Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Auto dłużej kręci gdy rozgrzane a jeśli jest upał to sytuacja jeszcze się pogarsza. Nie dzieje się to zawsze ale przeważnie, czasem tylko pierwsze odpalenie a jak zaraz zgaszę i kilka razy włączę to odpala ok z kolei czasem 2 - 3 razy pod rząd długo kręci. Nie ma reguły.
Opublikowano

Czujnik polozenia walka daj takie objawy

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Taki czujnik to powinien być ori bo inaczej kasę wyrzucisz w błoto.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Tylko czy wału korbowego czy wałka rozrządu? Na kompie nie pokazuje żadnego z nich...

 

Czujniki temperatury cieczy też coś mogą mieć do tego?

Opublikowano

Napisalem walka...

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
To chyba było to. Podmieniłem na młodszą używkę z przewodem nienaruszonym i jest ok, mój miał załamany/zgnieciony przewód i naruszoną czarną izolację. Nie jeździłem jeszcze ale grzałem na postoju jakieś 15 min w upale i startował za każdym razem idealnie.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Niestety problem jest nadal. Poprostu były chłodniejsze dni a i czasu nie miałem żeby jeździć i sprawdzić dokładnie czy jest lepiej. Nie jest.

 

Nadal dłużej kręci gdy postoi chwilę gorący - naprawdę gorący.

 

Podmienione obydwa czujniki górne - te od wałków rozrządu. Na oryginały używane, niestety tylko o rok młodsze.

 

Mam jeszcze czujnik położenia wału do podmianki. Podobno też może takie objawy dawać...

Opublikowano
Mam jeszcze czujnik położenia wału do podmianki. Podobno też może takie objawy dawać...

 

Moze dawac takie objawy. Dobrze, jakbys mial dostep do kompresora powietrza. Jak jest nagrzany i ciezko kreci, mozna go schlodzic powietrzem i zobaczyc czy jest roznica :wink:

Opublikowano
Co odważniejsi to polewają wężem z wodą .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Dziś miałem cały dzień na jazdy próbne i obserwacje. Myślę że to żaden z czujników wałków czy wału.

 

Gdyby były one czułe na temperaturę to po 2 sekundach od zgaszenia nadal byłby ten sam problem bo w tak krótkim czasie się nie schłodzą.

 

Myślę że to kwestia cofania/ciśnienia benzyny, na początek wymieniłem filtr paliwa ale niestety nic to nie zmieniło.

 

Ewentualnie pompa paliwa? Czy na drodze między zbiornikiem a listwą wtrysków oprócz filtra i pompy jest jeszcze jakieś "urządzenie" mogące wysiadać pod wpływem temperatury?

Opublikowano

Sam sobie naprawiłem to i sam sobie odpowiem.

 

Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.

 

http://www.eter-mot.info/files/0280160504%20%201.jpg

 

Jak go sprawdzić?

 

na odpalonym silniku odczepić przewód podciśnieniowy i sprawdzić czy nie leci paliwo z regulatora, przewód ten idzie do odmy.

 

Do czego on jest?

 

utrzymuje ciśnienie paliwa na listwie, w przypadku m52 3,5 bar.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.