Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam bmw e46 318d m47n i jakies dwa tygodnie temu stalo sie urwala sie klapka:/

Dzisiaj rozebtalem glowice i tak to wyglada:

http://www.fotoszok.pl/upload/b8842a85.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/c348c242.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/0c79f97d.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/e4d12e14.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/6cfec3cc.jpg

http://www.fotoszok.pl/upload/7863137a.jpg

I wiec oto moje pytania Remont czy lepiej nowy silnik.

Jak remont jaki koszt??

Jak nowy silnik to moze ma ktos namiary skad moglbym kupic dobry silnik w rozsadnych pieniadzach.

Kolejne pytanie czy do mojej bmw pasowal by silnik 136km

Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC

Opublikowano

Zdjęcia są dość niewyraźne, ale:

 

1. Jeśli tłok tak wygląda, to jak wyglądają zawory i ogólnie głowica nad tym tłokiem?

2. Jak wygląda gładź cylindra? Są rysy, wżery, wgniecenia?

 

 

Generalnie ja bym silnika nie wymieniał, tylko zaczął od oględzin dokładnych. Wyczyść głowicę porządnie z nagaru i sadzy, zdemontuj ten uszkodzony tłok razem z korbowodem, poczyść dokładnie, określ stan techniczny. Bez tego nic nie osiągniesz. Jeśli gładź cylindra jest OK, to wymieniłbym ten jeden tłok razem z korbowodem na używany z allegro, do tego głowica używka, pewnie wtryskiwacz - nowa uszczelka pod głowicą i poskładać dobrze. Po co wymieniać od razu na inny?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Jak sam masz pojęcie o mechanice i warunki aby to zrobić do się brać za remont, ale jak masz to oddać mechanikowi to lepiej aby być przy pierwszej diagnozie bo się możne zdażyć że ten to potraktuje jak króliczka doświadczalnego co pierwszy raz na oczy zobaczy zdjętą głowicę.

Po tych fotkach to by wynikało że nikt nie chciał sobie rąk pobrudzić ;-) co nie wróży dobrze.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
A wiec tak cylindry nie posiadaja zadnych rys ani wzerow ani wgniecen jedynie gorna czesc tloka jest taka jak na zdjeciu;/ pgolny stan glowicy ok tylko wiadomo trzeci zawor do roboty. No ale to stalo mi sie w anglii i niestety mechanik nie wymieni mi tloka:/ jedynie w gre wchodzi wymiana silnika lub transport autka do polski i remont. Orientuje sie moze ktos z was gdzie moge kupic silnik w dobrych pieniadach? Lub ile wyniosl by mnie remont silnika?? musze porownac oby dwie opcje, i czy po takim remoncie autko bedzie chodzic jak wczesniej?
Opublikowano
Mam jeszcze jedno pytanie poniewaz znalazlem silnik m47n tylko ze auto jest z manualna skrzynia biegów a ja mam automat czy silnik bedzie pasowal?? i Czy cena 2800 z kolektorem to cena ok??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.