Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, ostanio wymienialem teromstat w mojej 316 poniewarz plyn nie dostawal sie do chlodnicy. Po wymianie gdy przyjechalem do domu od mechanika sprawdzalem stan plynu chlodniczgo i gdy odkrecilem korek to wywalilo mi plyn chlodniczy a waz od termostatu do chlodnicy dalej byl zimny a temperatura na wskazniku pokazywala mi 90 st. Dzwoniac do mechanika powiedzial mi ze mam jedzic i odpowietrzac caly uklad. po tygodniu dalej dzialo mi sie tak samo mimi ze opdowietrzalem caly uklad. Mechanik stwierdzil ze uszkodzona jest prawdobodobnie uszczelka pod glowica. Zabardzo nie chce mi sie w to wierzyc skoro nawet jezeli byla by uszkodzona uszczelka to plyn chodniczy by uciekal do silnika a u mnie stan byl zawsze taki sam jak sprawdzalem na zimnym silniku. Jak ktos wie co to moze byc albo jak sprwadzic czy termostat jest dobry to prosze o pomoc
Opublikowano
Temp.na wskazniku pokazuje w pionie od 75 do 115stopni,sprawdz na tescie 7.0 termostat mozna sprawdzic w goracej wodzie ale trzeba miec nowa uszczelke zeby go zamontowac spowrotem jesli okaze sie sprawny,a co z pompa wody?
Opublikowano

Zmien mechanika. Szfagrowi mechanik chcial wymieniac termostat bo waz zimny. Juz mial zamowiony i umowiony na drugi dzien na wymiane. Odpowietrzylem mu i do tej pory dziala. Mechanik powinien to odpowietrzyc i czekac az termostat sie otworzy i w tedy trzeba zazwyczaj dolac plynu i chlodnice odpowietrzyc. I skonfzyc czynnosc jezeli wentylator zacznie prawidlowo chlodzic chlodnice. A on ciebie puscil z sciema ze samo sie odpowietrzy. Mi odpowietrzenie pustego ukladu zajmuje do 50 minut. No i podczas odpowietrzania klimatronik na 32 stopnie a wentylator ja minimum.

 

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie odkręca się korka na ciepłym silniku :!: Jaką drogę pokonałeś od mechanika do domu ? Jeśli dobrze odpowietrzyłeś powinieneś się dobrze przejechać i jeśli wskazówka temp stanie pionowo i nie pójdzie dalej to na pewno termostat się otwiera. Możesz wtedy sprawdzić czy wąż ciepły.

Kolego dobrze pisze mechanik jak bierze kasę powinien doprowadzić sprawę do końca, a z drugiej strony wymieniać termostat u mechanika? Mnie by nie przeszło przez myśl.

Opublikowano

Na ten temat tu jest setki postów napisane.

Na zimnym odkręć korek i uzupełnij płyn odpal silnik i zobacz czy masz przelew z małego obiegu, jak nie masz to układ może być zapowietrzony lub padła pompa.

Jak termostat sie otworzy i pompa dobrze pracuje to cały radiator powinien być gorący chyba że jest zapowietrzony.

Na przedmuchy spalin do układu chłodzenia można zrobić test na obecność CO w płynie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.