Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

otóż zabrałem się do rozebrania głowicy a co za tym idzie do rozpięcia rozrządu , chciałbym go złożyć w taki sam sposób jaki jest teraz lecz moje pytanie jest takie czy jest on prawidłowo poskładany (poprzedni właściciel mógl cos z nim robić) , zastanawia mnie tylko dlaczego znaki na zębatkach wgl się ze sobą nie pokrywają w jakikolwiek sposób a oto zdjecia :

http://zapodaj.net/d8eb53c536be3.jpg.html

http://zapodaj.net/be604cb090ba7.jpg.html

http://zapodaj.net/417d3e6e2b403.jpg.html

http://zapodaj.net/f5c17031db093.jpg.html

http://zapodaj.net/ca97b06a16e16.jpg.html

http://zapodaj.net/78e041aab0180.jpg.html

Opublikowano

aby ustawić rozrząd,trzeba zablokować wał przy skrzyni biegów

tylne stopki wałków mają być równolegle do głowicy kropkami do góry

krzywki wałków na pierwszym cylindrze skierowane do siebie

znak na pokrywie ma być między znakiem O/T na kole sonicznym

strzałki na kołach zębatych skierowane do góry

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W innym temacie chłopaki wkleiły Ci linki na youtuba jak ustawić rozrząd i nic więcej Ci nie potrzeba tam jest wszystko pokazane.

Co do znaków to nie pokrywają się.Znak na dużym kole powinien być na samej górze natomiast na mniejszym skierowany do dyszy olejowej napinacza łąńcucha.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.