Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, pojawił sie u mnie problem z płynem chłodniczym. Po zakupie BMW wymieniłem oleje itp i przejżałem silnik i króciec tylni był juz zmeczony, wiec wymieniłem na nowy. I po 3 dniach pojawił sie problem z płynem. Samochód nie kopci, nie ma "masła" na kórkach, woda sie nie dostaje do silnika, nie przegrzewa sie, grzeje bo leci ciepłe powietrze, ale po przejechaniu 15-20 km jak sie zatrzymie wywala mi wode z zbiorniczka wyrównawczego....co to może oznaczać? Termostat? Pompa? Może głowica? Pozdr
Opublikowano
ale samo wypływa czy odkręcasz ten korek ? bo jeśli odkręcasz to normalnym że woda będzie wypływać. Ale jak samo wypływa to może być uszkodzony korek. Tżaby przykręcić dobry. Ale może być i zapowietrzony ale to by chyba nie spowodowało wypchnięcia wody spod korka.
Opublikowano

to nie dobrze, może to jednak uszczelka ale skoro wcześniej było ok i zaczęło się po wymianie króćca to obstawiałbym złe odpowietrzenie

Mógłby być i korek, ale może i non puszcza przy zbyt wysokim ciśnieniu ze względu na powietrze w układzie. Bo korek ma pewien zakres trzymania ciśnienia.

Opublikowano

Piszesz

nie przegrzewa sie,

Jak tak na pewno jest i korek jest dobry to tylko ciśnienie spalin może Ci tak zrobić.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
No wlasnie nie przegrzewa sie, temp stoi na 90` a jak sie tylko zatrzymie to wlasnie te wode wywala. To jak to nie bedzie korek to jak sprawdzic czy to jest te cisnienie spalin?
Opublikowano

Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę że może być brak chłodzenia przez wentylator i do puki samochód jeździ to się trochę chłodzi pędem powietrza a na koniec jak się zatrzyma to się w końcu płyn zagotuje.

Sprawdzić w testach prawdziwą temperaturę bloku i mieć odpowiedni płyn chłodzenia bo on się gotuje w wyższej temperaturze jak woda dobrze odpowietrzyć i sprawdzić czy wentylator poprawnie pracuje.Przy okazji sprawdzić czy na zimnym mamy mały przelew i czy na gorącym cały radiator jest jednakowo ciepły, tz czy płyn wchodzący i wychodzący są w tej samej temperaturze.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zatkana chłodnica to rzadkość ale kto wie ?

Średnio kumaty mechanik to może stwierdzić w tri-miga , w końcu do dobrego obiegu płynu to nie tak wiele potrzeba:

 

1 szczelny układ

2.układ wypełniony płynem

3.sprawna pompa

4.sprawny termostat

5.drożność układu.

 

Zdarza się że właściciel widząc nieszczelność aby to zakamuflować przed sprzedażą dodaje do chłodnicy uszczelniacze co zasyfi cały układ chłodzenia.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.