Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Latała mi osłona silnika i zanim ją porządnie zamontowałem to ją zdjąłem i zaciekawił mnie brak elementu.

Auto jest z końca 2009, a silnik to N47 - wersja 143 konna.

 

Czy tutaj coś powinno być? A jak tak, to co takiego?

 

http://www.autode.pl/bmwaudio/n47brak1.jpg

 

http://www.autode.pl/bmwaudio/n47brak2.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli ten silnik fabrycznie nie miał montowanych klapek w kolektorze, to raczej nic nie brakuje. Natomiast jeżeli miał owe klepki montowane, to brakuje napędu tychże klapek ( silniczek elek.z przekładnią). Tylko wtedy komp wywalał by Ci błąd i powinna wisieć z wiązki niepodłączona wtyczka. Śmiem przypuszczać że ten silnik nie ma fabrycznie montowanych klapek .

Niech się wypowie użytkownik tego konkretnego silnika.

Teraz dopiero widzę, że jest to Twoja szósta BMK-a , tak że Twoje doświadczenie i wiedza jest pewnie większe niż moje.

Opublikowano

Zdaje się, że klapki są w tych mocniejszych wersjach 177, 184, 204... KM.

 

Czyli wygląda na to, ze wszystko jest prawidłowo.

 

To któraś z kolei BMka, ale pierwsza z takim silnikiem, wiec...

Opublikowano
A nie sądzicie że nie było by tych otworów do wkręcania silnika do tych klapek?? u mnie nie ma tych przewodów w peszlach na kolektorze ale ja mam z 2010
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Dzięki za konkret. Dobrze wiedzieć, że niczego nie brakuje.

 

BTW tę osłonę zdejmowałem, bo drżała, co było słychać w kabinie na wolnych obrotach. Okazało się, że jedna z gumek mocujących była uszkodzona i nie dobrze trzymała się tej wypuski na silniku. Kupiłem wczoraj nową gumę w ASO, wymieniłem, a płyta drży w dalszym ciągu. :( Nie mam pojęcia dlaczego.

Dopiero przestaje być słyszalna, kiedy docisnę tę osłonę wkładając coś między tę osłonę na "podszybie". Czy to powszechny problem?

Opublikowano
Problemem jest źle założona pokrywa, też z tym walczyłem po tym jak wymieniłem olej. Jak ją zakładasz to pilnuj aby końcówka dobrze wpasowała się w otwory które są w podszybiu. Jak nie wpasują się dobrze to na wolnych obrotach jest nieprzyjemny odgłos zwłaszcza przy ruszaniu pod górę.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein
Opublikowano
Na bank to dobrze założyłem - nawet sobie latarką świeciłem, czy te dwa zaczepy dobrze weszły. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.