wstawial :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Już byłem zdecydowany na montaż zestawu j.w. (Stag, Zavoli, Baracuda,... itd) ale umawiając się na montaż dostałem propozycję założenia kompletnej instalacji Lovato na dwóch reduktorach za 4600. Czy ktoś to ma u siebie, działa? i czy to dobra cena? Czy Lovato Smart daje radę czy powinien być Fast. Wtryskiwacze Lovato KP czy JP?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Panowie, po kilku latach rozłąki z BMW chciałbym wrócić do zabawy.

Interesuje mnie X5 w wersji is. z silnikiem 4,6/4,8.

Z racji tego że wiem jaki apetyt na palivo mają "vałki" chciałbym zamontować instalację gazową jak już nabędę ixa.

Czy poza jednym z kolegów ktoś jeszcze użytkował instalację gazową w IS ?

Jakie realne spalanie ? czy w 30 litrach na 100 km można się zamknąć?

dzięki

 

Edit: Co do wskazówek jakie podał kolega @ kkx5

wszystko się zgadza, na stronie bardzo doświadczonego i z tego co wiem jednego z najlepszych w tym regionie gazownika z Mławy są dokładnie takie informacje dotyczące reduktorów i wtrysków. Piona.

ogólnie KME Gold spoko - ale w silnikach do 200 koni właśnie ze względu na termikę.

http://www.nowotczynski.com.pl/cennik/

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od roku jeżdżę e53 4.6, kupiłem z instalacją gazową, komplet AEB na jednym podwójnym reduktorze, reduktor przy dynamicznej jeździe nie dawał jednak rady oraz nikt w mojej okolicy nie ogarniał sterownika AEB. Kilka miesięcy temu zmieniłem sterownik na staga, reduktor poszedł kme twin (wymieniony po tygodniu na nowy bo zaczął puszczać gaz podciśnieniem i miałem problemy z odpalaniem po dłuższym postoju), wtryski zostały AEB, i na razie jest dobrze.

Reduktor radzi sobie termicznie i ciśnieniowo, ale w mojej okolicy nie ma dużych mrozów więc nie wiem czy np. przy -15 na zewnątrz również będzie ok.

Co do spalania to obecnie wychodzi następująco:

trasa prędkość do 140 18l

Trasa prędkość do 160 20-22l

trasa 160-200 nie sprawdzałem na dłuższym odcinku, ale gaz znika w zastraszającym tempie, myślę że około 30

Miasto ciężko powiedzieć ponieważ głównie robię trasy po 750km, ale wydaje mi się, że 20-25 trzeba liczyć.

Pamiętaj tylko, że jak kupisz zaniedbanego is-a to szykuj na dzień dobry worek pieniędzy :D , ja kupiłem teoretycznie zadbanego z w miarę autentycznym niskim przebiegiem (samochód był sprawdzany, historia serwisowa i oględziny przez kolegę z forum) i w ciągu roku dał mi tak "po kieszeni" , że mam go dość.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Znam beemki. Średnio wydawałem w ciagu pierwszego

Roku 12-15 tys. Bo lubię mieć tip top. Przy is może być więcej.

Brakuje mi beemki. Ale minivan jest kompromisem który podjąłem. I co do wygody(kierowcy i pasażerów) i praktyczności cieżko bedzie coś znaleźć w stajni bmw. Na e70 nie mam kasy na tyle zeby i został zapas na pakiet startowy

Wiec chyba narazie zostaje poczekać. .

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.