Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeździłem E65 i powiem tak. Komfort jazdy jest niesamowity. Egzemplarz był na "19, a pomimo to, jadąc np. przez studzienki w asfalcie czułeś tylko takie minimalne, dziwne pyknięcie, o innych dziurach i wybojach nie wspominając. Ten samochód wgniata progi zwalniające w asfalt. Ale koszty są kosmiczne. Używane amortyzatory z aktywnym tłumieniem 4,5 tysiąca - chociażby.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wszystko to kwestia kasy jaką w życiu chcesz przeznaczyć na zabawę. Jeśli zarabiasz 2 koła to kupuje stare bmw i ledwo łączysz koniec z końcem żeby auto nie zjadło Cię a i tak pewnie zje. Zarabiasz 5 kola do ręki i wtedy wymuskasz swoje e38 do stanu idealnego ale i tak zawsze coś się posypie bo te auta mają już po 20 lat te pierwsze roczniki. Jedyny sens przedłużania życia tak starych aut to robota na oryginalnych częściach i jak się to po latach podliczy to w sumie prawie zbudujesz auto od podstaw. Jeśli zarabiasz na tyle żeby kupić nowe bmw to nie martwisz się o servis części koszta eksploatacji amortyzatory czy inne bajery bo masz to w servisie i na gwarancji a stać Cię na zmianę auta co 2-3 lata. I ostatecznie osoba która kupuje w miarę świeży model będzie wydawać mniej miesięcznie niż ten kolega który zarabia 2 koła na rękę. Smutna prawda. Ale fan z jazdy to fan z jazdy :)
Opublikowano
szczerze to nie kupił bym 750 mając 5tys na miesiąc. Szkoda dość dużej części wypłaty przeznaczać na auto. Jeszcze jest w życiu kupę innych wydatków i przyjemności.
Opublikowano
Czy lepszy wyborem było by Bmw 540 e34?? jak jest z częściami i eksploatacją jeździ się nią jak 525tds?? :)
Opublikowano

Części możesz sobie zobaczyć ile kosztują w sklepie wyżej. Jeździć się będzie podobnie jeśli chodzi o prowadzenie.

Od e34 v8 wolał bym e38 v8. V12 bym nie brał szczególnie za taką niską kase.

Opublikowano
Ile aut, tyle opinii.. e38 to stare auto i każde jest już w jakiś sposób zajechane... jeden będzie narzekał na silnik, drugi na elektronikę, trzeci na zawias.... a ja nie narzekam na nic, bo to auto ma kuźwa 19 lat i ma prawo się psuć... a że to nieraz bardzo denerwuje to inna inszość. Główna przyczyna problemów z BMW, to nic innego jak NIEFACHOWY SERWIS. Naprawiając jedno psują drugie. :roll:

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

powariowaliście??, E38 się samo z siebie praktycznie nie psuje !

 

polecam zakup francuza, jazda obłędna zwłaszcza zakręty, progi dziury, ale u mechanika w miesiącu ze 3 dni musi stać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.